Transport af primo xl

Stil spørgsmål til Kamado keramikgrills. Kamado grills laves af mange producenter, og fås i mange farver, størrelser og udformninger.
Brugeravatar

Emneforfatter
Sandholm
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Transport af primo xl

Indlæg#1 » 19. apr 2017, 16:07

Jeg kunne RiGTIG godt tænke mig at deltage i grill DM med et Kamado-hold. Det eneste der bekymrer mig er transporten af min primo xl.

Jeg har en almindelig åben trailer samt en stationcar til rådighed. Jeg har ikke den originale emballage. Min grill står i stålbordet fra primo. Nogen der kan anbefale en metode til forsvarlig fragt af sådan en grill?
I skal spise kødet samme nat, stegt over Ilden...
...I må ikke spise noget deraf råt eller kogt i vand, men kun stegt over ilden...

2. Mosebog 12:-8-9

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Re: Transport af primo xl

Indlæg#2 » 19. apr 2017, 16:40

Hej sandholm, du kan sagtens transportere den på en trailer, du skal bare spænde den fast og sikre dig at låget er holdt nede, hvis du vil sikre dig 100%, så sørg for at tage fireboxen ud så den ikke hopper i grillen når du kører

ellers giv mig et kald
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen
http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

Brugeravatar

Emneforfatter
Sandholm
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 19. apr 2017, 19:08

Tak for kommentaren Michael. Jeg havde også hørt fra Christian at han fragtede den sådan. Jeg synes bare tyngdepunktet er meget højt på den....jeg giver dig nok et kald en af dagene ;-)
I skal spise kødet samme nat, stegt over Ilden...
...I må ikke spise noget deraf råt eller kogt i vand, men kun stegt over ilden...

2. Mosebog 12:-8-9

Brugeravatar

Christian1986
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 19. apr 2017, 20:23

Sandholm skrev:Tak for kommentaren Michael. Jeg havde også hørt fra Christian at han fragtede den sådan. Jeg synes bare tyngdepunktet er meget højt på den....jeg giver dig nok et kald en af dagene ;-)

.1%¤

Tilbage til "Kamado keramisk grill"