Sunwind Minnesota 4001

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
goforza
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Sunwind Minnesota 4001

Indlæg#1 » 8. jul 2013, 21:55

Jeg skal ud og investere i min første gasgrill og har i den forbindelse kig på en Sunwind Minnesota 4001, som er på tilbud i den lokale Kvickly.

Er der nogle der har erfaringer med den model ? Er det en god "begynder gasgrill"?

Mine behov er lidt allround, lidt hverdagsbrug, men må også gerne kunne stege en steg. Jeg har ikke det store budget, dvs.ca. 2000.-

Jeg forventer ikke en grill til den pris der holder resten af livet, men gerne et par år :-)

Brugeravatar

kambiri
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: Sunwind Minnesota 4001

Indlæg#2 » 8. jul 2013, 22:55

Sunwind laver nogle ganske udemærket grills, tror den vil passe godt til det du beskriver du skal bruge den til, bare husk at jo sjovere det er at grille jo mere gør man det(-; køb et dækken til den og pas den med lidt rengøring så har du en grill i 2-3 år måske mere(-; velkomme i klubben(-;
If it ain't smoking, you're joking

Weber Genesis - EP330 Cobber - SpecialEdition
Weber One Touch Premium+ 57 WedgeWood
Weber Smokey Joe
Et hvilket som helst bål.

TOK
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 9. jul 2013, 08:01

Købte en sunwind smart Minnesota 4000 sidste år, den med 4 brændere, uden sideblus! Det er en fin grill som jeg sagtens kan anbefale!

Køb dækken som der bliver sagt, min har stået det meste af vinteren uden, dog på overdækket terrasse! Der er begyndt at komme en smule flyverust på låget, og nogle af de udvendige skruer er også begyndt at ruste lidt! Men det er nok min egen skyld! Inden du tager den i brug, skal alle rustfrie overflader tørres over med en gang wd40 for at beskytte mod flyverust !

Jeg købte, ved davidsenshop, rotisserie og dækken, til fornuftig pris! Køb den motor til 220v.

Jeg er godt tilfreds, kan banke den op på 375° i stille vejr, og bruger den flere gange ugentligt!

Thomas!

Brugeravatar

kambiri
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 9. jul 2013, 08:59

WD40 er bare kilden til en fin grill!

Weber Smokey Joe

Emneforfatter
goforza
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#5 » 9. jul 2013, 09:38

Tak for alle besvarelserne :-)

Jeg drøner ned og køber den i dag, da det lyder til at den kan dække mit behov og jeg skal nok huske overdækning ;-)

Brugeravatar

kambiri
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#6 » 9. jul 2013, 15:46

Husk billeder, tak!!!!

Weber Smokey Joe

Emneforfatter
goforza
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#7 » 9. jul 2013, 22:35

Jeg skal nok komme med fotos, når den engang er kommet i brug :-) Skal først have den samlet og det er vist ikke lige noget man gør på 10 min :-) Jeg skal for tidligt op til at det er noget jeg har overskud til at gå i gang med nu :-)

Tilbage til "Gasgrill"