Gammeldags oksesteg i grill

Opskrifter og billeder uploadet af Grillguru.dk's flittige brugere

Emneforfatter
Grillmesteren2014
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Gammeldags oksesteg i grill

Indlæg#1 » 6. mar 2018, 08:53

Jeg havde længe overvejet om det kunne lade sig gøre at lave gamle traditionelle danske retter, der egentlig ikke oprindeligt var tilberedt på grill, og begyndte at læse gamle kogebøger. Nu har jeg lavet gammeldags oksesteg i grillen, godt nok i en gryde, men alligevel, og jeg har klargjort opskrifter på karbonader og svensk pølseret, som skal laves, så snart vejret bliver en smule bedre. Opskriften på gammeldags oksesteg ligger her https://www.grilltips.dk/gammeldags-oks ... -simremad/ og så vil jeg skrive opskriften på karbonader så snart den er lavet :-)

IT Manden
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Re: Gammeldags oksesteg i grill

Indlæg#2 » 6. mar 2018, 10:04

Jeg plejer også at brune grønsagerne af, og jeg synes den skal have 3 timers tid ved lav varme. Og så er det altså lækkert lige at smide ½ flaske god rødvin i stedet for vand. :D

Men ja man kan sagtes lave den slags i grillen, det bliver helt fantastisk!
Mad-alter: Charbroil Professional 4400
http://klogpaa.dk/

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#3 » 6. mar 2018, 19:09

Jeg synes dit indlæg bærer præg af primært at have til formål at reklamere for din hjemmeside, der i øvrigt er fyldt med reklamer.
Hvis du vil bidrage med opskrifter, så gør det her og du skal være svært velkommen.
Where there's smoke... There's laughter.

Brugeravatar

benzon1960
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 7. mar 2018, 03:03

prause skrev:Jeg synes dit indlæg bærer præg af primært at have til formål at reklamere for din hjemmeside, der i øvrigt er fyldt med reklamer.
Hvis du vil bidrage med opskrifter, så gør det her og du skal være svært velkommen.

+1
"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end.
But it is, perhaps, the end of the beginning
".

Brugeravatar

F1freakdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 7. mar 2018, 13:35

prause skrev:Jeg synes dit indlæg bærer præg af primært at have til formål at reklamere for din hjemmeside, der i øvrigt er fyldt med reklamer.

Det kan vist ikke siges meget tydeligere...
Mvh
Steen L.

Update sept. 2017:
HotWok 12kW
Charbroil M 500 gasgrill
Weber transportabel grill
ABU røg"ovn"
Og stadig 56cm wannabee kuglegrill :)[/list]

Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"