Min første dag i Bella...

Brugernes egne grillrelaterede videoklip
Brugeravatar

Emneforfatter
skaal-um
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Min første dag i Bella...

Indlæg#1 » 29. jan 2010, 21:33

Min første dag i Bella C. var en stor oplevelse. Allerede fra morgenstunden var der fuld fart på. Alle udstillerne var toptunet og køerne ved smagsprøverne blev hurtigt lange. Stort besøgstal allerede første dag. Der var jo også en del fristelser...Jeg havde dog sparet sammen...
Messe 1010 001.JPG
Messe 1010 002.JPG
Nu indkøbte fristelser fra Danish Outdoor
Messe 1010 003.JPG
Min gamle bagesten revnede forleden, så jeg var så heldig at kunne erhverve mig en ny, lavet af lava. Passer i en standardovn og kuglegrill 57 cm. Kan tåle op til 3000 grader, såååh, den holder nok... Også fra Danish Outdoor.
Messe 1010 004.JPG
Der er også en masse gode ting fra Grillmeister. Jeg kommer nok til at gemme resten af pengene i skoene i morgen, så det bliver besværligt at betale for fristelserne. Vi ses i morgen...
FINN

KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster

http://www.skaal-um.dk

Brugeravatar

BURNER
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: Min første dag i Bella...

Indlæg#2 » 29. jan 2010, 23:21

Sikke en flot samling varer.... :D

MEEEEEEN hvor er Burner optændingen henne ??? 8)
Med venlig hilsen

Nicolai

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#3 » 30. jan 2010, 06:18

Han venter da strategisk til søndag og tømmer tønden for dig... :-)
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Brugeravatar

Wind Diesel
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#4 » 30. jan 2010, 15:30

BURNER skrev:Sikke en flot samling varer.... :D

MEEEEEEN hvor er Burner optændingen henne ??? 8)

Lad mig lige fortælle om MIN første oplevelse med BURNER.

Til grillen har jeg så længe jeg kan mindes brugt de filtbrikker man kan købe i et rør, de virkede jo fint....

Så en kold december dag, eller 2 skulle vi passe hus og hunde hos nogle bekendte der havde brændeovn... og den skulle der jo tændes op i....
Og der stod så et rør med BURNER ... det var sgu da noget sært noget tænkte jeg... tjoo det er jo bare størknet trælim, så det skal vel ud af posen.. er du GAL et projekt det var at få indholdet ud af 5 poser, for at drysse det over træet i brændeovnen...

Idag bruger jeg ikke andet til grillen, det er intet mindre end vidunderligt... selv med gastænding på weberen er burner den der starter for mig hver gang - men nu tror jeg så tilgengæld jeg bruger dem rigtigt :wink:
Kind Regards Søren H. Wind
Stolt ejer af en ÆGTE NOMA Grill = Big Green Egg Large... Livet er for kort til briketter
When i'm done Eggin' You'll be beggin'

Brugeravatar

bjærge
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#5 » 30. jan 2010, 18:30

Wind Diesel skrev:Lad mig lige fortælle om MIN første oplevelse med BURNER.

Til grillen har jeg så længe jeg kan mindes brugt de filtbrikker man kan købe i et rør, de virkede jo fint....

Så en kold december dag, eller 2 skulle vi passe hus og hunde hos nogle bekendte der havde brændeovn... og den skulle der jo tændes op i....
Og der stod så et rør med BURNER ... det var sgu da noget sært noget tænkte jeg... tjoo det er jo bare størknet trælim, så det skal vel ud af posen.. er du GAL et projekt det var at få indholdet ud af 5 poser, for at drysse det over træet i brændeovnen...

Idag bruger jeg ikke andet til grillen, det er intet mindre end vidunderligt... selv med gastænding på weberen er burner den der starter for mig hver gang - men nu tror jeg så tilgengæld jeg bruger dem rigtigt :wink:

:lol: :lol: :lol:

Det var en sød fortælling

Brugeravatar

Slagteren
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#6 » 30. jan 2010, 18:51

He he sjov måde at blive "introduceret" til et produkt ..
Men man må jo bare konkludere at selv når man bruger det forkert er det godt :lol: :lol:

Wind Diesel skrev:Idag bruger jeg ikke andet til grillen, det er intet mindre end vidunderligt... selv med gastænding på weberen er burner den der starter for mig hver gang - men nu tror jeg så tilgengæld jeg bruger dem rigtigt :wink:

He he sjov måde at blive "introduceret" til et produkt ..
Men man må jo bare konkludere at selv når man bruger det forkert er det godt :lol: :lol:

Kender det godt , har selv performer med gas tænding . men jeg bruger også altid burner poserne ..
Mvh. Carsten

Tilbage til "Videoarkivet"