Mangler inspiration til sous vide!

Sous Vide er en metode til det perfekte resultat. Her er samlet opskrifter, anmeldelser, tider m.v.

Emneforfatter
KJohnsen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Mangler inspiration til sous vide!

Indlæg#1 » 11. feb 2018, 20:05

Hej GG

Jeg købte for snart 2 år siden en anova Stock og vacumpakker. ALT ligger stadig i bryggerset og er aldrig brugt! :roll:

SÅ nu skal det være!!

Hvad skal jeg lave? Er der nogle gode sider eller bøger så jeg kan komme godt igang??

God søndag [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Broderpivert
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Mangler inspiration til sous vide!

Indlæg#2 » 11. feb 2018, 20:27

Facebook og så kom ind under danske sousvide entusiaster. Der kommer rigtig meget forskelligt op.

Brugeravatar

Treblach
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#3 » 12. feb 2018, 10:54

KJohnsen skrev:Hej GG

Jeg købte for snart 2 år siden en anova Stock og vacumpakker. ALT ligger stadig i bryggerset og er aldrig brugt! :roll:

SÅ nu skal det være!!

Hvad skal jeg lave? Er der nogle gode sider eller bøger så jeg kan komme godt igang??

God søndag [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Det bedste du kunne gøre, er måske at købe Karsten Tanggaards bog, Sous vide i eget køkken. Den svarer omgående på de fleste spørgsmål fra begyndelsen til det avancerede og så kombinere den med forummet her.

http://www.sousvidebogen.dk

Facebookgruppen kan være lidt tung at danse med. Stilles der et spørgsmål, skal man forvente at få et hav af forskellige svar, der forvirrer mange.
/Albert
/Trebla ch [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

whoa
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 12. feb 2018, 13:45

Noget af det jeg syntes der gør en kæmpe forskel i forskel til "normal" tilberedning, er feks andebryst! Det syntes jeg virkelig vinder ved det! Men ja den bog har jeg og er nørdet men på en forståelig måde med gode billeder!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Tilbage til "Sous Vide"