50% hos Bilka

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
stamps
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

50% hos Bilka

Indlæg#1 » 8. apr 2016, 15:44

Nå, første indlæg herinde :) så bær over med mig.

Min gode gamle Q100 står til en udskiftning, da der af uvisse årsager ikke kommer så meget gas igennem systemet mere.
Jeg kan så se at Bilka kører med 50% på Charbroli T serien fra på søndag - men, det er med infrarød varme? Er det værd at samle på eller burde man bare betale ved kasse 1 og købe Weber?

ChristianWH
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru
Kontakt:

Re: 50% hos Bilka

Indlæg#2 » 8. apr 2016, 15:55

Det er næsten religion snak vi bevæger os ind på her, men min mening.. Du kan trygt købe en t-serie charbroill. Jeg har en 47og er meget tilfreds, jeg tror ikke du får en bedre grill i en Weber.. Jeg tror de er ret ens, selvfølgelig kan man ikke sammenligne alle med alle, men deres kassegriller og charbroills synes jeg ikke der er meget forskel på. Det infrarøde er alle pengene værd, det fungere rigtig godt.

Just my 5cents.

Fnielsson
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 8. apr 2016, 16:03

Har lige købt en CharBroil Cb-36 i Bilka til ca. 2.500 kr.
Jeg går ud fra at det er en ældre model ift. T-36G.

Det er helt umuligt at finde reviews og sammenligninger med T36-G eller andre.
Er der nogen som kan fortælle hvor man finder oplysninger om CB-36 ?

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 8. apr 2016, 16:58

Jeg har en Weber Spirit E-310 og svigermekanikken har en Char-Broil T-47.

Jeg vil altid vælge min Weber frem for deres Char-Broil og det er kun grill egenskaber jeg kigger på og ikke byggekvalitet.

T-47 har ikke noget termometer i selve grillrummet og derfor skal man tilkøbe dette.

Der sidder 4 termometre lige over hver brænder, som banker op på maks. temperatur, selvom der måske kun er 200 grader i låget. Så jeg ved ikke hvad man kan bruge det til.

Når man skal lave grillmærker på bøfferne, så skal man flytte dem rundt på ristene, da de ikke får nok varme, hvis man bare vender dem samme sted.

Jeg ville selv vælge en Titan hvis det skulle være Char-Broil.

loenborg
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 8. apr 2016, 17:09

Hej Stamps. Hvis du finder den rigtige størrelse bor, er det nemt at bore hullerne i brænderrøret op igen. Man skal dreje boret med fingrene, og ikke med en boremaskine. Det er fedt der lukker hullerne i brænderrøret, og hvis man renser dem, er det som at få en ny grill :-)
VH
Jens

Emneforfatter
stamps
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 10. apr 2016, 14:02

Det virkede desværre ikke :( men tak for input

bagerjoern
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 10. apr 2016, 15:55

Hej med dig.
Køb en t47 på wupti.dk, der koster den kun 3999,- og kommer hjem samlet+div andre dele.
Du sparer kun 372,- kr ved at handle i bilka, og der skal du selv samle den.
Men det er jo en smag sag om man gider det.

Tilbage til "Gasgrill"