Halvfabrika PP stang

Har du lavet en opskrift, som er helt i særklasse? En opskrift hvor du og familien bare siger "WOW". Så post den her til glæde for dine grillvenner.

Emneforfatter
Cata
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Halvfabrika PP stang

Indlæg#1 » 12. maj 2012, 20:08

Under denne rubrik gemmer sig blot en pulled pork stang inspireret af skinkestang lavet af halvfabrika til dels.

En pakke butterdej blev tøet op. Tre og tre blev pladerne rullet sammen til ca. 25 x 35 cm vil jeg tro.

Herpå blev der lagt en strimmel fyld rørt sammen af

1 pakke philadelphia ost naturel
2 tsk sennep
Et glas champignon i skiver
et par gode håndfulde PP
snackpeber efter smag
salt og peber

IMAG1637 (Small).jpg

Dejen lukkes op omkring og bages på fredstone på en alubageplade der passer dertil ved 200 grader i ca. 35 minutter.

Så kan et stykke se sådan ud

IMAG1646 (Small).jpg
IMAG1646 (Small).jpg (90.21 KiB) Vist 3432 gange

Beklager billederne men det hele gik lidt stærkt i dag hvorfor jeg også endte med at bruge halvfabrika i stedet for selv at lave butterdej etc. Men det smagte f....... godt og var dejligt som en variant af PP. Tror ikke den er set før. Jeg har i hvert fald ikke set det i så fald ;)

/Jacob

Brugeravatar

MartinM
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Halvfabrika PP stang

Indlæg#2 » 12. maj 2012, 20:12

Den var ny :shock:

Men med pulled pork, butterdej, ost og snackpeber kan det jo næsten ikke gå galt :savl2:
/Martin

Primo Oval XLWeber One Touch 57Weber Smokey JoeOutdoorchef City GrillBjørn Teddy

jordsmeden
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 12. maj 2012, 22:41

Ser virkeligt lækkert ud... .1%¤ .1%¤

hnoor77
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 12. jan 2016, 12:37

Beklager billederne men det hele gik lidt stærkt i dag hvorfor jeg også endte med at bruge halvfabrika i stedet for selv at lave butterdej etc. Men det smagte f....... godt og var dejligt som en variant af PP. Tror ikke den er set før.
NOOR

Tilbage til "Opskrifter i særklasse"