Barrit skrev:Hej, da jeg overvejer at købe en char broil titan, vil jeg lige høre dem som har en, om de stadig er tilfredse med deres. Og om den lever op til jeres forventninger, håber på tilbagemelding da jeg er i tvivl om, hvad min næste grill skal hedde. Håber der snart kommer et godt tilbud, da mit grill budget ligger på Ca 3500. På forhånd tak for hjælpen. Mvh Jacob
Kaj Marcusen skrev:
Dit budget lyder på ~3500, så vil jeg anbefale denne: http://www.xl-byg.dk/produkter/haven/grill/gasgrill/charbroil-t-36g-rustfri-graa-gasgrill.htm
Så har du også et monster hvis der skulle komme en masse gæster af den ene eller anden årsag!
De har også de mindre, http://www.xl-byg.dk/webshop/maerker/charbroil/, men man skal jo ikke have for lille en grill
PF85 skrev:Beklager at jeg lige bumper et gammelt topic, men det er vel bedre end at oprette et nyt.
Hvordan har I fået et så langt spyd til jeres Titan? Mit der fulgte med, går kun ca. Halvvejs igennem grillen.
KimVP skrev:PF85 skrev:Beklager at jeg lige bumper et gammelt topic, men det er vel bedre end at oprette et nyt.
Hvordan har I fået et så langt spyd til jeres Titan? Mit der fulgte med, går kun ca. Halvvejs igennem grillen.
Det må være fordi de har skiftet leverandør, altså Char-broil. Det der er så langt er fra Dangrill. Kan bl.a. Købes i Stark til omkring 400,-
Sent from my iPhone using Tapatalk
michael1980 skrev:hej nu er denne tråd angående titan med pt kan man få t47 til kun 2000kr er den så købet værd. altså er titan den store mer pris værd
techie skrev:Jeg er glad for min og jeg bruger den ofte til specielt de hurtige ting som bøffer, pølser m.m, men jeg kunne godt bruge 100 grader mere ind imellem.
jgjensen skrev:techie skrev:Jeg er glad for min og jeg bruger den ofte til specielt de hurtige ting som bøffer, pølser m.m, men jeg kunne godt bruge 100 grader mere ind imellem.
Jeg er meget enig her....generelt er det en dejlig gasgrill i god kvalitet, som jeg bruger ofte, men jeg mangler også virkelig lige at kunne fyre den helt op i temperatur, for det kræver det virkelig hvis de der hule riste skal give pæne grill-mærker og ikke brænde kødet fast. Jeg har også bemærket at den er varmere jo tættere du er på gastilførslen (venstre side).
Jeg har prøvet med en støbejernsplade (den Weber harlavet til Genesis) der bliver lagt ovenpå risten - det virker okay....det tager noget tid at få den gennemvarm, og så er det jo lidt omstændigt at skulle bruge i forhold til hvis risten bare selv kunne klare jobbet....
vigge skrev:Hmm det er da træls der mangler varme. Men hvis grillen er bygget til en større gas mængde er det vel bare en ny regulator der skal til.
jgjensen skrev:[quote="vigge"]Hmm det er da træls der mangler varme. Men hvis grillen er bygget til en større gas mængde er det vel bare en ny regulator der skal til.
techie skrev:Benja7 skrev:Glemte lige. Er der nogle som har fundet et godt cover ?
Jeg kunne godt tænke mig dette når man nu ikke kan få et fra Charbroil:
Men jeg kan ikke finde nogle steder som har det
Det kan jeg heller ikke, men jeg skrev til Dancook og spurgte efter det. De sagde at man kunne bede Bilka eller Bauhaus om at bestille det hjem.
Sander Esbjerg skrev:Hej Techie
Er det også din erfaring at det er den venstre zone der bliver varm først, og derefter følger midterste og til sidst den højre?
På forhånd tak
mvh
Ticho
Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster