Henning W Pedersen skrev:Hej. Jeg har fået min steba sv50 idag. Hvad er bedst bruge kar eller en gryde. Skal jeg købe isolering kugler. Hvad bruger i
RTCallesen skrev:Det er sådan noget jeg har kigger efter, mener de kan fås hos Davidsen og at de er godkendt til fødevare.
Treblach skrev:RTCallesen skrev:Det er sådan noget jeg har kigger efter, mener de kan fås hos Davidsen og at de er godkendt til fødevare.
De behøver vel ikke at være godkendt til fødevarer, da kødet er i en fødevaregodkent pose.
RTCallesen skrev:Treblach skrev:RTCallesen skrev:Det er sådan noget jeg har kigger efter, mener de kan fås hos Davidsen og at de er godkendt til fødevare.
De behøver vel ikke at være godkendt til fødevarer, da kødet er i en fødevaregodkent pose.
Nej behøver de ikke, men kan stadig godt lide ideen om at de i hvert fald ikke udsender ubehagelige ting til vandet. Og så sikre det nok også en nogenlunde kvalitet af plastikken.
prause skrev:Gryder og termokasser kan jo også kombineres. Til korte tilberedninger gider jeg ikke bruge termokasse, der bruger jeg bare en passende gryde. Til lange omgange sætter jeg bare gryde og stav i en termokasse fra eks steak-out eller nemlig som jeg har lavet et hul i toppen til staven i.
Gratis og simpel løsning.
Treblach skrev:
Tracebuzta skrev:Treblach skrev:
Hvordan undgår du at din Anova hviler på bunden af boksen? Så vidt jeg husker, står der i manualen at den skal "svæve" over bunden af den beholder man bruger...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster