1/1GN Kantine m. Silikonelåg

Alt om pølsefremstilling, pålæg, saltning m.v.

Emneforfatter
Vad_
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

1/1GN Kantine m. Silikonelåg

Indlæg#1 » 28. jun 2018, 14:02

Hejsa

Jeg laver til tider en ordentlig røvfuld spareribs til hvad der nu skulle være, og indtil nu har jeg pakket dem ind i folie eller i slagterpapir. Jeg overvejer dog lidt at gøre det i en større beholder fremadrettet, så lige et par spørgsmål.

Er der nogen der bruger 1/1GN Kantiner, og eventuelt med låg der slutter tæt?

https://www.hwl.dk/da/product/billigt-s ... 11-gn-sili

Tænker at dette låg, på en 20cm 1/1GN kantine kunne opfylde mit behov.

/S

Brugeravatar

PB Helsinge
Redaktør
Redaktør

Re: 1/1GN Kantine m. Silikonelåg

Indlæg#2 » 28. jun 2018, 18:54

Vad_ skrev:Tænker at dette låg, på en 20cm 1/1GN kantine kunne opfylde mit behov.
Helt afhængigt af hvordan du vil fortsætte, og hvad målet er, så måske.

Den størrelse cantine passer ned i en sædvanlig flamingo thermobox. Jeg anvendte tidligere dette setup til grillarrangementer hvor jeg skulle servere varmt, udskåret kød løbende.

Skal du køle opbevare skal du jo starte med at kende køleenhedens max. rummål.

Ved grill arrangementer kunne jeg udskære hele benfrie stykke af f.eks. gris og bevare dem serveringsvarme i flere timer.
På den måde havde jeg også frisk udskåret, serveringsvarmt kød til anden og tredie ombæring.
Per - Slagter og Pølsemager
Pølsemageri behøver ikke være svært - og så er det sjovt

Emneforfatter
Vad_
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: 1/1GN Kantine m. Silikonelåg

Indlæg#3 » 29. jun 2018, 07:22

PB Helsinge skrev:
Vad_ skrev:Tænker at dette låg, på en 20cm 1/1GN kantine kunne opfylde mit behov.
Helt afhængigt af hvordan du vil fortsætte, og hvad målet er, så måske.

Den størrelse cantine passer ned i en sædvanlig flamingo thermobox. Jeg anvendte tidligere dette setup til grillarrangementer hvor jeg skulle servere varmt, udskåret kød løbende.

Skal du køle opbevare skal du jo starte med at kende køleenhedens max. rummål.

Ved grill arrangementer kunne jeg udskære hele benfrie stykke af f.eks. gris og bevare dem serveringsvarme i flere timer.
På den måde havde jeg også frisk udskåret, serveringsvarmt kød til anden og tredie ombæring.

Ja, jeg har thermoboxe der passer til den slags kantiner, jeg søger en udskiftning i forhold til den del af tilberedningen der foregår indpakket. Er der nogen der bruger en beholder når i laver spareribs, til de 2 timer med juice, smør, eddike mv.?

Tilbage til "Røgeri og delikatesser"