Første erfaringer med Charbroil prof 4400 Stål

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Første erfaringer med Charbroil prof 4400 Stål

Indlæg#1 » 16. apr 2017, 22:53

Så kom den i hus - den lille ny.

Første tanker:
- Der er meget mere gods i denne model end i T47 som DS ofte kører "tilbud" på - noget der ligner 27 kg mere!
- Den har isoleret låg, så man udnytter varmen bedre.
- Det tog præcis 2½ time at samle den, inkl. diverse optankningspauser...
- Hjulene er (som sødvanligt på grill-apparater i DK) alt for små til fliser. Hvor svært kan det være, at smide nogle ordentlige hjul på? Når producenter af f.eks. flightcases kan, så burde grillfætrene også kunne!
- Brændte den af i går med rapsolie. Det tog 15 min at få den på 200 grader i låget. Den stod udenfor i ½ pelikan lige på.
- Det medleverede universal-rotisserie er helt til grin. Motoren er på niveau med den der koster 100,- i diverse byggemarkeder for et helt sæt, og selve spyddet er 2/3 af bredden på grillarealet. Har fluks bestilt et 1 m spyd på grillguru.
- Som det vist efterhånden er kendt her i DK, er Charbroils manualer ikke helt på toppen. I mit tilfælde viser de et par forkerte tegninger her og der. Desuden endte jeg med 2 skruer og 4 sorte plasticpropper i overskud. Ligesom med et LEGO-sæt :-)

Vender tilbage når jeg har testet med kyllinger, flæsk og andet godt.

/NIck
Vedhæftede filer
2017-04-15 16.06.23.jpg
2017-04-15 13.56.39.jpg
2017-04-15 12.32.33.jpg

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Re: Første erfaringer med Charbroil Professional 440 Stål

Indlæg#2 » 20. apr 2017, 08:09

Og det selvfølgelig Professional 4400 Stål modellen... :-)

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 20. apr 2017, 08:10

Testede med flæsk i en holder i aftes. Den fik fuld blus på alle 4 brændere. Flæsket blev fint - men lidt brændt i bunden. Jeg tænker, at jeg skal slukke de midterste brændere (under flæsket), så det kun får indirekte varme?
Senest rettet af NickKK 20. apr 2017, 09:22, rettet i alt 1 gang.

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#4 » 20. apr 2017, 08:11

I øvrigt testede jeg termometret i låget. Det viste typisk 50 - 100 grader for lavt i forhold til temperaturen lige over ristene.

Brugeravatar

RTCallesen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 20. apr 2017, 09:10

NickKK skrev:Testede med flæsk i en holder i aftes. Den fik fuld blus på alle 4 brændere. Flasket blev fint - men lidt brændt i bunden. Jeg tænker, at jeg skal slukke de midterste brændere (under flæsket), så det kun får indirekte varme?

Med fuldt blus og direkte stegning, kunne jeg godt forestille mig det blev for hård varme.
Vil også tro indirekte, eller alle på laveste blus ville give et bedre resultat :-)
Mvh Rasmus
Grill sæson er enten et begreb der ikke eksistere, eller noget der aldrig ender .1%¤
Big Green Egg XL, Weber Q1000, Dancook 1000, Weber Smokey Joe
SOLGT: Char-Broil T47, Monolith Classic

mcp_dk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 20. apr 2017, 09:44

De 4 sorte plasticpropper skal sider på indersiden af lågen og holde skruen ud mod håndtaget ;)

Men fint input. Jeg har selv lige samlet min igår og glæder mig til at gå igang i aften.
Da det er min første større gasgrill har jeg ikke det store sammenligningsgrundlag så det er fint at læse hvad man skal være lidt ekstra opmærksom på

harder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 20. apr 2017, 15:20

Har en 3400 og kan genkende beskrivelsen.

Rotisserien passer præcist til 3400 modellen, hvor den hviler på begge sider af låget. Har også erfaret at termometeret viser den rigtige temperatur, men ikke måles det rigtige sted!

