Charbroil Titan "Anmeldelse"

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen
Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Charbroil Titan "Anmeldelse"

Indlæg#51 » 27. aug 2013, 23:32

tfunder skrev:
techie skrev:Kan du tage et billede af det der rotisserie du har købt? Gerne nogle nærbilleder af de forskellige ting.

Selvfølgelig, her er et oversigtsbillede - jeg har lagt std. Weber spid nedenunder til sammenligning, og monteret Weber holdere på Charbroil spiddet.

Jeg tager gerne nærbilleder, men kan du ikke lige sige hvad du gerne vil se nærmere på? :-)

Det var specielt selve spiddet.. Det jeg så på var meget tyndt og ville bøje under vægten af en frikadelle. Dette ser noget bedre ud.
Med venlig hilsen,
Thomas

tfunder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#52 » 28. aug 2013, 09:38

Ja, det er præcis samme oplevelse jeg havde - derfor teorien om "De To Spid"(tm) :-D

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#53 » 28. aug 2013, 22:00

Hej.

Har lige bagt et par boller i grillen for at se om den varmer jævnt:-)
Vedhæftede filer
image.jpg

Benja7
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#54 » 29. aug 2013, 09:10

jaqup skrev:Hej.

Har lige bagt et par boller i grillen for at se om den varmer jævnt:-)

Det må siges at være bestået. De ser rigtig gode ud.

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#55 » 29. aug 2013, 15:44

Hej.

Der røg lige et dækken til 99,75 kr samt et rottiserie til 199,75 i indkøbskurven ude i Bilka.

Dækkenet er lidt stort, men så er det jo også let at monterer/afmonterer, og i fohold til prisen er jeg ganske godt tilfreds med dækkenet:-)

Rottiseriet har jeg modifiseret lidt, da det ellers var påkrævet at låget skulle være på klem, og dette ville umiddelbart betyde et forholdsvis stort gas forbrug.

Med omtalte modifisering kan der nok ikke være en kalkun, men jeg regner umiddelbart med at det er perfekt til kyllinger samt feks en stor hamburgerryg, og i forhold til prisen er jeg ganske godt tilfreds.

OBS Beklager at billederne "roder", men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at "styre" dem:-)
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Senest rettet af jaqup 29. aug 2013, 16:36, rettet i alt 2 gange.

Benja7
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#56 » 29. aug 2013, 16:05

Hvor har du købt coveret ?

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#57 » 29. aug 2013, 17:36

jaqup skrev:Der røg lige et dækken til 99,75 kr samt et rottiserie til 199,75 i indkøbskurven ude i Bilka.

Kunne du virkeligt nøjes med det? Udover ovenstående fik jeg da både røgtræ, børster til rengøring og en masse andet. Fyldte faktisk indkøbsvognen med grillting for 800 kr og det inkluderer f.eks 150 stk foliebakker.

jaqup skrev:Dækkenet er lidt stort, men så er det jo også let at monterer/afmonterer, og i fohold til prisen er jeg ganske godt tilfreds med dækkenet:-)

Jeg er meget tilfreds med at det er lidt større. Det er altid pissebesværligt at få det på min weber fordi det er lidt smalt.

jaqup skrev:Rottiseriet har jeg modifiseret lidt, da det ellers var påkrævet at låget skulle være på klem, og dette ville umiddelbart betyde et forholdsvis stort gas forbrug.

Med omtalte modifisering kan der nok ikke være en kalkun, men jeg regner umiddelbart med at det er perfekt til kyllinger samt feks en stor hamburgerryg, og i forhold til prisen er jeg ganske godt tilfreds.

Argg.. K*ft noget lort.. Ja, undskyld. Sidder lige nu og glor på de åndsvage beslag. Det er tydeligvis ikke bygget til grillen.

Hvad bestod din modificering i? Så vidt jeg kan se må du have boret nye huller og savet halvdelen af beslaget?

