jaqup skrev:Der røg lige et dækken til 99,75 kr samt et rottiserie til 199,75 i indkøbskurven ude i Bilka.
Kunne du virkeligt nøjes med det? Udover ovenstående fik jeg da både røgtræ, børster til rengøring og en masse andet. Fyldte faktisk indkøbsvognen med grillting for 800 kr og det inkluderer f.eks 150 stk foliebakker.
jaqup skrev:Dækkenet er lidt stort, men så er det jo også let at monterer/afmonterer, og i fohold til prisen er jeg ganske godt tilfreds med dækkenet:-)
Jeg er meget tilfreds med at det er lidt større. Det er altid pissebesværligt at få det på min weber fordi det er lidt smalt.
jaqup skrev:Rottiseriet har jeg modifiseret lidt, da det ellers var påkrævet at låget skulle være på klem, og dette ville umiddelbart betyde et forholdsvis stort gas forbrug.
Med omtalte modifisering kan der nok ikke være en kalkun, men jeg regner umiddelbart med at det er perfekt til kyllinger samt feks en stor hamburgerryg, og i forhold til prisen er jeg ganske godt tilfreds.
Argg.. K*ft noget lort.. Ja, undskyld. Sidder lige nu og glor på de åndsvage beslag. Det er tydeligvis ikke bygget til grillen.
Hvad bestod din modificering i? Så vidt jeg kan se må du have boret nye huller og savet halvdelen af beslaget?
Hvordan fik du iøvrigt skruet logoet på? Er det bare et stykke værktøj jeg mangler i min værktøjskasse eller skifte du toppen af?