Er glad for min nye grill, men synes plader og riste er besværlige at rengøre. Har måske bare ikke fundet den nemmeste metode endnu.
Weber Performer (kul)
Charbroil Professionel 3400 (gas)

Cyberguyen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#8 » 20. apr 2017, 15:51

Man skal ikke rengøre sin grill, der skal kun fjernes de fastbrændte skorper.
Det kan gøres efter forvarme eller efter man har grillet og skruet op for blusset.

pipper
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#9 » 20. apr 2017, 17:48

Super fint med en anmeldelse at 4400'eren. :-)

mcp_dk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#10 » 20. apr 2017, 18:27

NickKK skrev:- Brændte den af i går med rapsolie. Det tog 15 min at få den på 200 grader i låget. Den stod udenfor i ½ pelikan lige på.

hmm jeg har nu haft min tændt et par gange og selv efter 30 minutter er den max op på 100 grader i låget. Hvad kan der være galt?

anderssimo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#11 » 20. apr 2017, 19:53

Så fik jeg bestilt min 4400. Den var i sort udgave dog, håber ikke malingen forsvinder.
Levering først 5 maj, så der har været rift om dem.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#12 » 22. apr 2017, 19:10

I dag fik jeg testet rotisseriet af med det nye 1 m lange spyd, ekstra "gafler" og en 1400 gram kylling.
Jeg havde ikke mere mad-snor, så vingerne kom til at sidde lidt akavet, men det gik alligevel.

Jeg stille de yderste brændere på kl. 19 og de midterste på kl. 15.
1 time og den var færdig, super mør, sprødt skind og stadig masser af saft og kraft.

Nu skal jeg så bare finde en større opvaskemaskine til spyddet ;-)

Gaflerne ville være mere anvendelige, hvis de var noget større i "diameter". Jeg overvejer at drible forbi den lokale smed og få ham til at bukke et par "ben" til gaflerne, der er en hel del større. Så kan jeg slippe for at binde med snor.

Alt i alt en fin debut for rotisseriet.

/Nick

PS: Jeg satte ikke en drypbakke under. Det svinede ikke særlig meget og lidt 350 graders afbrænding bagefter fik forkullet det sidste.

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#13 » 22. apr 2017, 19:11

mcp_dk skrev:hmm jeg har nu haft min tændt et par gange og selv efter 30 minutter er den max op på 100 grader i låget. Hvad kan der være galt?

Er den stadig sløv?

Brugeravatar

prause
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#14 » 22. apr 2017, 19:50

Dejligt at du får brugt din nye grill, kunne du lokkes til at tage billeder af kreationerne?
Where there's smoke... There's laughter.

anderssimo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#15 » 22. apr 2017, 20:12

Var der god plads til fuglen?

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#16 » 22. apr 2017, 22:06

anderssimo skrev:Var der god plads til fuglen?

Ork ja, ingen problemer. Der er kæmpe forskel på en T-47 og en Pro 4400 :-)
Med det nye 1 m spyd slap jeg også for det tåbelige beslag midt på grillristen.

Det er iøvrigt sjovt: jeg var forbi Harald Skrald og lagde mærke til, at en del af deres grilltilbehør - såsom børste m.v. - er magen til Charbroil. Så står man og skal bruge noget nu-og-her, behøver man ikke se efter DS' tilbud, men kan blot købe dem i Harald.

/Nick

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#17 » 22. apr 2017, 22:07

prause skrev:Dejligt at du får brugt din nye grill, kunne du lokkes til at tage billeder af kreationerne?

Nå ja, du har ret - det skal selvfølgelig dokumenteres :-)

/Nick

PederM
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Første erfaringer med Charbroil prof 4400 Stål

Indlæg#18 » 3. maj 2017, 16:43

Hvad kan du få temperaturen op på, målt et par cm over risten? Ifølge mit ret pålidelige Maverick ET-732 når min 4400 op på omkring 260 grader efter cirka 20 minutter med alle 4 blus på max, og derfra svinger den mellem 260 og 275 grader. Efter 40 minutter holder den stadig samme temperatur. Jeg havde håber på +300 grader.

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#19 » 15. maj 2017, 11:02

Super beskrivelse. Det har gjort jeg d.d. har bestilt en magen til, eller næsten, den har lakeret låger. Når men jeg er spændt på at modtage den onsdag. Er første gangs gasgrilkøber.
Mvh
Kenneth B. Andersen -- Kulgrill: 2xWeber 57cm, Gasgrill: Char-Broil 4400 prof.

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#20 » 18. maj 2017, 08:15

Så ankom grillen og vi fik den samlet.
Samlingen forløb egentlig knidningsfrit.
Der var en forkert skrue med til en af tingene, men den fiksede vi.

Hentede gas i Bilka.. de oplyste at en 10Kg flaske ikke kunne stå i skabet. :shock:
Når, men vi kom hjem med en 10kg flaske og den skal jo alligevel stå ved siden af grillen under brug.
Måtte skille regulatoren fra slangen, ellers kunne den ikke komme gennem det hul der er i siden på grillen.

Opdagede desværre noget rust på grillkassen. Ved ikke om det har nogen betydning, men ved at rust har det med at brede sig.
Se billede.

I aften forventer jeg vi afprøver den.
Vedhæftede filer
DSC_0237.jpg
DSC_0251.jpg
DSC_0247.jpg
Mvh

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#21 » 18. maj 2017, 09:48

kbandersen skrev:Så ankom grillen og vi fik den samlet.
Samlingen forløb egentlig knidningsfrit.
Der var en forkert skrue med til en af tingene, men den fiksede vi.

Hentede gas i Bilka.. de oplyste at en 10Kg flaske ikke kunne stå i skabet. :shock:
Når, men vi kom hjem med en 10kg flaske og den skal jo alligevel stå ved siden af grillen under brug.
Måtte skille regulatoren fra slangen, ellers kunne den ikke komme gennem det hul der er i siden på grillen.

Opdagede desværre noget rust på grillkassen. Ved ikke om det har nogen betydning, men ved at rust har det med at brede sig.
Se billede.

I aften forventer jeg vi afprøver den.

Om det rust har nogen betydning, er faktisk ikke interessant når du kun lige har pakket grillen ud. Jeg ville kontakte forhandleren med billeder af skaden, helst inden du begynder at bruge grillen.

På den måde har du de bedste muligheder for at sandsynliggøre at der er tale om en skade du ikke selv har lavet.

Jeg tror dog ikke at du får de store problemer med en reklamation, for mig bekendt er det Dancook der håndterer reklamationer på Charbroil i Danmark og derfra har jeg kun oplevet en god behandling.

God fornøjelse med grillen.
Kun den der aldrig laver noget, laver aldrig fejl.

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#22 » 18. maj 2017, 10:31

Har også taget kontakt til Bilka, men det er online da den er købt online og så tager det desværre lidt tid førend man får svar.

Jo tak. Håber den bliver tilfredsstillende, selvom det starter "flot"
Mvh

Springer
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#23 » 19. maj 2017, 07:50

Ud fra billedet ser det ud til den har fået et slag ? Om det er nok til at den begynder at ruste ved jeg ikke.
Primo LG300 i Primo stålbord
OutdoorChef Ascona
LH forhøjerring
Fredstone
rosiserie
Auplex 13"

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#24 » 19. maj 2017, 08:23

Ja det ligner et slag.
Fik svar fra Bilka i går via deres Facebook gruppe, at jeg bare skal bruge den.
Så der blev tændt for den..

Det termometer der sidder på låget, det virker godt nok upræcist. Da det stod på 200 grader satte jeg et stegetermometer ind i siden på grillen lige over nogle kartofler der var pakket ind i staniol, og her målte stegetermometeret 300 eller mere.. Vildt forskel.
Vedhæftede filer
DSC_0260.jpg
DSC_0261.jpg
Mvh

tr6
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#25 » 19. maj 2017, 08:54

Hej kbandersen.
Har købt samme grill og har prøvet at lave test på varmen ved grillristen og oppe ved temp.måler i låg.
Der er altså stor forskel, det skal der jo også være da der er ca 25 cm mellem rist og Thermo i låg. Har målt lidt og det er sådan her- alle 4 brændere på min. målt på rist 170 grader efter 15 min.
efter 25 min. på rist 190 grader - samtidig viste låg Thermo 106 grader. Alle brændere på halv efter 15 min. 290 grader på rist og låg Thermo viste 225 -Yderste brændere slukket, efter lidt tid viste låg Thermo 200 grader og på risten 265 grader. Når jeg får tid laver jeg en bedre måling som vil være på rist og så med 5 cm spring opad mod låg Thermo.
Mvh Tr6

Brugeravatar

RTCallesen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#26 » 19. maj 2017, 13:26

kbandersen skrev:Ja det ligner et slag.
Fik svar fra Bilka i går via deres Facebook gruppe, at jeg bare skal bruge den.
Så der blev tændt for den..

Det termometer der sidder på låget, det virker godt nok upræcist. Da det stod på 200 grader satte jeg et stegetermometer ind i siden på grillen lige over nogle kartofler der var pakket ind i staniol, og her målte stegetermometeret 300 eller mere.. Vildt forskel.

Så de vil ikke udskifte noget, eller at du bare bruger den, indtil der er truffet en beslutning?
Skaden vil uden tvivl give rust, men selvfølgelig ikke gøre den ubrugelig med det samme. Hvis de ikke bytter, bør du slibe alt potentiel rust væk, og lakere den med noget varmebestandigt.

Det originale termometer sidder også højere oppe, så det giver lidt af forskellen. Men det er uden tvivl stadig meget forkert :shock:

Nogle termometre kan kalibreres på en lille skrue bagpå, ved at afmontere og stikke enden i en gryde kogende vand.

Havde du alle brændere tændt, og skruet lige meget op? Da det jo selvfølgelig også vil give en stor fejlvisning, hvis det kun er tændt i den ene side :-)
Mvh Rasmus
Grill sæson er enten et begreb der ikke eksistere, eller noget der aldrig ender .1%¤

Soren123
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#27 » 19. maj 2017, 14:13

vores anden charbroil havde skadet (noget maling kradset af) låg da vi fik den, vi reklamerede til bilka, de sendte nyt låg u/b.
Og vi kunne bare selv stå for at smide det gamle ud.

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#28 » 19. maj 2017, 14:22

Bilka skrev vi bare kunne benytte den. Det lød som om de bytter den, når de når til sagen. Så ja, jeg forventer de bytter delen.
Ja der er ret stor forskel på temp. Alle brændere var tændt i første forsøg med fuld skrald på i en time.. Da jeg skulle kokkerere skruede jeg helt ned på min på alle fire brændere. Luftede lidt ud inden maden kom på. Vil se om jeg kan finde et andet termometer at teste med.
Mvh

Brugeravatar

RTCallesen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#29 » 19. maj 2017, 20:37

kbandersen skrev:Bilka skrev vi bare kunne benytte den. Det lød som om de bytter den, når de når til sagen. Så ja, jeg forventer de bytter delen.
Ja der er ret stor forskel på temp. Alle brændere var tændt i første forsøg med fuld skrald på i en time.. Da jeg skulle kokkerere skruede jeg helt ned på min på alle fire brændere. Luftede lidt ud inden maden kom på. Vil se om jeg kan finde et andet termometer at teste med.

Så lyder der jo ikke til at være nogen ko på isen, hvad rust angår.

Men ja, verificer med et digitalt termometer :-)
Mvh Rasmus

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#30 » 19. maj 2017, 22:59

RTCallesen skrev:

Så er det bare lige med at finde sådan et der kan måle højt nok og som ikke koster en mindre formue.

Sidst jeg kiggede på den slags fandt jeg ikke noget til under et par tusinde, og så ender det jo med at termometeret bliver næsten lige så dyr som grillen.

Brugeravatar

RTCallesen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#31 » 19. maj 2017, 23:03

Wetle skrev:
RTCallesen skrev:

Så er det bare lige med at finde sådan et der kan måle højt nok og som ikke koster en mindre formue.