Hvordan fik du iøvrigt skruet logoet på? Er det bare et stykke værktøj jeg mangler i min værktøjskasse eller skifte du toppen af?
Med venlig hilsen,
Thomas

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#58 » 29. aug 2013, 18:30

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#59 » 29. aug 2013, 18:50

eichmeier skrev:er det dette i har købt ?

http://www.bilka.dk/tilbud/spar-10-75-p ... /100041018

Beslag ligner ihvertfald.
Med venlig hilsen,
Thomas

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#60 » 29. aug 2013, 19:01

Lykkedes at få beslag til at passe så låg kan lukke.. Jeg kunne nøjes med at bøje dem en del.
Med venlig hilsen,
Thomas

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#61 » 29. aug 2013, 19:05

ok, er lidt lunken på det, da der er to anmeldelser der skriver det lårt.....

Og det kan jo ikke betale sig at køre i bilka og hente det, når fragten er 19,- desværre har det ikke termometeret til de 62,75 på lager online

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#62 » 29. aug 2013, 19:12

eichmeier skrev:ok, er lidt lunken på det, da der er to anmeldelser der skriver det lårt.....

Og det kan jo ikke betale sig at køre i bilka og hente det, når fragten er 19,- desværre har det ikke termometeret til de 62,75 på lager online

De havde det heller ikke i butikken i Hundige
Med venlig hilsen,
Thomas

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#63 » 29. aug 2013, 19:40

Hej igen.

Hermed som ønsket lidt billeder af omtalte modificering.
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#64 » 29. aug 2013, 20:00

er det kraftigt nok det rottiserie ?

eller er det som der står på hjemmeside, lavet at bølgepap, der ikke kan holde en kylling

skulle gerne kunne tage 2 kyllinger jo

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#65 » 29. aug 2013, 21:13

eichmeier skrev:er det kraftigt nok det rottiserie ?

eller er det som der står på hjemmeside, lavet at bølgepap, der ikke kan holde en kylling

skulle gerne kunne tage 2 kyllinger jo

Det vi begge har købt (model nummer 4431). Der virker spiddet rimeligt solidt. Gaflerne er lidt fesne og burde være mere solide plus spidse, men som det tidligere har været nævnt så har spiddet samme dimentioner som webers, så har man sådan et kan gaflerne derfra eventuelt benyttes. Beslag/montering er ringe, men med et par ekstra bolte skal det nok holde.

Jeg smider noget vægt på det i morgen og ser om det bøjer.
Med venlig hilsen,
Thomas

tfunder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#66 » 30. aug 2013, 08:48

techie skrev:Lykkedes at få beslag til at passe så låg kan lukke.. Jeg kunne nøjes med at bøje dem en del.

Det højre beslag er tydeligvis ikke lavet til denne gril men til en "rigtig" Charbroil, jeg lagde 2 rustfrie skiver mellem gril og beslag så passer det.

Som de fleste har bemærket er rotisseriet i denne uge nedsat fra 800,- til 200,- og har man købt til 800,- kan de flinke medarbejdere i kundeservice hjælpe med differencen ;-)

....i øvrigt så var mit logo monteret?

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#67 » 30. aug 2013, 08:57

tfunder skrev:....i øvrigt så var mit logo monteret?

Ham ved samlebåndet med logo'er må haft fri den dag min blev samlet. Mit lå ved siden af i en pose. Men det forklarer jo hvorfor tegningerne også viser det bare sidder på fra starten af.
Med venlig hilsen,
Thomas

NeuroBrain
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#68 » 30. aug 2013, 16:13

Bilka Sjælland har efterhånden udsolgt - I Jylland er der stadig enkelte butikker, som har den på lager....

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#69 » 30. aug 2013, 16:29

NeuroBrain skrev:Bilka Sjælland har efterhånden udsolgt - I Jylland er der stadig enkelte butikker, som har den på lager....

Så den til salg i Bilka Hundige i går.
Med venlig hilsen,
Thomas

NeuroBrain
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#70 » 30. aug 2013, 17:11

techie skrev:
NeuroBrain skrev:Bilka Sjælland har efterhånden udsolgt - I Jylland er der stadig enkelte butikker, som har den på lager....

Så den til salg i Bilka Hundige i går.

