Termometer med 2 følere

Stil spørgsmål relateret til din kul-/briketgrill

Emneforfatter
jonitten
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Termometer med 2 følere

Indlæg#1 » 27. apr 2015, 07:10

Jeg er på udkig efter et nyt grill termometer med to følere, et til kammer temperatur og et til mad temperatur. Kender godt fordele og ulemper ved de dyre modeller som Maverick og iGrill.
Jeg har haft de billige modeller fra jem og fix men har ikke været glad for dem, de virker nemlig ikke mere.
Er der nogle gode alternativer i mellemklassen som er trådløst som er værd at kigge på? Evt nogle der har Bluetooth eller wifi med en fornuftig rækkevidde?

Emneforfatter
jonitten
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Termometer med 2 følere

Indlæg#2 » 27. apr 2015, 08:14

Købte i går et nyt termometer i Jem og Fix som havde et bluetooth termometer til 175 kr med to følere. Så tænke nå ja måske hvis jeg er heldig virker det, og det gjorde det... bare ikke ret langt... når jeg bevægede mig mere end 5 meter væk fra grillen (udendørs) mistede jeg bluetooth forbindelsen og ja indvendigt i huset siger sig selv, her kunne det slet ikke række, så tilbage med det igen.

På pakken lover de 30 meters rækkevidde udendørs i frit område, så jeg havde ikke regnet med at træerne vokser ind i himlen, meeen 5 meter... det er for ringe...jeg er måske lidt naiv

Emneforfatter
jonitten
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Termometer med 2 følere

Indlæg#3 » 4. maj 2015, 12:35

Har nu købt et maverick 733 som jeg er meget tilfreds med, så ja besluttede at det skulle være slut med det billige som ikke virker ordentligt.

BSP
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Termometer med 2 følere

Indlæg#4 » 4. maj 2015, 12:48

jonitten skrev:Har nu købt et maverick 733 som jeg er meget tilfreds med, så ja besluttede at det skulle være slut med det billige som ikke virker ordentligt.

Det er også der jeg er kommet til... jeg endte også med at købe et 733! .1%¤

Tilbage til "Kul-/briketgrills"