KCBS Scandinavia afholder sine første kurser i Danmark!

KCBS står for: Kansas City Barbeque Society
KCBS afholder årligt over 400 konkurrencer.
Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

KCBS Scandinavia afholder sine første kurser i Danmark!

Indlæg#1 » 6. mar 2013, 17:19

Så er vi klar og det håber vi naturligvis også at i er!

Vi kan nu præsentere de første KCBS kurser i Danmark i weekenden 13-14 April 2013.
Der bliver tale og en Cooking Class hvor i blandt andet vil møde det amerikanske outreach team som vil fortælle jer alt om at grille.
Her vil være noget for alle grillere uanset niveau og der bliver ligeledes demonstration af udskærring af en halv gris af European All Star medlem Hans-Petter som er slagter.

Til dem der gerne vil få endnu mere viden om hvordan dommere skal dømme til konkurrencer tilbyder vi Judging Seminar hvor du kan blive certificeret KCBS dommer med mulighed for at dømme til fremtidige konkurrencer i både ind og udland!
Dette vil være en oplagt mulighed for blandt andet alle grill hold eller jer der går med tanker om at starte et hold.
Få afgørende viden om efter hvilke kriterier der dømmes og overfør dette til dine indleveringer og du er kommet rigtig langt!

Vedlagt er de 2 kursus beskrivelser som ligeledes indeholder information om tid, sted og betaling.

Vi håber at så mange som muligt bakker op om dette.

Vi vil løbende i tråden præsentere Outreach teamet og skulle i have spørgsmål til agenda eller andre praktiske oplysninger så skriver i enten her i tråden eller på pm så besvarer vi hurtigst muligt.

God fornøjelse.
Vedhæftede filer
KCBS_Kurser.pdf
(167.71 KiB) Downloadet 336 gange
René - KCBS Certified BBQ Judge

Holdkaptajn på: Team Crazy Danes BBQ
Medejer af: JRgrillcatering.dk

Idashøj Cater Grill 1200 (2013)
Primo Kamado Rund (2011)
Primo Kamado XL Oval (2011)
Weber Genesis E-320 (2010)

Brugeravatar

Torp Hedehusene
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Re: KCBS Scandinavia afholder sine første kurser i Danmark!

Indlæg#2 » 6. mar 2013, 17:23

Lyder virkelig godt, men på hvilket sprog foregår kurserne.

.
Torp Hedehusene

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#3 » 6. mar 2013, 17:31

Torp Hedehusene skrev:Lyder virkelig godt, men på hvilket sprog foregår kurserne.

.

Kurserne vil blive afholdt på Engelsk da det er outreach teamet der er trænere.
På Cooking Class dagen vil f.eks udskærringen af gris blive udført af en Nordmand og kan derfor ske på enten Norsk eller Engelsk efter ønske.
Der vil naturligvis være danske KCBS personer til stede såfremt man ønsker at stille spørgsmål men ikke ønsker selv at kaste sig ud i engelske formuleringer, hertil skal vi nok være behjælpelige.
Judging seminar er 100% på Engelsk men igen vil vi gerne hjælpe hvis der opstår tvivl men kan ikke tilbyde live oversættelse af en hel kursusdag :-)

Primo Kamado Rund (2011)

Brugeravatar

Dejbjerg
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 6. mar 2013, 17:33

JA TAK..! .1%¤
/Lena

Nu med blog: www.frkbbq.dk
Like min facebook side og få updates fra bloggen www.facebook.com/frkbbq

Medlem, samt dommerudd. v. KCBS
Medlem af WBQA

Grillpark: Big Green Egg, samt weber

bassi750
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 6. mar 2013, 17:40

ikke helt tosset .1%¤ .1%¤ .1%¤
Weber One-Touch Premium 57 2006
Weber Smokey Joe 2008
pro Q 20 smoker 2011

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#6 » 6. mar 2013, 17:42

Melder mig også gerne til?

1400 for 2 dage er ikke galt
Senest rettet af Tibbil 6. mar 2013, 17:51, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#7 » 6. mar 2013, 17:50

Bare for en god ordens skyld, det er mig der skal modtage tilmeldinger via mail, men er ikke hjemme før sent i aften så please giv mig til i morgen til at svare jer
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen
http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#8 » 6. mar 2013, 17:58

Vi skal måske også lige sige at tilmelding er efter først til mølle og der til judging seminar er 30 pladser.
Cooking Class er lidt mere fleksibel, men i skal nok heller ikke vente alt for længe med at melde jer til :-)

Primo Kamado Rund (2011)

Krivib
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#9 » 6. mar 2013, 18:40

Held & fornøjelse til deltagerne på begge dage .1%¤ ...Jeg gad satme godt have deltaget også, men lige præcis den weekend starter vores ferie med 2 Rammsteinkoncerter i sydeuropa [smilie=pdt_aliboronz_37.gif] [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Er der planer om andre datoer ?
Venlig hilsen

Kristian
Komfurbanker af guds nåde!

Koontz
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#10 » 6. mar 2013, 19:11

Er også frisk på begge dage
/Koontz

Frachlitz
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#11 » 6. mar 2013, 20:09

Så er jeg tilmeldt begge dage! Bliver fedt med nyt indput, og at lære lidt om at dømme.

Glæder mig!

Og det blev så fortalt overmiddagsbordet hvor jeg fortalte om KCBS og kurserne: "Det lyder som en god ide skat, du interessere dig jo meget for det, og det kan jo være du lære lidt.".... så er den i hus. Og med næste bid mad i munden, og meget lavt for jeg så lige fremstammet at jeg da også er kommet til at købe en ekstra grill.... Det faldt så i lige knap så god jord, men jeg måtte jo minde hende om at "....du interessere dig jo meget for det...." :-)
(Grillen er blot en Kamado mini (Auplex mini))
Primo Oval XL400
Borniak Røgovn med koldrygning og ventilator
Weber 57 Gold (henvist til sommerhuset)
Weber Q3200

KCBS Certified Judge
WBQA Judge

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#12 » 6. mar 2013, 20:19

Frachlitz skrev:Så er jeg tilmeldt begge dage! Bliver fedt med nyt indput, og at lære lidt om at dømme.

Glæder mig!

Og det blev så fortalt overmiddagsbordet hvor jeg fortalte om KCBS og kurserne: "Det lyder som en god ide skat, du interessere dig jo meget for det, og det kan jo være du lære lidt.".... så er den i hus. Og med næste bid mad i munden, og meget lavt for jeg så lige fremstammet at jeg da også er kommet til at købe en ekstra grill.... Det faldt så i lige knap så god jord, men jeg måtte jo minde hende om at "....du interessere dig jo meget for det...." :-)
(Grillen er blot en Kamado mini (Auplex mini))

Dejligt at høre, vi glæder os allerede til at se alle tilmeldte.

Til dem der kommer til dommer kurset tør jeg vist godt røbe at der er tæt på 100% garanti for at man vil blive kontaktet for at dømme når vi går igang med KCBS konkurrencer i Danmark!

Primo Kamado Rund (2011)

Brugeravatar

Dejbjerg
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#13 » 6. mar 2013, 20:30

Så har jeg også sendt en tilmelding afsted til begge dage!!
Glæder mig :)
/Lena

Nu med blog: www.frkbbq.dk
Like min facebook side og få updates fra bloggen www.facebook.com/frkbbq

Medlem, samt dommerudd. v. KCBS
Medlem af WBQA

Grillpark: Big Green Egg, samt weber

Brugeravatar

SpiceNørd
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#14 » 6. mar 2013, 21:44

Den dommercertificering, er den også anerkendt af wbqa?
/Jørgen
KCBS certified BBQ judge

Brugeravatar

blapperblap
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#15 » 6. mar 2013, 23:15

Skal pengene overføres med det samme tilmeldingsmailen sendes eller skal jeg vente på svar på mail om at der stadig var plads (og at jeg kan betale) så jeg ikke overfører forgæves?

Sorry hvis jeg spørger overflødigt...det er over sengetid her ;-)

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#16 » 7. mar 2013, 07:41

blapperblap skrev:Skal pengene overføres med det samme tilmeldingsmailen sendes eller skal jeg vente på svar på mail om at der stadig var plads (og at jeg kan betale) så jeg ikke overfører forgæves?

Sorry hvis jeg spørger overflødigt...det er over sengetid her ;-)

Gerne med det samme så du kan vedhæfte dokumentation for betaling, men kommer den kort tid efter vil vi starte med at holde pladsen til dig. Registrerer vi ingen betaling frigøres pladsen automatisk til den næste.

Der er pt. stadig ledige pladser :-)

Primo Kamado Rund (2011)

Brugeravatar

blapperblap
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#17 » 7. mar 2013, 07:44

Well. Så har jeg også sendt tilmelding og overført penge. Jeg ser frem til to pragtfulde dage! Godt initiativ!

Brugeravatar

SpiceNørd
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#18 » 7. mar 2013, 08:07

Så er min tilmelding også sendt afsted. [smilie=pdt_aliboronz_37.gif] .1%¤
Dog vil jeg gerne have svar på mit spørgsmål inden jeg sender pengene :?: :idea:
/Jørgen

SpiceNørd skrev:Den dommercertificering, er den også anerkendt af wbqa?
/Jørgen
KCBS certified BBQ judge

Brugeravatar

LH-GRILL
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#19 » 7. mar 2013, 08:46

Det er ikke samme uddannelse, wbqa bruger ikke så omfattende uddannelse som denne´her, men jeg vil mene at det må være en stor fordel at have denne lige meget hvor man skal dømme.
der kommer jo forhåbentlig også en masse konkurrencer i KCBS regi som skal dømmes, så jeg vil glæde mig til at se dig til kurset.

Henrik

/Jørgen

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#20 » 7. mar 2013, 09:13

SpiceNørd skrev:Så er min tilmelding også sendt afsted. [smilie=pdt_aliboronz_37.gif] .1%¤
Dog vil jeg gerne have svar på mit spørgsmål inden jeg sender pengene :?: :idea:
/Jørgen

/Jørgen

Jeg har været i dialog med WBQA og kan fortælle følgende:
Hvis en KCBS dommer tilmelder sig som dommer ved f.eks. WBQA DM så vil hans/hendes dommer-erfaring tælle med på lige fod som WBQA dommer erfaring.

Der er inden f.eks DM altid en 1 times dommer træning/opsummering og denne vil en KCBS certificeret dommer naturligvis også skulle deltage i for at få de seneste detaljer omkring point system osv.

Håber det giver svar nok ellers er du velkommen til at vende tilbage.

Primo Kamado Rund (2011)

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#21 » 7. mar 2013, 10:16

hej Alle

Til alle som gerne vil tilmeldes dommer kurset søndag den 14 april, så skal i hente følgende skema, og returnere det til mig udfyldt
link til skema: https://www.dropbox.com/s/4lt4lio9sp6yk ... navia.docx
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen

Splash
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#22 » 7. mar 2013, 12:52

kommer! kan bare ikke printe og udfylde skemaet før i morgen! min printer er desværre stået af
Sønderjydsk grill-entusiast!

masser af Webere........... STEEL RULES

Brugeravatar

SpiceNørd
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#23 » 7. mar 2013, 13:09

LH-GRILL skrev:Det er ikke samme uddannelse, wbqa bruger ikke så omfattende uddannelse som denne´her, men jeg vil mene at det må være en stor fordel at have denne lige meget hvor man skal dømme.
der kommer jo forhåbentlig også en masse konkurrencer i KCBS regi som skal dømmes, så jeg vil glæde mig til at se dig til kurset.

