Nye grill hold

Griller søger konkurrencehold <-> Konkurrencehold søger griller...
Opret din grillkontakt-annonce...
Brugeravatar

Emneforfatter
Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Nye grill hold

Indlæg#1 » 13. dec 2013, 14:50

Det er ved at være et stykke tid siden vi har set nye hold , der sker rigtigt mange ting inden for barbecue verden lige for tiden .

Næste år kommer der en stor konkurrence i Tyskland og en i Sverige og ikke at forglemme Holland .

Kunne være sjovt at se flere danske hold og Jesper som er skipper på West C holdet vil nok gerne give gode råd om opstart .

Jeg ville selv ha starte et hold op i Midtjylland men er pågrund af arbejdet ( jeg har være så heldig at mit arbejdet har valgt at betale for en ny uddannelse til mig ) har jeg valgt at sætte det i bero lige nu og et års tid frem .

Jeg kunne godt selv være klar på at hoppe ind på et hold men har ikke tid til at være tov holder .

Splash
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Re: Nye grill hold

Indlæg#2 » 15. dec 2013, 20:34

Efter planen, tager vi til Tyskland og Polen næste år! Ruhrpott og kcbs i Polen .1%¤
Sønderjydsk grill-entusiast!

masser af Webere........... STEEL RULES

Brugeravatar

Emneforfatter
Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#3 » 15. dec 2013, 21:30

Splash skrev:Efter planen, tager vi til Tyskland og Polen næste år! Ruhrpott og kcbs i Polen .1%¤

Ruhrpott skulle blive helt vild stor , håber selv er være med der

Niels_L
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 15. dec 2013, 22:55

Tibbil skrev:Det er ved at være et stykke tid siden vi har set nye hold , der sker rigtigt mange ting inden for barbecue verden lige for tiden .

Næste år kommer der en stor konkurrence i Tyskland og en i Sverige og ikke at forglemme Holland .

Kunne være sjovt at se flere danske hold og Jesper som er skipper på West C holdet vil nok gerne give gode råd om opstart .

Jeg ville selv ha starte et hold op i Midtjylland men er pågrund af arbejdet ( jeg har være så heldig at mit arbejdet har valgt at betale for en ny uddannelse til mig ) har jeg valgt at sætte det i bero lige nu og et års tid frem .

Jeg kunne godt selv være klar på at hoppe ind på et hold men har ikke tid til at være tov holder .

Jeg gå og lege med tanken om at start et hold, men har ikke den fornødene tid til at gøre noget for forår/sommer næste år, også har jeg jo heller ikke den store erfaring med at grille endnu, har jo kun haft en grill i 7 md.0
Niels Læntver
Brande

palmingryden
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#5 » 16. dec 2013, 19:19

jeg ville meget gerne være med på et hold..
Panering er godt..
Dobbelt panering er dobbelt så godt...

Tattoomann
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#6 » 16. dec 2013, 20:50

Ja det er ikke det store problem, at starte et hold. Problemet kommer først når folk finder ud, at hvor meget af ens fritid det tager, hvis man vil noget med det. Vi er 3 tilbage, og den eneste fra opstart er mig selv. Men til gengæld har jeg været heldig, at få 2 super angageret fyre på holdet, der som jeg vil til tops inden for BBQ verdenen.
De er villige til at ofre 1 weekend hver månede i vinterhalvåret, og 2-3 i sommertiden, samt nogle enkelte hverdagsaftner. Og disse er kun til træning, her til kommer de konkurrencer vi skal deltage i.
Jeg er selv velsignet med en dejlig kæreste, der støtter mig 100% i dette projekt, da det ofte er her kæden hopper af. Hvis man ikke har 100% opbakning fra hjemmefronten, vil projektet næppe lykkes.
Personligt vil jeg hilse nogle flere hold velkommen.
Jesper Christensen
6705 Westjylland
KCBS Certified BBQ Judge

http://www.facebook.com/KcbsScandinavia

https://m.facebook.com/BbqTeamWestCoastDk
Primo XL oval

Niels_L
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 17. dec 2013, 08:56

Tattoomann skrev:Ja det er ikke det store problem, at starte et hold. Problemet kommer først når folk finder ud, at hvor meget af ens fritid det tager, hvis man vil noget med det. Vi er 3 tilbage, og den eneste fra opstart er mig selv. Men til gengæld har jeg været heldig, at få 2 super angageret fyre på holdet, der som jeg vil til tops inden for BBQ verdenen.
De er villige til at ofre 1 weekend hver månede i vinterhalvåret, og 2-3 i sommertiden, samt nogle enkelte hverdagsaftner. Og disse er kun til træning, her til kommer de konkurrencer vi skal deltage i.
Jeg er selv velsignet med en dejlig kæreste, der støtter mig 100% i dette projekt, da det ofte er her kæden hopper af. Hvis man ikke har 100% opbakning fra hjemmefronten, vil projektet næppe lykkes.
Personligt vil jeg hilse nogle flere hold velkommen.

Hej Tattoomann.

Som du selv er inde på, gå der meget tid på det, og jeg ved at pt. har jeg ikke den tid som er påkrævet for at gå all in på en sådan projekt, men håber at det kommer i foråret/sommeren.

Ved i hvert fald at min kone gerne ser at jeg finder tiden.
Niels Læntver
Brande

Tilbage til "Grilldating"