Min tredie og sidste dag i Bella...

Se eller gense fotos fra de mange Grillguru arrangementer
Brugeravatar

Emneforfatter
skaal-um
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Min tredie og sidste dag i Bella...

Indlæg#1 » 31. jan 2010, 23:10

På trods af vejret var messens sidste dag vældig godt besøgt. Stor interesse fra de fleste og en god stemning mellem alle os på standen. Personligt vil jeg gerne takke GuruJohnny for, at jeg fik mulighed for at komme i kontakt med så mange mennesker med den samme interesse, både som gæster, men i særdeleshed folkene på standen. Det endte jo, (som forventet), med at tegnebogen blev fladere, men glæden ved at lave mad i det fri og inspirationen ved at tale med andre og se, hvad forhandlerne skaffer hjem til os for at højne vores livskvalitet er jo ubetalelig...

Nå, her er lige et par billeder af dagens indkøb... Her bagagerummet udfor Bella
Bella 001.JPG
Her er så et stort velkommen til den lille ny...
Bella 004.JPG
og så flere rubs fra Steven Raichlin og flere kul, marinedesprøjte, grilldække, chilisauce, bonusting fra Barbecue-master, vareprøver fra Burner, det var helt fantastisk...
Bella 003.JPG
Henrik fra Cadac var også i det gavmilde hjørne og forærede mig en sæk Cadac-briketter, så jeg kan prøve dem. Jeg vender snarest tilbage med min mening om dem...
Cadac 001.JPG
Og det er jo perfekt, at jeg kan skrive her istedet for at snakke. Stemmen er jo blevet lidt slidt... :lol:
FINN

KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster

http://www.skaal-um.dk

Brugeravatar

Duborg
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Re: Min tredie og sidste dag i Bella...

Indlæg#2 » 31. jan 2010, 23:24

Sikken en fantastisk dejlig samling, det må have været en dejlig dag.... :D
Mvh. Duborg

Det tager tid, men det bliver godt...

Brugeravatar

angus
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#3 » 1. feb 2010, 07:46

Hyggeligt at hilse på dig, Skaal-um. Det var da vist heldigt for dig, at messen ikke varede flere dage :lol: :lol: Nu har du da vist fået samlet en del fødselsdagsgaver sammen :lol: Hvilken størrelse BGE købte du - den mellemste eller den lille (altså ikke Guruens mini) :?: :?:
angus

Outdoorchef Montreux
Primo Kamado Oval XL
Tommerup Røger
Pizza ovn

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#4 » 1. feb 2010, 07:53

De BGE kul du har fået købt,er det nogen der normalt kan købes her i Danmark :?:
Mvh Jesper

Nu med BGE Mini,Kamado xl oval,Emperors Grill kamado og hjemmebygget grill til helstegt pattegris....

Lager af trækul fra www.traekul.dk/ send pb eller mail for afhentning.

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#5 » 1. feb 2010, 08:42

Hej Jesper

Big Green Eggs kul koster en bondegård (Vejledende 250,- pr. pose).

Indholdet er det samme som Primo kullene (Royal Oak), men stregkoden viser de ikke kommer fra samme fysiske fabrik.

Sammen med mini eggene bestilte jeg lidt af deres kul og det er skal udemærket - men prisen er ALT for høj!

Lad os istedet stresse Thorsten så han bestiller en ny container kul til denne sæson...
(Jeg har allerede reserveret en palle)
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#6 » 1. feb 2010, 08:49

Ok takker for svaret Guru :D Ja det ville være godt med og få lidt godt kul til DK igen :wink:

Thorsten Thorsten Thorsten Thorsten Thorsten Thorsten Thorsten Thorsten Thorsten

Jeg vil købe kul.......................... gerne en hel palle :lol: :lol: :lol:
Mvh Jesper

Nu med BGE Mini,Kamado xl oval,Emperors Grill kamado og hjemmebygget grill til helstegt pattegris....

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#7 » 1. feb 2010, 08:58

Imens vi venter er der mange af os der var i Bella der købte disse:

http://www.danishoutdoor.dk/products/pr ... uctID=1856

De ser rigtig fine ud, og Skaalum har testet dem med godt resultat.