Sidst jeg kiggede på den slags fandt jeg ikke noget til under et par tusinde, og så ender det jo med at termometeret bliver næsten lige så dyr som grillen.

Du behøver ikke verificere det ved 300 grader ;-)

Prøv også at tage termometret ud, og stik i kogende vand. Så ved du om det viser nogenlunde rigtigt.
Mvh Rasmus

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#32 » 20. maj 2017, 10:15

RTCallesen skrev:
Wetle skrev:
RTCallesen skrev:

Prøv også at tage termometret ud, og stik i kogende vand. Så ved du om det viser nogenlunde rigtigt.

Nej, men hvis jeg alligevel skal investere i nyt grej, så vil jeg gerne kunne måle hele vejen til toppen af grillens kapacitet uden at ødelægge proberne. I øvrigt er det ikke sikkert at de analoge termometre er nøjagtige gennem hele skalaen selv om de viser 100 grader i kogende vand.

Brugeravatar

RTCallesen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#33 » 20. maj 2017, 20:38

Wetle skrev:
RTCallesen skrev:
Wetle skrev:
RTCallesen skrev:

Nej, men hvis jeg alligevel skal investere i nyt grej, så vil jeg gerne kunne måle hele vejen til toppen af grillens kapacitet uden at ødelægge proberne. I øvrigt er det ikke sikkert at de analoge termometre er nøjagtige gennem hele skalaen selv om de viser 100 grader i kogende vand.

Det kan jeg godt forstå, men som du selv skriver, så er sådant grej voldsomt dyrt. Og voldsomt meget mere, end det grej der kan måle til fx 200. Derover er det alligevel ikke så vigtigt om set viser 10 eller endda 20 grader forkert. Men ved 100 til 200 er det vigtigt.

Og nej, kalibrering ved kogende vand, garanteres der ikke en linear skala. Men det er mere eller mindre sen mulighed man har, medmindre man skal ud at give mange penge for det.
Mvh Rasmus

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#34 » 31. maj 2017, 13:20

Så kom der svar fra Bilka. hvad vil i sige til dette forslag?

Jeg beklager den sene tilbagemelding.

Vi vil gerne tilbyde, at du kan købe for 1000 kroner tilbehør på vores regning, hvis du vil være med til, at beholde grillen og selv pletmale med flydende emalje.
De 1000 kroner er ved vejledende udsalgspris. Dsv. tilbehør købt til normalpris.

Det er korrekt, at der ikke er plads til en 10 kg. gasflaske i skabet.
Der er max plads til en 5/6 kg. flaske.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Mvh

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#35 » 31. maj 2017, 13:43

Det vil sige, at du får 400 - 500 kroner at snolde for hos dem. Charbroil-tilbehør er ofte på tilbud med 50 - 60 % rabat. Dernæst løfter du momsen af og du er nede i 320 - 400 kroner.

Sammenlignet med at det er en skade som Bilka skal dække (og det sker jo normalt ved at de skal sende dig en ny vare og tage den skadede retur,) vil det koste dem ret meget i fragt.

Jeg vil sige, at de har tilbudt dig noget som dybest set blot sparer dem for en del penge og logistik-håndtering. PÅ den anden side, skal du ellers til at samle en ny grill og det tager jo også tid og koster øl...

Jeg tror, at jeg ville sige til dem, at de skal lave en tilgodebevis på 1000,- til Bilka (og her taler vi om HELE varesortimentet) og så ser du gennem fingre med skaden. Desuden skal du huske, at du skal ud at købe en emalje.
Senest rettet af NickKK 31. maj 2017, 14:38, rettet i alt 1 gang.

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#36 » 31. maj 2017, 14:30

Du har ret... Og kan det holde med at give det ny emalje?
Tænker kr.1500,- til hele Bilka sortiment.
Mvh

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#37 » 31. maj 2017, 14:38

Ja, normalt holder emaljen fint nok - men du skal jo ud at finde den rigtige, som kan holde til varmen.

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#38 » 31. maj 2017, 14:43

Kunne godt leve med den lille bule, men skal have rusten helt væk, ellers kommer det vel igen med tiden.
Hvis Bilka skaffer emalje og 1500,- til hele Bilka. Er det for meget forlangt?
Mvh

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#39 » 31. maj 2017, 15:04

Tænker ligelidt over det.
Det er jo samtidig et klart rust område efterfølgende. Det er en grill jo generalt, men med en lappe løsning, så vil rusten sandsynligvis vise sig hurtigt.

1.De skal sende mig en ny "kasse".
2. Ny grill
3. Ny grill og jeg beholder samtidig den gamle
4. Emalje og kr.2000,- til hele Bilka's sortiment.

?
Mvh

Emneforfatter
NickKK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#40 » 31. maj 2017, 15:05

Jeg tror du skal satse på 1000,- og en emalje.
Husk at fremhæve, at du synes det er en meget synlig skade og at det tager laaang tid at samle den, hvorfor en simpel ombytning er træls for alle parter.
Hvis du sliber rusten væk og maler med den rigtige varmefaste emalje, burde rusten ikke komme igen. Jeg ville ikke være nervøs for det.

Brugeravatar

prause
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#41 » 31. maj 2017, 19:19

NickKK skrev:Jeg tror du skal satse på 1000,- og en emalje.
Husk at fremhæve, at du synes det er en meget synlig skade og at det tager laaang tid at samle den, hvorfor en simpel ombytning er træls for alle parter.
Hvis du sliber rusten væk og maler med den rigtige varmefaste emalje, burde rusten ikke komme igen. Jeg ville ikke være nervøs for det.

+1
Where there's smoke... There's laughter.

IT Manden
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#42 » 3. jun 2017, 11:05

Hvad er det for er spyd du har bestilt? Synes ikke jeg kan finde noget her på siden... :)
Mad-alter: Charbroil Professional 4400
http://klogpaa.dk/

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#43 » 6. jun 2017, 14:57

Tænk sig, Bilka vil ombytte grillen. Ja ved godt jeg skal bruge et par timer på at samle, men Bilka skal sende en ny og tage den gamle med retur.
Mvh

Cyberguyen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#44 » 8. jun 2017, 08:56

Det er fordi de tjener mere på ikke at give et afslag. De kan måske få det refunderet hos Charbroil og få en grill til varehuschefen? :-)

Brugeravatar

SimonP
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#45 » 8. jun 2017, 12:58

kbandersen skrev:Tænk sig, Bilka vil ombytte grillen. Ja ved godt jeg skal bruge et par timer på at samle, men Bilka skal sende en ny og tage den gamle med retur.

God service!
Mvh

SimonP
-- -- -- -- -- -- --

Bergholm
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#46 » 8. jun 2017, 18:08

Jeg har lige fået byttet min grill ved Bilka. De ville have er billede af fejlen og da jeg havde glemt kvitteringen, erstattede de den uden at rynke på næsen :)

IT Manden
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#47 » 8. jun 2017, 19:45

Det er da dejligt de bytter uden problemer, men synes det lyder til at der er mange her, som har måtte få den byttet! Håber sku min er tip/top når den ankommer. Alligevel lidt nederen at bruge en masse tid på at samle osv, bare for at skulle smide den retur og starte forfra.
Mad-alter: Charbroil Professional 4400
http://klogpaa.dk/

Falcken
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#48 » 9. jun 2017, 14:21

Er der nogen ideer til den manglende varme problematik flere oplever?
Jeg har samlet min og brugt den 2 gange. Sidste gang stod den med fuld blus på alle 4 brændere i mere end 20 min og den kunne dårligt riste en pølse! Skal den smøres med olie inden eller kan der være nogle dyser der skal justeres?

kbandersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#49 » 9. jun 2017, 14:24

Den bliver byttet. Skal skille den gamle ad så fragtmanden kan have den med..
Mvh

Nicklossi
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#50 » 9. jun 2017, 16:12

kbandersen skrev:Den bliver byttet. Skal skille den gamle ad så fragtmanden kan have den med..

Dewalten med en 125mm skive på ;)

Tilbage til "Gasgrill"