klp29 skrev:Der er godt nok mange der, ligesom jeg, har tankerne i retning af en keramikgrill, hva?
BURNER skrev:Helt enig... Keramik giver en unik oplevelse hver gang...
Og efter at have brugt mine SP kroner på en Kamado - er jeg nødt til at sætte mit kryds på liste Q.
Jeg bliver nødt til at eje en lille Q - for vi ligger i telt i Marstal i disse dage, og jeg har lånt en af en ven.
Ekstra bonus er at Metro i slutningen af denne måned kører den til 800 + moms (jeg smider et link på når jeg kommer hjem - det bliver lidt kringlet på mobilen)
- og så må tiden jo vise, hvor meget vi får camperet...
Om der bliver grundlag for en mini BGE : )
mgs skrev:findes der andre keramik grille en kamado som koster en jetjager
Duborg skrev:mgs skrev:findes der andre keramik grille en kamado som koster en jetjager
Jow, denne er et bud
viewtopic.php?f=81&t=2700&start=0&hilit=urtepotte%2A
webershopper skrev:Tror faktisk at jeg kunne gå hen og blive helt forelsket i denne fra Outdoorchef![]()
Synes det er den fedeste gasgrill som alm. mennesker kan overskue flot design og funtktion er bare topdoller![]()
![]()
![]()
angus skrev:BURNER skrev:Helt enig... Keramik giver en unik oplevelse hver gang...
Og efter at have brugt mine SP kroner på en Kamado - er jeg nødt til at sætte mit kryds på liste Q.
Jeg bliver nødt til at eje en lille Q - for vi ligger i telt i Marstal i disse dage, og jeg har lånt en af en ven.
Ekstra bonus er at Metro i slutningen af denne måned kører den til 800 + moms (jeg smider et link på når jeg kommer hjem - det bliver lidt kringlet på mobilen)
- og så må tiden jo vise, hvor meget vi får camperet...
Om der bliver grundlag for en mini BGE : )
Hvad med at satse på mini BGE nu![]()
Så kombinerer du jo både keramik og camping
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst