prause skrev:Det er satme en flot margarita du har fået bagt, jeg vil tro at det er den meget fine ophævning og bruning du kan smage.
benzon1960 skrev:Hvor har du købt den fine ovn?
autokat skrev:prause skrev:Det er satme en flot margarita du har fået bagt, jeg vil tro at det er den meget fine ophævning og bruning du kan smage.
Jo dejen er også bedre, men fyldet tomatsauce morzarella lidt parmesan 3 basilikum blade og lidt olivenolie har fået en bedre smag, det må jo være den højere varme eller hvad?
prause skrev:autokat skrev:prause skrev:Det er satme en flot margarita du har fået bagt, jeg vil tro at det er den meget fine ophævning og bruning du kan smage.
Jo dejen er også bedre, men fyldet tomatsauce morzarella lidt parmesan 3 basilikum blade og lidt olivenolie har fået en bedre smag, det må jo være den højere varme eller hvad?
Ja, det vil jeg tro og når bunden sidder lige i øjet, så smager de andre ting også bedre bare fordi der så er balance i det hele.
Cata skrev:Fordi dejen har fået det rigtige varmechok pga. den tykke tunge solide sten er det mest sandsynlige.
Det er derfor det er vigtigt med en sten der optager og afgiver varme og ikke en sten som er let og isolerer godt pga luft.
Samtidig har du fået den højere op i temperatur som også giver et bedre varmechok.
Afhængig af hvad type pizza du vil bage skal temperaturen være forskellig. Skal du lave neopolitansk pizza er den optimale temperatur 482 grader, mens f.eks. siciliansk pizza skal bages ved 370 grader.
/Jacob
ltb76 skrev:Hejsa,
Er du tilfreds med den oven?
Jeg er på udkig efter en elektrisk pizzaoven og har kigget på et par stykker i det prislege.
Dbh Lasse
Støy skrev:Pizzabilleder kl 07:18 om morgenen - det er sgi go’ stil. Spiser selv pizza til morgenmad når det er muligt
Den ser god ud. Sådan en EffeUno er helt effen!
Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster