steenj skrev:Trækul tændes bedst op i toppen efter min mening.
Jeg lægger optændings poserne ovenpå kullene og lægger et par mindre stykker kul over hver pose.
Cyberguyen skrev:Det første billede viser trækul, det sidste viser briketter
CP skrev:Cyberguyen skrev:Det første billede viser trækul, det sidste viser briketter
Jeg er i tvivl - det første billede viser 2 store stykker TRÆ ovenpå ......... måske trækul, men ikke sikker.
ferr31 skrev:CP skrev:Cyberguyen skrev:Det første billede viser trækul, det sidste viser briketter
Jeg er i tvivl - det første billede viser 2 store stykker TRÆ ovenpå ......... måske trækul, men ikke sikker.
Og det har noget at sige hvorfor ? Det er vel kun i starten stegen er modtagelig for røg smagen, hvis det har været
nemmere at holde en stabil temp. med briketter, har det vel ikke den store betydning om det er kul eller briketter
til sidstJeg synes det er imponerende hvad man kan lave med 2 urtepotte skjulere, så jeg vil sige godt gået
Christian N skrev:Her kl. 13 er stegen på 91 grader, så ender nok med at skal have den af snart.
Da vi skal spise kl. 17.30 ca og stegen er færdig noget, hvordan vil i gøre det? Tage stegen af og køle den af i køleskabet for at varme det op igen eller kan man have den i staniol så længe?
Tilbage til "Kamado keramisk grill"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster