Vi deltager for at have det sjovt, og vi er alle 3 uerfarne mht. konkurrencegrillning. Vi håber I tager godt imod os!

Vi ses i Aabenraa.
kholmqvist skrev:Fedti må lige få lavet en tråd med billeder fra konkurrencen, når den er overstået
Sent from my iPhone using Tapatalk
nunni skrev:Det er godt gået af jer
Held og lykke med projektet
Flot logo i har fået lavet
Er det trygt på jeres "kamp" trøjer og forklæder
NickKK skrev:Hvis I har brug for at få lavet selve trykket på trøjerne, f.eks. det hvide logo på sorte trøjer, så gør jeg det gerne gratis. I skal blot lægge trøjer til.
Alternativt kan I jo finde nogle sorte forklæder, så kan jeg lægge det hvide logo på brystet.
NickKK skrev:Hvis I har brug for at få lavet selve trykket på trøjerne, f.eks. det hvide logo på sorte trøjer, så gør jeg det gerne gratis. I skal blot lægge trøjer til.
Alternativt kan I jo finde nogle sorte forklæder, så kan jeg lægge det hvide logo på brystet.
prause skrev:NickKK skrev:Hvis I har brug for at få lavet selve trykket på trøjerne, f.eks. det hvide logo på sorte trøjer, så gør jeg det gerne gratis. I skal blot lægge trøjer til.
Det er sgu´god stil Nick...
Held og lykke til jeg vikinger jeg vil heppe på jer...
NickKK skrev:Jeg lavede en hurtig test på en XL T-shirt.
Kan det bruges?
/Nick
Michael-TBSGrillshop skrev:Sandholm
Mit tilbud om at give en dag med råd og vejledning gælder stadig, så hvis i kunne tænke jer det så bare sig til
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tilbage til "Præsenter dit grillhold"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst