Taino Massiver Smoker sælges Aalborg

Her kan der oprettes salgsannoncer for brugt grilludstyr, køkkenudstyr samt gadgets. Her skal f.eks ikke sælges cykler og gamle biler. Der ryddes automatisk op efter 30 dage

Emneforfatter
mads83
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Taino Massiver Smoker sælges Aalborg

Indlæg#1 » 10. sep 2021, 16:49

Jeg har en Taino massiver smoker som jeg ønsker at sælge, da jeg ikke får den brugt, og prøver at få tyndet lidt ud herhjemme. Smokeren er lavet af stål og er generelt i god stand udover noget rust på optændingsboksen. Derudover er der et røgkammer der kan sluttes til skorsten som ikke kan ses på de vedhæftede billeder, da den stadig står i original indpakning, og aldrig har været i brug.

Billede

Dette er optændingsboksen/fireboksen

Billede

Som den kan ses er grillarealet i fin stand

Billede

Her er link til den på E-bay hvor nyprisen kan ses, og hvor den kan ses med røgkammeret på skorstenen installeret:

https://www.ebay.fr/itm/143568959703?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=709-53476-19255-0&campid=5338722076&toolid=10001

Smokeren står i Gandrup lidt nord for Aalborg hvor den kan afhentes. Jeg kan ikke rigtig se de store muligheder for at sende den, men hvis I har en ide til hvordan det kan gøres er jeg med på den også, ellers anbefales afhentning. Forventet salgspris 2500 kr.

Tilbage til "Køb og salg"