Springer skrev:Er det bare mig, der ikke kan se den i deres tilbuds avis?
Det synes jeg er rigtig godt nyt.MartinOdder skrev:Min lokale Lidl modtager 6-8 gryder.
NCL skrev:Hvis der er nogen der skal have sat en gryde til side, så skriv en pm til mig senest lørdag kl 16. Skal afhentes i brønshøj.
Sendt fra min HTC One V med Tapatalk2
skaal-um skrev:NCL skrev:Hvis der er nogen der skal have sat en gryde til side, så skriv en pm til mig senest lørdag kl 16. Skal afhentes i brønshøj.
PM sendt...
skaal-um skrev:NCL skrev:Hvis der er nogen der skal have sat en gryde til side, så skriv en pm til mig senest lørdag kl 16. Skal afhentes i brønshøj.
PM sendt...
NCL skrev:Har ikke fået noget fra dig?skaal-um skrev:NCL skrev:Hvis der er nogen der skal have sat en gryde til side, så skriv en pm til mig senest lørdag kl 16. Skal afhentes i brønshøj.
PM sendt...
skaal-um skrev:NCL skrev:Har ikke fået noget fra dig?skaal-um skrev:NCL skrev:Hvis der er nogen der skal have sat en gryde til side, så skriv en pm til mig senest lørdag kl 16. Skal afhentes i brønshøj.
PM sendt...
Det forstår jeg ikke? Min mail står som afsendt til dig? Nå, men du har vel fået en fra Prorege så?
MartinOdder skrev:6 tilbage i Odder v. Århus
pepsi_max skrev:MartinOdder skrev:6 tilbage i Odder v. Århus
Er det den silvercrest saft og henkognings gryde ?
Hvad udstyr skal man mere ha før man kan lave sous vide ? udover en varcum pakker ?
Lars8000 skrev:Nogen der har fået den igang og tjekket hvordan den klare temperatur udsving? (Om den kan holde temp +\- )
Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Nogen der har fået den igang og tjekket hvordan den klare temperatur udsving? (Om den kan holde temp +\- )
Ja - den holder temperaturen +0,5 til -0,1`C ved 20 l. og ved 10 l. + 0 til + 0,9`C prøvet ved 55`C.
.
Lars8000 skrev:Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Nogen der har fået den igang og tjekket hvordan den klare temperatur udsving? (Om den kan holde temp +\- )
Ja - den holder temperaturen +0,5 til -0,1`C ved 20 l. og ved 10 l. + 0 til + 0,9`C prøvet ved 55`C.
.
Er det et okay temp udsving? Tænker bare, næsten en grads udsving er set ikke meget ?
Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Nogen der har fået den igang og tjekket hvordan den klare temperatur udsving? (Om den kan holde temp +\- )
.
Er det et okay temp udsving? Tænker bare, næsten en grads udsving er set ikke meget ?
Jeg synes ikke det betyder noget, med mindre du laver æg.
.
Lars8000 skrev:Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Nogen der har fået den igang og tjekket hvordan den klare temperatur udsving? (Om den kan holde temp +\- )
.
Jeg synes ikke det betyder noget, med mindre du laver æg.
.
Nej det er nok ikke så galt.
Jeg har en sous vide suprême og den er ret strømevenlig. Nogen der har et skud på om denne gryde fra Lidl er okay strømvenlig? Kan se den er på 1800w.
Ved godt at temp og tider har meget at sige.
Lars8000 skrev:Torp Hedehusene skrev:Lars8000 skrev:Nogen der har fået den igang og tjekket hvordan den klare temperatur udsving? (Om den kan holde temp +\- )
.
Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster