Char-broil T47G kurv til rotesserie

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
Fjedder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Char-broil T47G kurv til rotesserie

Indlæg#1 » 16. apr 2018, 17:11

Hey

Kan det passe at man ikke kan få en kurv der kan være inde i T47G?

Troelsdk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Char-broil T47G kurv til rotesserie

Indlæg#2 » 16. apr 2018, 19:59

Jeg har ikke set en original
Jeg faldt dog forleden over en tråd her inde hvor der var monteret en forhøjning og trådkurv på en charbroil

Jeg har dog ikke link til tråden..

CP
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 16. apr 2018, 22:36

Tror ikke der kan være en kurv i en T47, uden forhøjer.
Den er jo ikke engang høj nok til at rotere en kylling uden at skrabe på rist og låg - og ja, har en T47.
Og nej, synes ikke godt om T47 - byttes gerne med en Weber Q300

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#4 » 17. apr 2018, 06:21

Jeg har en t47 og der er ikke plads nok til at der kan være en kurv. Jeg har købt en forhøjet til min hos det der dengang hed funktionsdesign, i dag hedder det Nordic flames.

Grillbutikken har også en model.

Er i øvrigt godt tilfreds med min grill og kunne ikke drømme om at bytte tilbage til en q300 ;-)
Kun den der aldrig laver noget, laver aldrig fejl.

Emneforfatter
Fjedder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#5 » 22. apr 2018, 19:06

Wetle skrev:Jeg har en t47 og der er ikke plads nok til at der kan være en kurv. Jeg har købt en forhøjet til min hos det der dengang hed funktionsdesign, i dag hedder det Nordic flames.

Grillbutikken har også en model.

Er i øvrigt godt tilfreds med min grill og kunne ikke drømme om at bytte tilbage til en q300 ;-)

Hvordan har du så sat motoren til rotesserie fast?
Kan du evt smide mig et billede af det?

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#6 » 22. apr 2018, 19:41

Det er bare det originale beslag fra rottiseriet der er brugt. Det sidder på ydersiden og forhøjeren sidder på indersiden. Det eneste du skal huske, er at det ikke er muligt at have brødhylden i mens forhøjeren sidder på.

Jeg kan ikke få min telefon til at indsætte billeder så det må du undvære, :-D men det er super nemt at finde ud af så det går nok.

Emneforfatter
Fjedder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 22. apr 2018, 19:53

Wetle skrev:Det er bare det originale beslag fra rottiseriet der er brugt. Det sidder på ydersiden og forhøjeren sidder på indersiden. Det eneste du skal huske, er at det ikke er muligt at have brødhylden i mens forhøjeren sidder på.

Jeg kan ikke få min telefon til at indsætte billeder så det må du undvære, :-D men det er super nemt at finde ud af så det går nok.

Ja, men forhøjeren sidder jo, på indersiden af grillen, der hvor skruerne til beslaget skal sidde

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#8 » 22. apr 2018, 20:08

Fjedder skrev:
Wetle skrev:Det er bare det originale beslag fra rottiseriet der er brugt. Det sidder på ydersiden og forhøjeren sidder på indersiden. Det eneste du skal huske, er at det ikke er muligt at have brødhylden i mens forhøjeren sidder på.

Ja, men forhøjeren sidder jo, på indersiden af grillen, der hvor skruerne til beslaget skal sidde

Af samme grund er der lavet en udskæring i forhøjeren så der er plads til skruerne

Emneforfatter
Fjedder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#9 » 24. apr 2018, 21:24

Det er der ikke I den jeg har købt fra grillbutikken.dk
Må vist lige have fat i dem

Tilbage til "Gasgrill"