Hej..
Nogen der ved hvor man køber et overdæk til en Sunwind Minnesota 4000 gasgrill ??
Henrik81 skrev:Hej..
Nogen der ved hvor man køber et overdæk til en Sunwind Minnesota 4000 gasgrill ??
Henrik81 skrev:Hej..
Niels_L skrev:Henrik81 skrev:Hej..
Hej.
Overvejer at købe denne grill da budget pt ikke rækker til mere, derfor ville jeg gerne høre hvad din erfaring er med denne grill er ??
Henrik81 skrev:Niels_L skrev:Henrik81 skrev:Hej..
Hej.
Overvejer at købe denne grill da budget pt ikke rækker til mere, derfor ville jeg gerne høre hvad din erfaring er med denne grill er ??
Hej, jeg synes ind til videre den er rigtig god , dog lidt svær at samle hvis man ikke har prøvet det før.
Men vil tro alle gasgrill er vel lige gode ? Vi fik ihvertfald en rigtig god entrecote bøf
Og der er god med plads, også har den jo et ekstra plus hvor man kan lave pasta eller holde sovsen varm![]()
Hvis der er noget bestemt du vil vide så sig til ..
Niels_L skrev:Henrik81 skrev:Niels_L skrev:Henrik81 skrev:Hej..
Hej.
Hej, jeg synes ind til videre den er rigtig god , dog lidt svær at samle hvis man ikke har prøvet det før.
Men vil tro alle gasgrill er vel lige gode ? Vi fik ihvertfald en rigtig god entrecote bøf
Og der er god med plads, også har den jo et ekstra plus hvor man kan lave pasta eller holde sovsen varm![]()
Hvis der er noget bestemt du vil vide så sig til ..
Hej
Det jeg tænker på er, hvordan er bygge kvaliteten af grillen, så en model i en butik og syndes den var noget vakkelvorne i det. Hvor dan er din opoplevelse af der?
Sendt fra min HTC One med Tapatalk 4
Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster