Sunwind Minnesota 4000 gasgrill

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
Henrik81
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Sunwind Minnesota 4000 gasgrill

Indlæg#1 » 11. aug 2013, 12:59

Hej..

Nogen der ved hvor man køber et overdæk til en Sunwind Minnesota 4000 gasgrill ??

Ovea
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Sunwind Minnesota 4000 gasgrill

Indlæg#2 » 11. aug 2013, 16:28

Henrik81 skrev:Hej..

Nogen der ved hvor man køber et overdæk til en Sunwind Minnesota 4000 gasgrill ??

Bruger selv weber overtræk til Sundwin Minnesota 4000, lidt dyr men passer utroligt godt til den...

Ovea

TOK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 11. aug 2013, 16:37

Det kan du her! :)

http://www.davidsenshop.dk/pi/OVERTRÆK_TIL_OUTBACK_GASGRILL_3_4_BRÆNDER_6284_2527.aspx

Det har jeg til min, og er billigere end Weber mener jeg!

Thomas

Niels_L
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 13. aug 2013, 16:52

Hej.

Overvejer at købe denne grill da budget pt ikke rækker til mere, derfor ville jeg gerne høre hvad din erfaring er med denne grill er ??
Niels Læntver
Brande

Brugeravatar

John.R
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#5 » 13. aug 2013, 17:15

Du kan også købe overtræk hos haral skræld vis det skal være billigt jeg har et til min primo xl oval og til min weber 97 cm der fra

http://www.harald-nyborg.dk/85220/overtraek
Hilsen
John
————————-
Old Truckers BBQ Hjemmeside Old Truckers BBQ Facebook Old Truckers BBQ Instagram Old Truckers BBQ Youtube

KCBS Certified BBQ Judge
WBQA Certified BBQ Judge

Emneforfatter
Henrik81
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 14. aug 2013, 09:53

Tak for hjælpen tror det bliver Weber :)

Emneforfatter
Henrik81
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 14. aug 2013, 23:05

Niels_L skrev:

Hej.

Overvejer at købe denne grill da budget pt ikke rækker til mere, derfor ville jeg gerne høre hvad din erfaring er med denne grill er ??

Hej, jeg synes ind til videre den er rigtig god , dog lidt svær at samle hvis man ikke har prøvet det før.

Men vil tro alle gasgrill er vel lige gode ? Vi fik ihvertfald en rigtig god entrecote bøf :-)
Og der er god med plads, også har den jo et ekstra plus hvor man kan lave pasta eller holde sovsen varm :)

Hvis der er noget bestemt du vil vide så sig til ..

Niels_L
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Sv: Sunwind Minnesota 4000 gasgrill

Indlæg#8 » 15. aug 2013, 06:16

Henrik81 skrev:
Niels_L skrev:

Hej.

Hej, jeg synes ind til videre den er rigtig god , dog lidt svær at samle hvis man ikke har prøvet det før.

Men vil tro alle gasgrill er vel lige gode ? Vi fik ihvertfald en rigtig god entrecote bøf :-)
Og der er god med plads, også har den jo et ekstra plus hvor man kan lave pasta eller holde sovsen varm :)

Hej

Det jeg tænker på er, hvordan er bygge kvaliteten af grillen, så en model i en butik og syndes den var noget vakkelvorne i det. Hvor dan er din opoplevelse af der?

Sendt fra min HTC One med Tapatalk 4
Niels Læntver
Brande

Emneforfatter
Henrik81
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Sv: Sunwind Minnesota 4000 gasgrill

Indlæg#9 » 15. aug 2013, 19:36

Niels_L skrev:
Henrik81 skrev:
Niels_L skrev:

Hej.

Hej

Det jeg tænker på er, hvordan er bygge kvaliteten af grillen, så en model i en butik og syndes den var noget vakkelvorne i det. Hvor dan er din opoplevelse af der?

Sendt fra min HTC One med Tapatalk 4

Jamen det er selvfølglig ikke Weber kvalig , men det kan jeg leve med 4 brænder plus eksta bord for 1900kr er sku billigt. ( på coop.dk )

Synes den er fin stabil og alle pengene værd men ja den virker lidt vakkel men står fint aynes jeg :) har kun haft den i en uge brugt den 4 gang. Har købt et Weber cover til den som passer til den :)

Tilbage til "Gasgrill"