Udsolgt ;)

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#71 » 30. aug 2013, 18:29

online er den også væk nu.

godt jeg fik min i dag :-)

Fik også lige i dag bestilt overtræk, rotiserie, lidt alubakker, nye kulbakker og digital termometer (de er på lager igen til 62,75) og et par grillbørster.

Til 19,- gider jeg ikke køre efter det.

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#72 » 30. aug 2013, 18:40

Hej.

Så blev grillen og rotisseriet testet med et stk fugl samt Guro'ens roulade:-)
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#73 » 30. aug 2013, 19:39

eichmeier skrev:online er den også væk nu.

godt jeg fik min i dag :-)

Fik også lige i dag bestilt overtræk, rotiserie, lidt alubakker, nye kulbakker og digital termometer (de er på lager igen til 62,75) og et par grillbørster.

Til 19,- gider jeg ikke køre efter det.

Jeg kørte også kun fordi jeg ville være sikker på rotisseriet vat det rigtige.
Med venlig hilsen,
Thomas

JLemming
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#74 » 31. aug 2013, 07:28

Købte den sidste de havde i Bilka, Tilst.
Fik den reserveret pr. telefon, var ude at betale den i aftes., Nu skal traileren lige tømmes og Bilka åbner jo kl. 8. så bilen er snart startet. :-D. Købte også rosti, men overtrækket var udsolgt.
Bliver nok nød til at invitere svigerfamilien i aften, for at få den rigtigt afprøvet :-?

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#75 » 1. sep 2013, 14:25

Har en 4,5 kilo kamsteg på rotisseriet her til eftermiddag. Umiddelbart bøjer det ikke og motoren kan godt trække stegen rundt.
Med venlig hilsen,
Thomas

Brugeravatar

Lobster
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#76 » 1. sep 2013, 16:51

så fik jeg også lige samlet min Titan, det var let og alle dele var i pakken,
det eneste jeg kan klage over er at tændingen til den ene brænder ikke virker.

Igår fik jeg afprøvet en Porchetta på ca. 5kg der blev lagt en svine mørbrad i inden den blev snørret , og resultatet af det var helt ok.

077.JPG

074.JPG

Idag blev der bagt burgerboller efter Freds opskrift og varme fordelingen i grillen ser ud til at værer
tilfredsstillende.
2013-09-01 15.17.21.jpg

Jeg har svært ved at bruge termometerne som sidder ved hver brænder, jeg syntes de er misvisende og går helt i bund
selvom der ikke er skruet ret meget op, i stedet bruger jeg et eksternt termometer som måler temperaturen i selve "ovenrummet"

jeg ved ikke hvordan grillen er til low and slow, skal man bruge de indbyggede termometere kan jeg ikke få den under 100g,

god grill weekend,
MVH
Lobster

JLemming
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#77 » 1. sep 2013, 19:38

Har fået afprøvet min også.
Ang. Varme fordeling er jeg ikke helt tilfreds, midten af hver brænder er ca. 50gr. varmere end siderne, hvilket kunne ses på kødet. Nogen der har samme problem?
Sidder jeres håndtaget på sidebordet også skæv?

Fik også det sidste cover de havde i Tilst. Ville lege spøgelse med ungerne, da jeg så tog det over hovedet kunne man se at det havde 4 huller i det indvendig gummi. Ved ikke hvor meget det betyder?

Brugeravatar

Søren L
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#78 » 1. sep 2013, 20:22

JLemming skrev:Fik også det sidste cover de havde i Tilst. Ville lege spøgelse med ungerne, da jeg så tog det over hovedet kunne man se at det havde 4 huller i det indvendig gummi.

Klassiker at lege spøgelse med de små!! [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Hvis livet var en grill, sku der pølser på!!!

Weber Genesis E-330
Oldschool tøndegrill
Ukrudtsbrænder
Fredstone grej

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#79 » 1. sep 2013, 20:33

JLemming skrev:Har fået afprøvet min også.
Ang. Varme fordeling er jeg ikke helt tilfreds, midten af hver brænder er ca. 50gr. varmere end siderne, hvilket kunne ses på kødet. Nogen der har samme problem?

