Efterfølger til weber genesis fra 2006

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
Binne
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Efterfølger til weber genesis fra 2006

Indlæg#1 » 5. jun 2019, 16:54

Jeg har en weber genesis grill fra 2006, der er begyndt at krakelere i emaljen i låget indvendigt, ristene er også ved at være færdige, så tænker om jeg snart skulle købe en ny.

Nu er jeg ikke specielt fan boy, så er åben for alternativer, men da vi bruger den ca 2-3 gange om ugen, skal den være ordenlig kvalitet.
Jeg har kigget lidt i bilka på Chairbroil, men synes bla. deres spyd til rottesseri ser lidt klein ud, men kan godt være det ikke betyder noget, og der er ofte 55-60 % på dem, hvilket jeg synes er lidt underligt.

Den skal være lukket ved drypbakke, da jeg ikke gider have dyr osv derind. Er der nogen alternativer til en genesis 2, hvor kvalitet osv er i samme kaliber, og måske bedre?

mvh

\René

Brugeravatar

John.R
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Re: Efterfølger til weber genesis fra 2006

Indlæg#2 » 6. jun 2019, 16:33

Jeg ville kigge efter en af de mærker her
Napoleon - Broil King - OutDoorChef

De Charbroil er der rigtigt mange der har problemer med mht rust varme osv hvis man ikke går op i deres næste klasse som Charbroil Platinum

Med hensyn til de 50-70 % som Bilka rimeligt tit har på de billige modeller der må det jo siges at det jo nok er det de i virkeligheden skulle koste men det ser jo godt ud med de rabatter

Weber vil jeg holde mig langt væk fra de ruster lige så hurtigt som de bliver pakket ud det er ikke kvalitet mere som det var for 10+ år siden

Emneforfatter
Binne
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 6. jun 2019, 19:59

Så hvis jeg vælger chairbroil Platinum, så er det den bedste?

Brugeravatar

benzon1960
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 6. jun 2019, 22:02

Platinum er på væsentlige områder med samme indmad som Sabre Grills - deres premium brand.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end.
But it is, perhaps, the end of the beginning
".

Tilbage til "Gasgrill"