Er der et marked for en kammer pakker

Sous Vide er en metode til det perfekte resultat. Her er samlet opskrifter, anmeldelser, tider m.v.

Emneforfatter
Bubbipapa
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Er der et marked for en kammer pakker

Indlæg#1 » 16. feb 2017, 19:44

Hej,

Gennem mit arbejde har jeg en kammerpakker hjemme til test. Det er en pæn stor str. Med dobbelt forsegler. Kammeret er 440x420x75mm maskinen er 560*500*460mm og vejer 70 kg.

Der er 9 programmer som kan programmeres som man ønsker.

Nu kommer mit spørgsmål til jer så: er der et marked for sådan en maskine? Prisen vil vel blive omkring 7000 kr inkl. Moms.

Jeg selv ville gerne købe den, men jeg er nok lidt farvet, og ja det er vi måske alle her på grillguru

PS: hvis Johnny eller anden administrator mener at denne forespørgelse overskrider hvad der kan tillades, fjerner jeg den selvfølgelig med det samme

Bo

IMG_0009.JPG

Brugeravatar

benzon1960
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: Er der et marked for en kammer pakker

Indlæg#2 » 16. feb 2017, 22:11

Kunne muligvis godt være interesseret. Vil dog gerne vide mere forinden en beslutning.

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end.
But it is, perhaps, the end of the beginning
".

bskaarup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 17. feb 2017, 16:15

Hvad kan den som fx http://www.beeketal.de/amazon/kuechenmaschine/beeketal-vakuumiermaschine-vakumat-versch-groessen-u-ausfuehrungen/a-499/ ikke kan? Hvem køber man maskinen af? Hvor går men hen hvis den går i stykker?

Emneforfatter
Bubbipapa
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 17. feb 2017, 19:21

bskaarup skrev:Hvad kan den som fx http://www.beeketal.de/amazon/kuechenmaschine/beeketal-vakuumiermaschine-vakumat-versch-groessen-u-ausfuehrungen/a-499/ ikke kan? Hvem køber man maskinen af? Hvor går men hen hvis den går i stykker?

Den er meget som beeketals DZ-400T-Tischgerät. Det vil selvfølgelig være af dansk forhandler med dansk moms, garanti og fuld reservedels lager.

Grunden til jeg spørger er at jeg er meget i tvivl om der er et marked i dk for sådanne semi proff maskiner.
I forhold til str. Er der også mindre modeller ligesom Beeketal har hvis det er.

steenj
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#5 » 17. feb 2017, 21:02

Hvis du spørger mig så er der nok ikke marked for mere end højst 5 stk.
De fleste mennesker ved ikke engang hvad en billig vakuumpakker er.
Hvor mange mennesker ønsker at have sådan en maskine stående på bordet og man bruger den måske mindre end en gang om ugen.
Ja , dengang man var ungkarl måske, ikke mere. :mrgreen:
Så fik i også lige en smilie så ingen misforstår noget.
Mvh. Steen.

Tommerup røgeovn, Borniak, Primo kamado oval, Bge mini, plus det løse.

Tilbage til "Sous Vide"