Da min hustru surfede rundt og ledte efter opskrifter den anden dag, så hun at der blev linket til dem et sted. Jeg kom så til at tænke over at jeg de sidste år, har lavet en lidt anden version. Selvom jeg også stadig laver de 2 andre fra tid til anden. Og den skal jeg da lige dele til det chili elskende folk

Jeg bruger lidt færre ingredienser end de to andre (Less is more) Den store ændring er nok at jeg bruger en færdig chili sovs det skal være af den asiatiske type som er helt fin i det, den på billedet er fra Rema. det er egentligt for at slippe for at komme så mange knust chili i. som jeg syntes giver lidt en "pulver smag"
Opskriften er enkel.
1 glas rød pesto
1 bøtte tomat
1/2 flaske af chili saucen
2 tsk. chili flager
smags neutralt olie
Kom lidt olie i en gryde og kom resten af ingredienserne i, varm det langsomt op så det får lidt varme. Det må ikke koge skal bare varmes i gennem. juster evt. med mere olie der skal være ret meget olie i så der ligger et lille lag af olie i toppen af glasset.
Kom det i et skoldet glas, og på køl.
Og nu til en nyhed

Jeg er blevet rigtig glad for denne dressing, som er fantastisk i en fransk hotdog

![PDT_Aliboronz_37 [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]](./images/smilies/PDT_alc.gif)
Opskriften er super enkel.
3-4 spsk. creme fraiche
1-2 tsk. af chili saucen (efter smag)
røres sammen og klar....
Og en sidste variation, den bedste dyppelse til pommes fritter.
3-4 spsk. god mayonnaise (rigtige mænd rører deres egen mayo) men en hellman kan også bruges.
1-2 tsk. af chilien.
røres bare sammen og klar....