Henrik

/Jørgen

Henrik:
Vi ses til kurset - er tilmeldt :-D :-D
/Jørgen
KCBS certified BBQ judge

Brugeravatar

Fred
Redaktør
Redaktør
Kontakt:

Indlæg#24 » 7. mar 2013, 13:45

Ingen tvivl om, at initiativet vil være med til at fremme grillkulturen her i de Nordiske lande. :-)

Derfor er det måske også meget og ret vigtig, at påpege, at dette tiltag er for ALLE - uanset hvor meget grill erfaring den enkelte har - eller sagt på en anden måde, den mindste interesse man har i madlavning på grill og ikke mindst i at lære at dømme andres kreationer - ja, så er det bare med at springe ud i det og dermed, at få sig tilmeldt. :-)
Frederik

Besøg Fredstone.dk

"Resultater opnås når virkelystne mennesker samarbejder"

Billede

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#25 » 7. mar 2013, 16:47

Hej, vi var et par stykker der snakke lidt idag og der var et par ting der blev vendt så håber da det er ok der bliver spurt.

Vælger at gøre det åben da jeg er ret sikker på der sidder flere og gerne vil ha svar på det samme.

1400kr er da mange penge for 2 dages kursus , hvorfor er det så dyrt ,hvad koster et års medlemskab af KCBS.

Er arbejdet for KCBS lønnet eller ulønnet ( ved godt dommer er ulønnet ) .

bare for søndag lad os sige 30 kommer det vil sige 30000 kr så det må siges at være ret pænt hvad skal de penge bruges til.

Bliver det næste kursus mere billigt eller kommer det til at være en fast pris.

Hvad kommer de konkurrence som KCBS vil hoste til at koste ca.

Bliver der mulighed for at normale medlemmer kan komme i bestyrelse, her tænkes på om der bliver en generalforsamling hvor der er mulighed for valg eller er det bare lukke fest og kun for de folk der var/er med til at stifte i Danmark eller dem de nu syntes der skal vælges.

For ikke at lyde som et alt for surt opstød vil jeg godt lige sige jeg har kun selv funde på et af de spørgsmål, resten har jeg bare lovet at spørge om på samme tid.

udover det så har jeg haft lidt problemer med at overføre penge, men det skulle være iorden nu og der er overført

madsentry
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#26 » 7. mar 2013, 17:39

Tibbil skrev:Hej, vi var et par stykker der snakke lidt idag og der var et par ting der blev vendt så håber da det er ok der bliver spurt.

Vælger at gøre det åben da jeg er ret sikker på der sidder flere og gerne vil ha svar på det samme.

1400kr er da mange penge for 2 dages kursus , hvorfor er det så dyrt ,hvad koster et års medlemskab af KCBS.

bare for søndag lad os sige 30 kommer det vil sige 30000 kr så det må siges at være ret pænt hvad skal de penge bruges til.

Bliver der mulighed for at normale medlemmer kan komme i bestyrelse, her tænkes på om der bliver en generalforsamling hvor der er mulighed for valg eller er det bare lukke fest og kun for de folk der var/er med til at stifte i Danmark eller dem de nu syntes der skal vælges.

For ikke at lyde som et alt for surt opstød vil jeg godt lige sige jeg har kun selv funde på et af de spørgsmål, resten har jeg bare lovet at spørge om på samme tid.

udover det så har jeg haft lidt problemer med at overføre penge, men det skulle være iorden nu og der er overført
Tibbil skrev:Melder mig også gerne til?

Nu blev jeg forvirret?? :?:
Henrik

2 X smokey joe
Big Green Egg Mini, Large og XL

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#27 » 7. mar 2013, 18:04

Hej tibbil og andre.

Der er kun et ønske om åbenhed fra vores side så det er kun dejligt at i spørger.
Jeg vil her forsøge at give et svar og skulle det ikke være dækkende nok vender du/i bare tilbage!

