NeuroBrain skrev:Dyrker det mexikanske køkken max. Der er så mange gadgets man er tvunget til at købe
benzon1960 skrev:NeuroBrain skrev:Dyrker det mexikanske køkken max. Der er så mange gadgets man er tvunget til at købe
Jeg ved meget lidt om det mexicanske køkken, men har ubetinget en svaghed for gadgets, så måske du kunne uddybe?
prause skrev:Takker mange gange - med "lækker mexicansk" håber jeg ikke du refererer til ovenstående billede
Mess skrev:Wow det ser lækkert ud !!!
Har godt kigget på det svinekød tidligere, men synes det så meget fedt ud. Jeg er fx ikke så pjattet med nakkekoteletter da der er for meget fedt i til min smag. (Blævrefedt er no go for mig)
Mess skrev:Wow det ser lækkert ud !!!
Har godt kigget på det svinekød tidligere, men synes det så meget fedt ud. Jeg er fx ikke så pjattet med nakkekoteletter da der er for meget fedt i til min smag. (Blævrefedt er no go for mig)
Sternberg skrev:faldt lige over dette inslag
hold op det ser lækker ud skal helt sikker prøves
Ib M skrev:Spændende og inspirerende opslag som jeg vil nærlæse grundigt for at få nogle gode ideer.
Har selv prøvet at anvende en rest af Iberico pluma til noget der kunne minde om tacos, uden dog at følge nogen anden retningslinier end at det indeholder mejsbrød, grønt og kød.
Netflix har for nylig lagt en serie op i 6 afsnit om oprindelsen på de forskellige typer tacos.
Hygiejnen er dog ikke noget at råbe hurra for, men ellers syntes jeg der er meget spændende info hvis man vil nørde lidt i emnet
Ib M
Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster