SOMMERFEST HOS HR.OG FRU GURU

Se eller gense fotos fra de mange Grillguru arrangementer
Brugeravatar

Emneforfatter
PODANE
Rutineret medlem
Rutineret medlem

SOMMERFEST HOS HR.OG FRU GURU

Indlæg#1 » 27. jun 2009, 19:04

Whau !
Sikke et flot arrangement, havde der været flere retter eller desserter, ville Michelinmanden ligne en lille spirrevip, ved siden af mig.
Det var den mest veltillavede helstegte gris jeg har oplevet og efter at have smagt guruens vinegarsauce er der ingen tvivl, den skal bare rodes sammen.
Fik mask af Robert og surdej af Karen, havde rugmel nok hjemme, så der er lige blevet rørt en dej sammen, så i morgen aften står den på friskbagt rugbrød.
1000 tak til alle vi mødte og en særlig tak til vores værter, en uforglemmelig dejlig eftermiddag
....PODANE....
Zik Zak Pølsesnak

Weber fordi stål er for metalfolk og urtepotter for tøser

Brugeravatar

BURNER
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: SOMMERFEST HOS HR.OG FRU GURU

Indlæg#2 » 27. jun 2009, 21:27

Michelin-manden er en splejs ved siden af mig lige nu...

Jeg bøjer mig i støvet for en fuldstændig vild og 100% gennemført eftermiddag hos hr. og fru Guru !

Det er ikke mange steder man får 3 hovedretter og 3 desserter :D

og Ellie har fået mindst 7,6 liter slush ice.....

IMG_3002.jpg

Sammen med sin nye ""slush ice veninde" Lærke....
IMG_3016.jpg

Jeg vil lade det være op til Guru m.fl. at lægge lidt flere billeder på - Men hatten af til Johnny og Bettina (og alle GG supporterne) for at stable et så vellykket arrangement på benene. Det har været en helt særlig eftermiddag med gode oplevelser for store - MEN I DEN GRAD OGSÅ FOR DE SMÅ.... tak for det !!!
Med venlig hilsen

Nicolai

Splash
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#3 » 27. jun 2009, 21:59

For os, der desværre ikke kunne være med, ville det være rigtigt lækkert med nogle billeder fra arrangementet. :D
Sønderjydsk grill-entusiast!

masser af Webere........... STEEL RULES

Brugeravatar

Grillkulmule
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#4 » 27. jun 2009, 22:01

Og Lærke har også fået mindst lige så meget slush ice, 1½ times kørsel hjem med en 4 årig pige i sukkershock :shock: :? :shock: :?
/Jackie
Billede

En dårlig fisketur er altid bedre end en god dag på arbejde.

Brugeravatar

BURNER
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#5 » 27. jun 2009, 22:11

Splash skrev:For os, der desværre ikke kunne være med, ville det være rigtigt lækkert med nogle billeder fra arrangementet. :D

Jeg er sikker på at der kommer masser af gode billeder... Mine er desværre ikke så sigende, da jeg, som du kan se, havde travlt med at fodre den lille af og hælde slush-ice op :? ... Jeg har ikke nogen billeder af mad osv... kun lidt stemningsbilleder.

Jeg smider lige et par stykker på... med der var masser af paparazzier med "lange linser"... så glæd Jer ! :D

Pandekagegrillene:
IMG_2995.jpg

Guruen i sit rette element (krydderier og Kamadoer) :

IMG_2990.jpg

PB Helsinge skærer grisen ud:

IMG_2969.jpg
Med venlig hilsen

Nicolai

Brugeravatar

Slagteren
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#6 » 27. jun 2009, 22:35

Først en stor tak til Hr og Fru Guru for en rigtig hyggelig dag og selvfølgelig alle de medlemmer man lige fik sat et ansigt på . det var super hyggeligt at møde jer .

Og tro mig der skal nok komme masser af billeder der var flere der havde kamera med bl.a Hr og Fru Guru og Morten L var meget aktive med kameraet og lur mig om der ikke også dukker noget KamadoTV op
Mvh. Carsten

Brugeravatar

Ritt
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#7 » 29. jun 2009, 07:59

Tusind tak for en dejlig dag hos Gusuen.
Hverken vejr eller mad kan umuligt blive bedere, det var den bedste grissebasse jeg nogensinde har smagt. [smilie=bluecolorz5_pdt_09.gif]

--------------Rita----------

bear
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#8 » 29. jun 2009, 11:42

Så er bear også nået hjem og vi vil da også gerne sige tak for rigtig hyggelig dag og tak for mad og den rigelige drikke(fy Robert de var lige lidt stærke men de smagte sgu godt)
Hilsen Bear

Brugeravatar

Ludvigsen
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#9 » 29. jun 2009, 19:46

Tusind tak for en rigtig fed grillfest til hr og fru Guru

Højdepunktet var unægteligt da Guruen blev nervøs for at jeg skrev det var en skanddalefest, men nej ! og bestemt ikke efter at han lige pludselig tryllede en flaske vodka frem !

Og sikke en herlig mad, samt pandekager og kager, det var isandhed et vellykket arrengement !

Ogsa rart at få sat ansigt på mange af brugerne her fra gg

Kan kun sige at vi glæder os allerede til næste gang................ !
De bedste hilsner
Ludvigsen

3 urtepotter, en fiskestang, masser af ukrudt mellem fliserne, 2 rustne baljer, 1 tom ølkasse, 5 mursten. 1 raket-afyrings-rampe

Tilbage til "Fotos fra Grillguru arrangementer"