Tibbil skrev:1400kr er da mange penge for 2 dages kursus , hvorfor er det så dyrt ,hvad koster et års medlemskab af KCBS.[/quote
Et medlemskab til KCBS US koster $55

Tibbil skrev:Er arbejdet for KCBS lønnet eller ulønnet ( ved godt dommer er ulønnet ) .

Alt arbejde i foreningen er ulønnet.

Tibbil skrev:bare for søndag lad os sige 30 kommer det vil sige 30000 kr så det må siges at være ret pænt hvad skal de penge bruges til.

Vi flyver 6 personer ind fra USA og skal give dem hotel overnatning fra Onsdag-Søndag.
Vi skal indkøbe alt køb til de samples der f.eks skal bruges til at dømme ud fra samt det kød der skal arbejdes med om lørdagen også.
Lokation, køletrailer m.m
For hver kursist skal vi ligeledes afregne med KCBS for at give jer en dommer certification = $55

Når det så er sagt så vil et evt overskud fra kurset blive brugt til at arbejde videre i foreningen.
Der vil blive udgifter til f.eks en hjemmeside, revisor der skal stå for regnskab osv.
Vi håber da også på at kunne tilbyde fremtidige dommere en vis form for kørsels godtgørelse hvis vi har brug for dommere fra jylland til en konkurrence på sjælland.

Vores regnskab vil ligeledes altid blive fremlagt i forbindelse med generalforsamlinger.

Tibbil skrev:Bliver det næste kursus mere billigt eller kommer det til at være en fast pris.

Det er svært at sige noget om, men det bliver nok i det prisleje. Men meget afhænger også af f.eks lokationen.
Vi kunne have stået med en meget højere udgift hvis vi f.eks havde afholdt det i KBH.

Tibbil skrev:Hvad kommer de konkurrence som KCBS vil hoste til at koste ca.

Det er også svært at sige, igen kommer det an på lokation, størrelse om vi kan finde sponsorer, udgifter til kød osv.
Men det er klart at bliver det afholdt på en camping plads hvor vi kan stille alt op gratis og der ingen præmier er så er udgifterne jo mindre end hvis vi skal leje Parken i KBH og give en rejse til The Jack i første præmie.

Tibbil skrev:Bliver der mulighed for at normale medlemmer kan komme i bestyrelse, her tænkes på om der bliver en generalforsamling hvor der er mulighed for valg eller er det bare lukke fest og kun for de folk der var/er med til at stifte i Danmark eller dem de nu syntes der skal vælges.

Ja, hellere end gerne! Vi skrev også i det første indlæg at der snarest bliver indkaldt til en general forsamling.
Vi kan bare ikke nå det inden kurserne. Jo flere personer der vil være med til at arbejde i kulissen og lægge frivillige kræfter til jo bedre.

Primo Kamado Rund (2011)

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#28 » 7. mar 2013, 18:17

madsentry skrev:
Tibbil skrev:Hej, vi var et par stykker der snakke lidt idag og der var et par ting der blev vendt så håber da det er ok der bliver spurt.

Tibbil skrev:Melder mig også gerne til?

Nu blev jeg forvirret?? :?:

Det skal du som ikke blive, hvis du læser det hele hjælper det lidt håber jeg , der stå at 1 spørgsmål er fra mig resten er andre , så skulle det være på plads og er der ellers nået du ikke forstå i det jeg har poste så send mig en pm eller email så skal jeg forklare det.
Hils Lena
Senest rettet af Tibbil 7. mar 2013, 18:23, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#29 » 7. mar 2013, 18:20

Smukt René .

Vi snakkes ved

Splash
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#30 » 8. mar 2013, 20:06

pengene overført og glæder mig!

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#31 » 8. mar 2013, 20:26

Til alle !!
Der kommer et svar til alle som er tilmeldt i løbet af i morgen, mit arbejde har desværre krævet lidt opmærksomhed de sidste par dage ;-)
Michael
Jeg har nu:

Splash
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#32 » 9. mar 2013, 07:10

har en tilmelding mere...... pengene overført fra hans side også blanket kommer sammen med min :-D

Splash
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#33 » 9. mar 2013, 08:34

mtl skrev:Til alle !!
Der kommer et svar til alle som er tilmeldt i løbet af i morgen, mit arbejde har desværre krævet lidt opmærksomhed de sidste par dage ;-)

har ikke sendt mail endnu, men håber vi er med alligevel...... skal lige have hentet min anden pc nemlig

Brugeravatar

BertramGT
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#34 » 9. mar 2013, 16:37

Er der stadig flere pladser? Begge dage?
Lars - KCBS Certified BBQ Judge

Weber OTP 57 - Weber Smokey Joe Gold - Weber Go-Anywhere - Big Green Egg Large - Pizzeria Pronto

Brugeravatar

jgh
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#35 » 9. mar 2013, 17:11

Ja Lars, der burde være plads begge dage, så bare afsted med en tilmelding :-D
Hilsen Jan

KCBS certified BBQ judge
3 x Primo kamado - 2 x Outdoorchef - 1 x BGE - og en del andre i laden :)

www.JRgrillcatering.dk

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#36 » 9. mar 2013, 19:45

Hej Alle
Lige en update på ledige pladser, pt er der 17 tilmeldte til cooking class lørdag og 16 tilmeldte til judging class søndag, så der er stadige ledige pladser

Og lige et opråb !!!!!
Husk at sende en mail når i tilmelder jer, jeg har en indbetaling fra en Jesper Hano Hansen, men har ikke modtaget nogen mail fra dig, vil du ikke godt sende en mail med din tilmelding så aæt er på plads
Michael
Jeg har nu:

NeuroBrain
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#37 » 9. mar 2013, 20:10

mtl skrev:Hej Alle
Lige en update på ledige pladser, pt er der 17 tilmeldte til cooking class lørdag og 16 tilmeldte til judging class søndag, så der er stadige ledige pladser

Og lige et opråb !!!!!
Husk at sende en mail når i tilmelder jer, jeg har en indbetaling fra en Jesper Hano Hansen, men har ikke modtaget nogen mail fra dig, vil du ikke godt sende en mail med din tilmelding så aæt er på plads

Jeg beder lige Jesper sende dig en mail ;)

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#38 » 9. mar 2013, 20:17

super !!!
så kan jeg få ro i min forkvaklede hjerne :lol:
Michael
Jeg har nu:

Koontz
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#39 » 9. mar 2013, 20:50

mtl skrev:super !!!
så kan jeg få ro i min forkvaklede hjerne :lol:

Du må også gerne svare på tilsendte mails:)
/Koontz

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#40 » 9. mar 2013, 21:29

Koontz
Det er jeg ked af hvis den er smuttet, skulle være på plads nu
Michael
Jeg har nu:

Brugeravatar

prorege
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#41 » 9. mar 2013, 23:05

gundersen skrev:Så er vi klar og det håber vi naturligvis også at i er!

Vi kan nu præsentere de første KCBS kurser i Danmark i weekenden 13-14 April 2013.
Der bliver tale og en Cooking Class hvor i blandt andet vil møde det amerikanske outreach team som vil fortælle jer alt om at grille.
Her vil være noget for alle grillere uanset niveau og der bliver ligeledes demonstration af udskærring af en halv gris af European All Star medlem Hans-Petter som er slagter.

Til dem der gerne vil få endnu mere viden om hvordan dommere skal dømme til konkurrencer tilbyder vi Judging Seminar hvor du kan blive certificeret KCBS dommer med mulighed for at dømme til fremtidige konkurrencer i både ind og udland!
Dette vil være en oplagt mulighed for blandt andet alle grill hold eller jer der går med tanker om at starte et hold.
Få afgørende viden om efter hvilke kriterier der dømmes og overfør dette til dine indleveringer og du er kommet rigtig langt!

