Alternativ til Q3000

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
coolbox
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Alternativ til Q3000

Indlæg#1 » 20. maj 2014, 08:54

Hejsa

Jeg har lige købt en Weber Q3000 som viser sig at være defekt pg.a. nogle skruer og gevind som ikke passer sammen. Jeg har talt med Weber og de kan først levere nyt i 7. måned og virkede egentlig ret ligeglad.
Jeg er derfor interesseret i et alternativ og helst fra en anden producent da min weber-debut har været meget dårlig.
Prisklasse: ca. 2700kr.

Brugeravatar

BS_Sweden
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Alternativ til Q3000

Indlæg#2 » 20. maj 2014, 13:07

Kig på outdoor chef.
Brian

er der ikke for lidt remonce i?

Emneforfatter
coolbox
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 20. maj 2014, 13:21

Hvordan er kvaliteten på outdoor chef iforhold til weber?
Hvad får dig til at anbefale den?

Brugeravatar

BS_Sweden
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#4 » 20. maj 2014, 13:33

Dit budget får mig til at anbefale den. De ligger lidt under webers. Og så er der rigtig mange glade brugere herinde af dem.
Brian

er der ikke for lidt remonce i?

Toftrup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 20. maj 2014, 14:31

Han køre tilbud på http://www.tbsgrillshop.dk/Shop/outdoor ... grill.aspx lige pt eller er der også Canerberra til 2999 :)

Brugeravatar

JMD
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 20. maj 2014, 14:49

coolbox skrev:Hejsa

Jeg har lige købt en Weber Q3000 som viser sig at være defekt pg.a. nogle skruer og gevind som ikke passer sammen. Jeg har talt med Weber og de kan først levere nyt i 7. måned og virkede egentlig ret ligeglad.
Jeg er derfor interesseret i et alternativ og helst fra en anden producent da min weber-debut har været meget dårlig.
Prisklasse: ca. 2700kr.

Du skal snakke med butikken hvor du har købt den, ikke Weber. Det er til hver en tid butikken som står for garantien (inden for købeloven).

Brugeravatar

Hoff-
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 20. maj 2014, 18:08

Er det frontpladen der viser sig at være defekt i gevind?
Vi forhandler Weber og jeg ved at de har haft problemer med en sending hvor gevindet ikke var i orden.

Det er korrekt at denne del er i restordre hos Weber, så vi kan ikke skaffe den.
Jeg har valgt at 'stjæle' det fra en ny Q3200 til de kunder vi har solgt til som har været berørt af problemer. Netop for at jeg ikke syntes det var rimeligt at kunden skulle stå som taberen i dette spil.

Når delen så engang kommer hjem pakker jeg det pænt tilbage i den kasse hvor det kom fra, og vupti - 1 stk. tilfreds kunde der kan komme igang med at bruge sin nye grill.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Broil King KEG Kamado
- Weber Genesis E-310 + rotisserie
- Weber Q320 Black
- Weber OTG 57 cm + rotisserie
- Weber Smokey Joe
- Weber Go-Anywhere
- Weber fireplace
- Diverse tilbehør

Brugeravatar

prause
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#8 » 20. maj 2014, 19:29

Hoff- skrev:Er det frontpladen der viser sig at være defekt i gevind?
Vi forhandler Weber og jeg ved at de har haft problemer med en sending hvor gevindet ikke var i orden.

Det er korrekt at denne del er i restordre hos Weber, så vi kan ikke skaffe den.
Jeg har valgt at 'stjæle' det fra en ny Q3200 til de kunder vi har solgt til som har været berørt af problemer. Netop for at jeg ikke syntes det var rimeligt at kunden skulle stå som taberen i dette spil.

Når delen så engang kommer hjem pakker jeg det pænt tilbage i den kasse hvor det kom fra, og vupti - 1 stk. tilfreds kunde der kan komme igang med at bruge sin nye grill.

Se DET et service... God stil.
Where there's smoke... There's laughter.

Brugeravatar

melvis
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#9 » 20. maj 2014, 21:47

Hoff- skrev:Er det frontpladen der viser sig at være defekt i gevind?

Hvor er du sælger ?
Weber Summit S-670
Weber Smookey Mountain 57cm
LIDL Sousvide

Brugeravatar

Hoff-
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#10 » 20. maj 2014, 22:51

XL-Byg i Thisted.