jv31 skrev:NæMen hvorfor ikke bestille noget ordentligt trækul ved TBS eller HW Larsen
vendborg skrev:Hey! jv31
Hvorfor mener du ikke kulbriketter kan anvendes i Kamado?
Det vel pulveriseret trækul? Okay der er formentlig anvendt noget bindemiddel.
Men har de ikke samme brændeffekt som trækul?
Fuglsang skrev:Hej
Hvilke HWL kul anbefaler I?
Josper 9.5kg pose, varenummer 8870 --> 17.0 kr/kg?
Josper 9.5kg kasse, varenummer P4022--> 22.2 kr/kg?
Mibrasa 15 kg varenummer:MOVNMIBKUL --> 20.8 kr/kg?
Mibrasa Eg 15 kg varenummer:MOVNMIBKUL1 --> 16.6 kr/kg?
vendborg skrev:Hey! jv31
Hvorfor mener du ikke kulbriketter kan anvendes i Kamado?
Det vel pulveriseret trækul? Okay der er formentlig anvendt noget bindemiddel.
Men har de ikke samme brændeffekt som trækul?
RTCallesen skrev:Har du link eller noget til hvor det er købt?
jv31 skrev:Jep der er der, super god forretning og handle i og det er leveret i løbet af et par dage
jv31 skrev:Hw Larsen ligger i kødbyen , det må da være tæt på København
ChristianWH skrev:John. R - den svenske side der.. det ser da fornuftigt ud med kødpriserne, kursen tager i betragtning..
Er kvaliteten god?
jv31 skrev:Der lander en palle af disse kul på Fyn inden længe [url]https://www.vuurenrook.nl/nl/vuur-rook-white-quebracho-restaurant-grade-lump-ch.html[/url]
Så hvis nogen har lyst til at prøve og kommer forbi Fyn,så sig til. Det blev til 160 kr pr sæk men super lækkert kul
jv31 skrev:Så er der landet 50 sække kul fra Holland
jv31 skrev:Det bestemmer du selv, i hverdage er jeg hjemme kl 16 og ellers kan jeg bare sætte dem ud i indkørslen så bestemmer du helt selv hvad tid du kommer
jv31 skrev:Det bestemmer du selv, i hverdage er jeg hjemme kl 16 og ellers kan jeg bare sætte dem ud i indkørslen så bestemmer du helt selv hvad tid du kommer
Treblach skrev:jv31 skrev:Det bestemmer du selv, i hverdage er jeg hjemme kl 16 og ellers kan jeg bare sætte dem ud i indkørslen så bestemmer du helt selv hvad tid du kommer
Et vil gerne købe 4 sække og kommer forbi på mandag sidst på formiddagen, måske lidt forsinket afhængig af kørsel mm.
Men sender dig en PB for yderligere informationer.
Mvh Albert
Tilbage til "Kamado keramisk grill"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster