skaal-um skrev:Kan I huske den film???
prause skrev:skaal-um skrev:Kan I huske den film???
Smukt Finn![]()
Yes sir.
Kirsten Lehfeldt I Flamberede hjerter...
Stef skrev:prause skrev:skaal-um skrev:Kan I huske den film???
Smukt Finn![]()
Yes sir.
Kirsten Lehfeldt I Flamberede hjerter...
Enig, men jeg husker det som pølserne blev serveret i spaghetti i den film - men er bestemt ikke sikker
prause skrev:Kyllingeburger.
Normalt lavet jeg ret seje og sprøde boller efter italiensk tilsnit. Her er vi ovre i det mere bløde og milde med lidt smør, æg og mælk. Dog stadig med stærke meltyper så der er noget at tygge i...
Kyllingbryst er flækket og krydret med røget tabasco, citronolie, røgpaprika, hvidløg og salt.
Dressingen er på creme fraiche og karry.
mrbangdk skrev:prause skrev:Kyllingeburger.
Normalt lavet jeg ret seje og sprøde boller efter italiensk tilsnit. Her er vi ovre i det mere bløde og milde med lidt smør, æg og mælk. Dog stadig med stærke meltyper så der er noget at tygge i...
Kyllingbryst er flækket og krydret med røget tabasco, citronolie, røgpaprika, hvidløg og salt.
Har du en opskrift på bollerne? Skal lave flæskestegssandwich til en kammerats fødselsdag på lørdag, og mangler en bolle der er lidt godt i, men som dog ikke er for sej!
/Bang
prause skrev:mrbangdk skrev:prause skrev:Kyllingeburger.
Har du en opskrift på bollerne? Skal lave flæskestegssandwich til en kammerats fødselsdag på lørdag, og mangler en bolle der er lidt godt i, men som dog ikke er for sej!
/Bang
Argh ikke rigtig.
Jeg bager aldrig med opskrift.
Det er på sigtet Ølandshvede, fintsigtet Manitoba samt lidt groft kamut.
Hævet med ret meget gær samt både smør og æg samt sirup.
Ca halvdelen af de mængder smør og æg end man ville komme i en brioche.
Håber det giver mening?
skaal-um skrev:Burger...
Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"
Brugere der læser dette forum: nicolai.k og 93 gæster