Jeg kommer fra en alm 57 kuglegrill uden det store i tilbehør ud over pizzasten, spareribskurv og fod til kyllinger.
Men nu er det tid til at gå all in

Er det rotisseri, bagesten eller noget tredje?
Tak på forhånd.
Mvh
Morten
mortenjensen skrev:Tak for svar. Jeg har allerede et trådløst Weber til at stikke i kødet og når der så nu er måler på låget har jeg så brug for mere?
BS_Sweden skrev:Min fredstone og pizzaspade ville jeg ikke være foruden
SpiceNørd skrev:Jeg er meget glad for rotisseri. Bruger det mest til kylling og flæskesteg.
.... og ja, stegetermometer er klart et must. Ønsker mig et Maverick.
/Jørgen
mortenjensen skrev:BS_Sweden skrev:Min fredstone og pizzaspade ville jeg ikke være foruden
Hej Brian,
Jeg har set flere anmelde fredstone særdeles positivt herinde. Hvad er det en fredstone kan som en alm. pizzasten giver op overfor? Gælder det mest i forhold til stegning af brød (for at undgå sort bund) eller også bare pizza, der jo kun skal have 10-12 min?
Hvis man skulle gå efter sådan en, er det så bedst at købe en, der fylder hele grillen ud i forhold til circulation? Eller er det lige meget?
Jeg tror, jeg så, at han laver en, der passer til en Spirit 310/320.
Morten
Det er bare SÅ god en ide ! +1CKC skrev:Grilltænger. 1 til råt kød, 1 til det færdigstegte. Så undgår du at få bakterier fra det rå på det færdigstegte. Optimalt en rød tang til det rå og en sort tang til det færdigstegte så du ikke kommer til at bytte rundt på dem.
CKC skrev: Optimalt en rød tang til det rå og en sort tang til det færdigstegte så du ikke kommer til at bytte rundt på dem.
Springer skrev:Min Thermapen. 2-3 sek til at krontrollere om kyllingen har fået nok
Nummer to er et Maverics 732 termometer.
- Er man kontrol freak?
mortenjensen skrev:Springer skrev:Min Thermapen. 2-3 sek til at krontrollere om kyllingen har fået nok
Nummer to er et Maverics 732 termometer.
- Er man kontrol freak?
Hej, tak for tip. Men hvad giver Thermapennen dig, du ikke får i 732'eren, der jo har både kød og grill-tempmåler? Er det blot for hurtigt at få en måling flere steder fra i kødet?
mvh
Morten
prause skrev:Måske ikke det første man tænker på i det lyse halvår, men når du står den 24/12 men en gås på grillen, så er en pandelampe eller andet lys ved grillen altså essentielt.
prorege skrev:GrillGrate, den fungerer til alt på grillen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster