Nybegynder ud i Grilleriet - Hjælp!

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
grillbegynderen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Nybegynder ud i Grilleriet - Hjælp!

Indlæg#1 » 13. apr 2015, 11:35

Hey Grillguru folk.. I år skal det være! Nu vil jeg være med på moden og få mig mit eget grill setup! Jeg er dog total nybegynder og har kun i ny og næ vendt en bøf eller to når jeg er i godt selskab.. I know - har også været pinlig berørt over det længe!

Anyway, jeg har efterhånden kigget længe og undersøgt markedet og er kommet frem til at jeg gerne vil købe en weber gasgrill - problemet er bare at jeg ikke aner hvilken en det skal være.. Er der nogen synderlig stor forskel på de enkelte produkter? Har i nogen anbefalinger så må i meget gerne komme med dem :)

På forhånd tak,

Grillbegynderen!

PS: Forslag til første måltid på grillen modtages også!

Brugeravatar

techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Nybegynder ud i Grilleriet - Hjælp!

Indlæg#2 » 14. apr 2015, 17:49

grillbegynderen skrev:Hey Grillguru folk.. I år skal det være! Nu vil jeg være med på moden og få mig mit eget grill setup! Jeg er dog total nybegynder og har kun i ny og næ vendt en bøf eller to når jeg er i godt selskab.. I know - har også været pinlig berørt over det længe!

Anyway, jeg har efterhånden kigget længe og undersøgt markedet og er kommet frem til at jeg gerne vil købe en weber gasgrill - problemet er bare at jeg ikke aner hvilken en det skal være.. Er der nogen synderlig stor forskel på de enkelte produkter? Har i nogen anbefalinger så må i meget gerne komme med dem :)

På forhånd tak,

Grillbegynderen!

PS: Forslag til første måltid på grillen modtages også!

Den der Summit du bl.a. linker til ser ud til at være en fin grill :-)

Der er meget stor forskel på produkterne du linker til og til at starter med skal du tænke over hvad du skal lave på den, hvor mange mennesker i og andre forventninger du måtte have og så starte med at skrive dem.
Med venlig hilsen,
Thomas