Nogen der kender Napoleon kul grill??

Stil spørgsmål relateret til din kul-/briketgrill
Brugeravatar

Emneforfatter
Dimmer
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Nogen der kender Napoleon kul grill??

Indlæg#1 » 17. apr 2015, 19:00

Hej
er der nogen der kender denne Napoleon grill som han tester her i videon??
http://www.theguardian.com/technology/video/2014/jul/11/steaks-up-best-new-breed-barbecues-tested-chef-neil-rankin-video

Den ser spændene ud

Hilsen
Jan Møller

Brugeravatar

michael1980
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Re: Nogen der kender Napoleon kul grill??

Indlæg#2 » 18. apr 2015, 08:29

Hej er det ikke bare en almindelig grill med en lille forhøjer ring på og så som det primære en støbejerns rist istedet for en almindelig rist. en støbjerns rist kan købes hos grillbutikken.dk for ca 500kr mener jeg. den kan ikke åbnes i siderne men består af tre dele hvor den ene kan skiftes ud med en plade. men bilka kører somme tider tilbud på deres grilludstyr og jeg købte en firkantet støbejerns plade til 125 kr sidste år
Napoleon rodeo pro 22 kulgrill ø 58cm
Charproil professionel 4400 gasgrill 4 brænders
Weber Q1200
dancook kulgrill
weber kulgrill ø 58cm

Brugeravatar

Emneforfatter
Dimmer
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Nogen der kender Napoleon kul grill??

Indlæg#3 » 18. apr 2015, 11:22

michael1980 skrev:Hej er det ikke bare en almindelig grill med en lille forhøjer ring på og så som det primære en støbejerns rist istedet for en almindelig rist. en støbjerns rist kan købes hos grillbutikken.dk for ca 500kr mener jeg. den kan ikke åbnes i siderne men består af tre dele hvor den ene kan skiftes ud med en plade. men bilka kører somme tider tilbud på deres grilludstyr og jeg købte en firkantet støbejerns plade til 125 kr sidste år

Jo det har du nok ret i :-D For øvrigt tak for link til støbejernsrist, har bestilt .1%¤

Tilbage til "Kul-/briketgrills"