Jeg har ikke umiddelbart haft forskelle i kødet (som ikke hang sammen med forskel i tykkelse på kødet og da jeg grillede burgerbøffer på 2/3 af grillen havde de også samme farve alle bøfferne uandet hvor de var.

Nej, ikke noget skævt håndtag her.
Med venlig hilsen,
Thomas

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#80 » 1. sep 2013, 20:39

Jeg har indtil videre ikke oplevet at den varmer ujævnt.

Synes umiddelbart ikke jeg har nogen håndtag på sideborderne. Er det evt. krogene til redskaberne på det højre sidebord du tænker på?

Far til 4
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#81 » 1. sep 2013, 23:00

JLemming skrev:Har fået afprøvet min også.

Fik også det sidste cover de havde i Tilst. Ville lege spøgelse med ungerne, da jeg så tog det over hovedet kunne man se at det havde 4 huller i det indvendig gummi. Ved ikke hvor meget det betyder?

Ja, håndtaget på mit højre sidebord er også skævt - ØV !

Far til 4
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#82 » 1. sep 2013, 23:07

Har skrevet følgende til Bilkas kundeservice:

Hej Bilka
Forhandler Bilka overtræk til Char Broil grillene?
Og hvad med andet tilbehør fx en ordentlig rotisseri.
Der er en god på markedet til Titan udgaven.
Ser frem til jeres svar.

Fik følgende svar fra Bilkas kundeservice 3-4 dage senere:

Tak for din mail.
Det er desværre ved at være lidt småt med ekstra udstyr, da vi er ved at være i slutningen af sæsonen.

Heldigt, at I andre har fundet overtrækket i lokale Bilka butikker.

Brugeravatar

StufMeister
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#83 » 2. sep 2013, 08:28

Det er da aldrig slut på sæsonen !! Det et noget de har misforstået...
Weber OTG 57
BGE L plus diverse tilbehør

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#84 » 2. sep 2013, 09:57

Lobster skrev:så fik jeg også lige samlet min Titan, det var let og alle dele var i pakken,

Igår fik jeg afprøvet en Porchetta på ca. 5kg der blev lagt en svine mørbrad i inden den blev snørret , og resultatet af det var helt ok.

077.JPG

074.JPG

Idag blev der bagt burgerboller efter Freds opskrift og varme fordelingen i grillen ser ud til at værer
tilfredsstillende.
2013-09-01 15.17.21.jpg

Jeg har svært ved at bruge termometerne som sidder ved hver brænder, jeg syntes de er misvisende og går helt i bund

selvom der ikke er skruet ret meget op, i stedet bruger jeg et eksternt termometer som måler temperaturen i selve "ovenrummet"

jeg ved ikke hvordan grillen er til low and slow, skal man bruge de indbyggede termometere kan jeg ikke få den under 100g,

god grill weekend,

Hej.

Tror den er ok til low and slow.

Når jeg stiller den venstre brænder på minimum måler jeg 93 grader i midten af ovnrummet over risten.

Ved denne indstilling viser termometeret for den midterste brænder 99 grader

Tror umiddelbart ikke jeg for behov for lavere temperatur, men ellers kan man jo altiid lige åbne låget ganske lidt

tfunder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#85 » 2. sep 2013, 20:53

Havde er artig størrelse Bavette på igår - der kunne jeg køre de to yderste brændere ned i temp og resultatet blev så godt at jeg ikke fik taget billeder (skulle jo også passe bernaisen ;-)

JLemming
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#86 » 4. sep 2013, 07:21

jaqup skrev:Jeg har indtil videre ikke oplevet at den varmer ujævnt.

Synes umiddelbart ikke jeg har nogen håndtag på sideborderne. Er det evt. krogene til redskaberne på det højre sidebord du tænker på?

Ja det er det håndtag krogene sidder på, på højre sidebord.

JLemming
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#87 » 4. sep 2013, 07:29

Søren L skrev:
JLemming skrev:Fik også det sidste cover de havde i Tilst. Ville lege spøgelse med ungerne, da jeg så tog det over hovedet kunne man se at det havde 4 huller i det indvendig gummi.

Klassiker at lege spøgelse med de små!! [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

angående coveret var jeg heldig: da jeg fredag aften var ude for at betale grillen, havde de ikke flere cover :-), lørdag morgen da jeg så skulle hente grillen, tjekket jeg igen. stadigvæk ingen :-). Da vi så havde handlet ville jeg høre grilldrengen om han kunne se hvor de havde andre på lager. hvortil svaret var: jamen jeg har lige stillet en af de store på plads, som en bilka ansat ikke skulle bruge alligevel ! :-) så dagen blev ekstra reddet :-)

JLemming
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#88 » 4. sep 2013, 07:39

Når jeg nu får tid har jeg tænkt på følgende ændringer på grillen:

Et termometer i låget, nogen forslag ? evt hvor man finder et Charbroil termometer ?
Er dog ikke meget for at skulle lave i toppen, alt. kunne man bruge sætte det i siden, meeen så skal må flytte sig og dreje hovedet. :-?

En gashane på d. udv. side således jeg kan lukke for gassen. (min regulator når helt op til toppen/bunden af bakken) rart nok at der er lukket, så ungerne ikke lukker alt gassen ud ved et uheld.

En vandret stang på siden af højre sidebord, til at hænge forskellige redskaber.

Udskiftning af de lange sorte skruer på rosteriet, de er altså grimme i forhold til resten.

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#89 » 4. sep 2013, 13:02

JLemming skrev:Når jeg nu får tid har jeg tænkt på følgende ændringer på grillen:

Et termometer i låget, nogen forslag ? evt hvor man finder et Charbroil termometer ?
Er dog ikke meget for at skulle lave i toppen, alt. kunne man bruge sætte det i siden, meeen så skal må flytte sig og dreje hovedet. :-?

En gashane på d. udv. side således jeg kan lukke for gassen. (min regulator når helt op til toppen/bunden af bakken) rart nok at der er lukket, så ungerne ikke lukker alt gassen ud ved et uheld.

En vandret stang på siden af højre sidebord, til at hænge forskellige redskaber.

Udskiftning af de lange sorte skruer på rosteriet, de er altså grimme i forhold til resten.

Termometer. Overvejer også lidt forskellige løsninger - dog bliver det ikke et analogt termometer. Umiddelbart tror jeg at jeg tager et digitalt trådløst og sætter en probe fast på indersiden af låget og lader den køre ud igennem bagsiden og ind i skabet. hvor jeg lader det hænge eventuelt sætter fast med en dobbeltklæb. Så kan jeg sætte selve termometret ud på det højre bord eller lign. Har købt et par af de der dancook for at se om de kan holde på trods af vejret og hvor længe de kan køre på batteriet uden at slukke senderen.

Gashane - sådan en kunne jeg vildt godt tænke mig. Tag billeder og beskriv det hvis du får lavet det. Jeg overvejede at bore hul i siden under bordet og føre den ud der - hvis muligt.

Skruer til rotisserie - Jeg fandt nogle i Silvan der passede nogenlunde vistnok var rustfri, så dem havde jeg allerede planlagt at skifte.
Med venlig hilsen,
Thomas

Benja7
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#90 » 4. sep 2013, 13:23

Thomas du må endelig skrive/tage billeder når du fået lavet det med termometeret. Jeg savner også et termometer i låget for jeg synes ikke helt de små kan bruges.

Brugeravatar

Emneforfatter
techie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#91 » 4. sep 2013, 20:19

Benja7 skrev:Thomas du må endelig skrive/tage billeder når du fået lavet det med termometeret. Jeg savner også et termometer i låget for jeg synes ikke helt de små kan bruges.

Tjoh.. De måler temperaturen nede ved risten og så vidt jeg kan se er de rimeligt ok. Det siger bare ikke så meget om temperaturen i selve "grillrummet". Det er rimeligt simpelt det jeg har i tankerne.

Noget ala dette:

130904-IMG20130904170643.jpg

130904-IMG20130904170738.jpg

Senderen ligger så nede med gasflasken. Spørgsmålet er så om proben kan holde til det i længden.. Det kunne jeg godt tvivle på.
Med venlig hilsen,
Thomas

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#92 » 8. sep 2013, 19:39

Lobster skrev:så fik jeg også lige samlet min Titan, det var let og alle dele var i pakken,

077.JPG

074.JPG

tilfredsstillende.
2013-09-01 15.17.21.jpg

god grill weekend,

sikker på ledningen sidder ordentligt i el tændingen. min den ene ledning blev trukket ud, da jeg skubbede skuffen ind, så min tænding til sideblus virkede ikke

Brugeravatar

Lobster
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#93 » 8. sep 2013, 21:25

eichmeier skrev:

077.JPG

074.JPG

tilfredsstillende.
2013-09-01 15.17.21.jpg

god grill weekend,

sikker på ledningen sidder ordentligt i el tændingen. min den ene ledning blev trukket ud, da jeg skubbede skuffen ind, så min tænding til sideblus virkede ikke

Yep, jeg flyttede ledningen over på en anden "port" på højspændingsenheden og så kunne den brænder ikke få gnist.
Ringede til Bilka Kunde service og omtalte problemet, jeg fik 2 dage efter en ny Højspændings enhed, og nu virker alt
som det skal. Hurtig og venlig service fra Bilka :-D
MVH
Lobster

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#94 » 7. okt 2013, 16:57

jaqup skrev:Hej.

Der røg lige et dækken til 99,75 kr samt et rottiserie til 199,75 i indkøbskurven ude i Bilka.

Dækkenet er lidt stort, men så er det jo også let at monterer/afmonterer, og i fohold til prisen er jeg ganske godt tilfreds med dækkenet:-)

Rottiseriet har jeg modifiseret lidt, da det ellers var påkrævet at låget skulle være på klem, og dette ville umiddelbart betyde et forholdsvis stort gas forbrug.

OBS Beklager at billederne "roder", men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at "styre" dem:-)

har du skåret noget af spyddet af, for mit er meget længere?

jaqup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#95 » 7. okt 2013, 21:05

Hej

Spyddet var faktisk det eneste som ikke fik en tur med vinkelsliberen

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#96 » 7. okt 2013, 21:42

ok, mit spyd er vel 15-20cm igennem håndtaget :-)

eichmeier
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#97 » 11. dec 2013, 17:12

nogen der fik lavet en termometer løsning?

jeg syntes ikke den bliver helt så varm nu her, men har lidt min flaske mistænkt,da der ikke er så meget tilbagei den.

så nu må vi se med en ny flaske om det hjælper.

det håber jeg

ReffuB
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#98 » 26. apr 2014, 15:54

Genopliver lige en lidt ældre tråd.
Hvad ville du vælge hvis prisen var præcis den samme, Genisis eller Titan?

Brugeravatar

Bjørn Nielsen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#99 » 26. apr 2014, 17:13

Blot til alm. info, Charbroil gasgrill er kun godkendt til, at der må stå en 5kg. gasflaske i skabet under grillen.

Se nederst i beskrivelsen :

http://www.bilka.dk/hus-og-have/havemoebler-og-terrasse/grill-og-udekoekken/gasgrill/charbroil-titan-gasgrill/p/100059466?point=4&event=32
Stol aldrig på en mager kok !!!!!!!!

NeuroBrain
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#100 » 26. apr 2014, 17:52

ReffuB skrev:Genopliver lige en lidt ældre tråd.
Hvad ville du vælge hvis prisen var præcis den samme, Genisis eller Titan?

Jeg ville undersøge, om Charbroil benytter s304 stål ( hvilke dele) og gøre det samme med Webers.

Som jeg har forstået det er s304 bedre end s430 - mange producenter er skiftet til s430, herunder Weber.

Derfor kan du ikke længere bruge udtagelser fra folk, som har haft en weber i 10 år og derfor ALDRIG kunne drømme om andre mærker.

Tilbage til "Gasgrill"