Billig Dancook 6000

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
Julius
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Billig Dancook 6000

Indlæg#1 » 22. jun 2011, 12:24

Jeg er lige kommet hjem fra et smute i Bilka i Odense, som har et telt foran den ene indgang med restsalg af havemøbler og diverse haveting.

De havde blandt andet en Dancook 6000 stående, hvor kassen har været lukket op, men de garanterer at alt er i kassen og ubrugt.

Den koster 2899.- til dem der er hurtige - uden at kende den normale tilbudspris virker det rigtig billigt...
OutdoorChef Leon
Outdoorchef City
Outdoorchef Mini
Weber One-Touch Premium 57
Weber Spirit 320 Premium
Weber Go-Anywhere
Bon-Fire bålsted
Transportabel ABU rygeovn

Henrik9330
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Billig Dancook 6000

Indlæg#2 » 25. jun 2011, 12:34

Den er i deres nye avis til 2249.- Jeg regner stærkt med at vi skal ud og kigge på den imorgen. Det kan jo være man kan få konen overtalt :-)

deejay
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 27. jun 2011, 18:48

Halløj.

Er der nogen der fik købt den Dancook 6000 ?

Jeg kiggede på den, men endte med at købe en Weber Spirit E-320 på trods af den er noget dyrere, skulle jeg alligevel have købt den Dancook ?

Hvordan var den at samle, virker den bare perfekt, fortæl, fortæl.........

Henrik9330
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 3. jul 2011, 18:25

Hej

Ja jeg købte sådan en svend. Den var sk... nem at samle. Jeg vil faktisk sige at den fungere over mine forventninger. Nu har jeg haft den en uge og vi har grillet 6 ud af syv dage :-D Den er utrolig nem at stille på den varme og den er nem at rengøre efter brug. Risten som er tre-delt passer lige ned i vasken og det samme gælder de plader som sidder over brænderne.

Alt i alt er jeg virkelig glad for vores nye grill. Jeg har lige bestilt et rotisserie på ebay. Så det bliver spændende at prøve det også.

Eneste minus er at 11kg flaske ikke kan stå i skabet. tror de har designet det til en 5kg flaske.

Tilbage til "Gasgrill"