Som jeg lagde op til tidligere så er der nu fundet en dato som passer både Frederik og mig og ikke mindst Egeskov Mølle og de folk som bruger alt deres fritid/otium på at drive møllen, og kan jo i den første tråd se at interessen er stor, der var jo mange som har tilkendigivet at de gerne ville deltage såfremt at dato osv passede dem.
Tilmelding er ikke krævet, men for at kunne sikre at der vil være kaffe og pølsehorn/kage til alle, vil det være rart at folk lige skriver om de dukekr op eller regner med at dukke op

Datoen bliver: 27 Aprill
Tidspunkt: kl. 10,00
Sted: Egeskov Mølle ( http://www.egeskov-moelle.dk )
Addresse: Grønnebjergvej 1A, 5772 Kværndrup
Progam for dagen:
Der vil ikke være nogen fast planlagt program for dagen, men alle er mere end velkommen til at komme og se og opleve den flotte gamle mølle i sving med at male de mere 20 tons korn til mel som der bliver lavet hvert år, alt efter hvor interesseret man er vil en tur rundt i møllem samt snakken med dem som til dagligt arbejder som frivillige på møllen så tager en tur rundt i møllen nok omkring 30 min, men pas på hvis i stiller det rigtige spørgsmål, så sidder i fast, de folk de brænder for den mølle som vi andre brænder for grillen/madlavningen osv

TBSgrillshop vil stille en pavilion og nogle Primo grills op, og Frederik og jeg vil sammen med jer, sørge for at der bliver lavet pølshorn og måske andet godt bagværk af det gode mel Egeskov Mølle laver, og mon ikke det skal blive godt, og der vil være mulighed for selv at bage sine pølsehorn, for som Frederik så sandt siger, så er det kun gennem sammenarbejde vi opnår resultater

Arrangementet er GRATIS for alle, altså ingen entre på Møllen, eller for at hygge med at bage pølsehorn, men skulle nogen have lyst til at donneere lidt til møllens drift, ja så er de helt sikkert velkommen, der er også mulighed for at købe mel ved "mølle døren", dette sælger Egeskov Mølle for.
2 Kg. 28,00 Kr.
4 Kg. 50,00 Kr.
10 Kg. 115,00 Kr.
15 Kg. 165,00 Kr.
Efter besøget på møllen var det jo også en mulighed at gøre dagen til den helt store hygge dag med familien, Egeskov Slot ligger ca 2 km fra møllen og har åbent i haven og på slottet på det tidspunkt