Jeg glæder mig til de 4 poser jeg købte - de skulle smage lidt mindre "røget" - men så kan man bare selv tilsætte lidt træ efter smag...

For nogle er Primo kullet en gourmet-oplevelse, for andre er de lidt for kraftige i smagen.
Disse er "midt imellem"...
KCBS certified BBQ judge

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#8 » 1. feb 2010, 09:02

Guruen skrev:Imens vi venter er der mange af os der var i Bella der købte disse:

http://www.danishoutdoor.dk/products/pr ... uctID=1856

De ser rigtig fine ud, og Skaalum har testet dem med godt resultat.

Jeg glæder mig til de 4 poser jeg købte - de skulle smage lidt mindre "røget" - men så kan man bare selv tilsætte lidt træ efter smag...

For nogle er Primo kullet en gourmet-oplevelse, for andre er de lidt for kraftige i smagen.
Disse er "midt imellem"...

Det er dem jeg griller med nu,meget fine stykker og de brænder fint.Men meget lidt røgsmag som du selv skriver :D
Mvh Jesper

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#9 » 1. feb 2010, 10:34

Hej Finn,

Tak for sidst...det er dejligt at se BGE hos dig...:-) God fornøjelse med alle produkterne.

Det er rigtigt at BGE kullene er ret dyre, men jeg vil da gerne benytte lejligheden til at tilbyde alle Grillguru medlemmerne en pose til kr. 200,- + fragt hvis der er nogle der gerne vil prøve dem....Det kan leveres om ca 8 uger.
Grill on.....Dennis

http://www.barbecue-masters.com
Brug trækul og naturlig optænding![/i][/b]

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#10 » 1. feb 2010, 11:03

barbecue-master skrev:Hej Finn,

Tak for sidst...det er dejligt at se BGE hos dig...:-) God fornøjelse med alle produkterne.

Det er rigtigt at BGE kullene er ret dyre, men jeg vil da gerne benytte lejligheden til at tilbyde alle Grillguru medlemmerne en pose til kr. 200,- + fragt hvis der er nogle der gerne vil prøve dem....Det kan leveres om ca 8 uger.

Håber da på du snart får de andre hjem,som du har på din side :D de er da til og betale :lol:
Mvh Jesper

Brugeravatar

Emneforfatter
skaal-um
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#11 » 1. feb 2010, 11:49

angus skrev:Hyggeligt at hilse på dig, Skaal-um. Det var da vist heldigt for dig, at messen ikke varede flere dage :lol: :lol: Nu har du da vist fået samlet en del fødselsdagsgaver sammen :lol: Hvilken størrelse BGE købte du - den mellemste eller den lille (altså ikke Guruens mini) :?: :?:

Ja, det var bedre end juleaften, for da fik jeg ikke noget :lol:
Og det er small-udgaven jeg fik (NÆSTEN forærende) :lol:
Den står pt. og troner i stuen, for jeg nænner ikke at sætte den ud idet vejr.
FINN

KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster

Brugeravatar

Emneforfatter
skaal-um
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#12 » 1. feb 2010, 11:52

jv31 skrev:De BGE kul du har fået købt,er det nogen der normalt kan købes her i Danmark :?:

Barbeque-master forhandler dem, men synes at prisen er lige høj nok, sååeh? Dr. Kamado fortalte, at de bliver lavet på samme fabrik som Primokul, så det er spændende, om der er forskel.
FINN

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#13 » 1. feb 2010, 15:55

Jeg har begge typer kul stående.

Størrelsesmæssigt og kvalitetsmæssigt INGEN synlig forskel.

Smagsmæssig: 100% det samme
KCBS certified BBQ judge

bear
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#14 » 2. feb 2010, 21:29

Tak for al hjælpen og ikke mindst snakken i weekenden Finn/ skaal-um
Hilsen Bear

Brugeravatar

Emneforfatter
skaal-um
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#15 » 4. feb 2010, 17:02

bear skrev:Tak for al hjælpen og ikke mindst snakken i weekenden Finn/ skaal-um

Tak i lige måde og jeg håber vi ses ved fgl. arrangementer. Bella var en stor oplevelse, synes jeg.
FINN

Tilbage til "Fotos fra Grillguru arrangementer"