Grillpark: Bradley Røgeovn, 6 Hylders digital Borniak UW-70 Weber Genesis E330 Artiforno Stenovn Sous Vide udstyr Auplex 57 cm, Auplex mini Hjemmelavet Modningsskab
lwm skrev:Jeg vil tilberede et 1200 g berberi andebryst i sous vide, håber på et godt råd
Hej lwm.
Confit de Canard Sous Vide – Confiterede andelår Her er der en lidt anderledes mulighed hvor det færdige resultat er i top hver gang. I denne opskrift er det kun andelåret der tilberedes, men mon ikke du kan få lidt inspiration her.
Med venlig hilsen Flemming ___________________________________ Alder er som at bestige et bjerg. Man bliver nok lidt forpustet, men får en langt bedre udsigt. (Ingrid Bergman 1915-1982)
Hvordan får i sprødt skind på anden når i "koger" den? Tænker at den skal have temmelig længe på pande/ grill for at skindet bliver ordentligt sprødt? Og så mister man vel lidt af den fine rosa SV farve?
Jeg har nu bare smidt det på grillen ved Maks varme, har været fint nok! Men overvejer sku godtnok snart om man skal prøve en creme brule (stav.dk) brænder, da jeg tit syntes at stykker som feks kylling eller and kan være svært at få brunet over det hele på pande eller grill (grundet de runde former..)