Vedlagt er de 2 kursus beskrivelser som ligeledes indeholder information om tid, sted og betaling.

Vi håber at så mange som muligt bakker op om dette.

Vi vil løbende i tråden præsentere Outreach teamet og skulle i have spørgsmål til agenda eller andre praktiske oplysninger så skriver i enten her i tråden eller på pm så besvarer vi hurtigst muligt.

God fornøjelse.

Ses [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]
Optime olere occisum hostem (En død fjende lugter altid godt)
KCBS Certified BBQ Judge
Weber47
WeberQ120
WeberSpiritE320
Primo Rund&OvalJr
BigGreenEgg (Mini/S/M/L)
BradleySmoker
PKgrill

Brugeravatar

Emneforfatter
gundersen
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#42 » 12. mar 2013, 08:48

Som i ved er det KCBS outreach teamet der kommer til Danmark og skal forestå træningen samt køre dommer uddannelsen.

Derfor er det mig en glæde at afsløre de første 2 navne af de 6 personer der kommer til Danmark.

Jim og Becky Johnson's Biografi er vedhæftet.
Vedhæftede filer
Johnson.pdf
(238.73 KiB) Downloadet 46 gange

Primo Kamado Rund (2011)

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#43 » 12. mar 2013, 15:46

Syntes sku det er stort i kan få sådan folk til at komme til lille Danmark , giv jer selv et klap på skuldre for det

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#44 » 12. mar 2013, 18:11

Tak Morten
Men det er lige så meget jeres fortjeneste, tro ikke at det går ubemærket hen, at vi i DK har så mange der aktivt griller set i forhold til indbygger tallet, så det er vores alles fortjeneste, og det vil skal bygge videre på at få gjort til noget stort og noget alle bakker op om
Michael
Jeg har nu:

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#45 » 13. mar 2013, 20:46

Hej Alle
Har lige været tilmeldings listen igennem, for at lave status, i den forbindelse skal jeg have følgende til at smide mig en mail på michael.toftelund@gmail.com , så vi lige kan få det sidste på plads.

Henrik Ehlert
Henrik Rasmussen ( grillselv)
Peter Egelund Petersen

Og et opråb til alle er at husk at sende mail med jeres tilmelding, samt vær opmærksom på at jeres tilmelding ikke er gældende før jeres indbetaling er registreret på vores konto

Status er pt:
24 tilmeldte på Cooking Class lørdag den 13/4
21 tilmeldte på Judgging class søndag den 14/4

så går du med tanken om at deltage en af dagene, skal du nok ikke vente for længe
Michael
Jeg har nu:

Brugeravatar

Brejne
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#46 » 13. mar 2013, 21:31

I har al støtte herfra!

Desværre har jeg hverken råd til det ene eller andet arrangement, men jeg synes det er kanon fedt med KCBS i DK!

Så må jeg selv på kursus når der engang kommer penge på kontoen :-D

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#47 » 13. mar 2013, 21:33

Hej Brejne
Vi håber da at fremtiden vil bringe flere kurser osv med sig, så du skal nok få chancen
Michael
Jeg har nu:

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#48 » 14. mar 2013, 12:48

Dagens tal !!!!!

Det begynder at gå rigtigt stærkt nu, tilmeldingerne kommer i en lind strøm, det er jo en ren fornøjelse, der er tilmeldte fra Sverig, Holland og Norge, så det er ikke længere et bare lokalt tiltage.

tilmeldte:
27 personer på Cooking class
24 Personer på Judgging class
Michael
Jeg har nu:

Koontz
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#49 » 14. mar 2013, 14:15

Hvor mange er der plads til?
/Koontz

Brugeravatar

9900
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#50 » 14. mar 2013, 14:17

30 personer
Weber 57cm 2000
Weber 57cm 2010
Weber 57cm <2000
Big grenn egg large
Weber spirit e-310
Primo xl oval
Primo oval JR
Auplex mini

Tilbage til "KCBS"