Transportable grill til Camping syd på.

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
ClausG76
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Transportable grill til Camping syd på.

Indlæg#1 » 3. aug 2016, 10:55

Hej
Jeg overvejer at anskaffe mig en transportabel grill jeg kan have med i bilen. Vi har fået smag for kørselv ferie i lejet mobilhome o.l. Jeg savner dig muligheden for grille og stege. Ville det være tåbeligt at medbringe en lille gasgrill selv? Har kigget lidt på Charbroil x-200 go og Weber Q1200.
Charbroil frister mig da man kan få en fin taske til den og den er af og til på tilbud til 800-900 kr. Jeg tænker, at man kan bruger Webers bradepande og rist til indirekte setup. Men jeg har læst flere steder, at man ikke kan regulere temperaturen så godt på den og at den griller ved meget høj temperatur. Men har så læst at det evt kan skyldes samlingsfejl. Hvad er jeres erfaring med x-200?
Weber One Touch gold, Outdoorchef Ascona

Soren123
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Re: Transportable grill til Camping syd på.

Indlæg#2 » 3. aug 2016, 11:51

nu det en del år siden jeg har camperet, men er der ikke mange stedder "åbne flammer" (trækul/gasgrill) er forbudt, grundet brandfare. Mindes man kun måtte bruge el-grills i sydfrankrig for en 8-10 år siden.

Brugeravatar

John.R
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#3 » 3. aug 2016, 14:05

Jeg har haft flere forskellige til at tage med i campingvognen weber osv

Den sidste jeg har købt er en OutDoorChef City Gas 420 den er jeg virkelig glad for den er simpelthen så nem til både direkte og indirekte der er bare lige et trakt der skal vendes om og den fylder ikke meget den kan man også få en taske til

Du kan se den her

Bubbipapa
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 3. aug 2016, 17:12

De sidste 2 år har vi kørt til Italien, begge steder måtte man gerne have grill med

Bo

Emneforfatter
ClausG76
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#5 » 3. aug 2016, 17:23

Tak for svarene
Jeg har i forvejen en Outdoorchef Ascona. Jeg har dog kun erfaringer med min Ascona. Odc City vil være fantastisk som ovn/Indirekte. Men til direkte grillning tror jeg at den bliver for lille til 4 Pers. Desuden er odc systemet meget gas tørstigt.
Weber One Touch gold, Outdoorchef Ascona

Tilbage til "Gasgrill"