JEg var med i fælleskøbet af grill sidste år og er rigtig glad for min

jensholstebro skrev:Hej.
JEg var med i fælleskøbet af grill sidste år og er rigtig glad for minDesværre var der kun en Large Firebox samt ring med til min og det gøre opstillingen lidt sensibel for at pille ved kødet på grillen... Jeg vil høre om der er nogle der har et sæt i overskud da jeg ikke kan finde dem inde på grillbutikken.dk
The Smoker skrev:jensholstebro skrev:Hej.
JEg var med i fælleskøbet af grill sidste år og er rigtig glad for minDesværre var der kun en Large Firebox samt ring med til min og det gøre opstillingen lidt sensibel for at pille ved kødet på grillen... Jeg vil høre om der er nogle der har et sæt i overskud da jeg ikke kan finde dem inde på grillbutikken.dk
Men Grillbutikken burde da ligge inde med dem. Jeg købte min dernede med de rigtige dimensioner på firering og boks. Jeg så flere billeder fra fællesindkøbet hvor der var klart misk mask mellem disse dimensioner - så nogle af grillerne havde nærmest kun halvt grill-areal. Prøv da at kontakte Grillbutikken
Springer skrev:Lytter lige med her, jeg kunne også tænke mig en firebox og ring i den rigtige størrelse.
Jeg har forgæves forsøgt at købe et nyt sæt gennem grillbutikken - han ville hellere sælge til sine egne kunder frem for dem der havde købt i gennem fælleskøbet.
Torp Hedehusene skrev:Springer skrev:Lytter lige med her, jeg kunne også tænke mig en firebox og ring i den rigtige størrelse.
Jeg har forgæves forsøgt at købe et nyt sæt gennem grillbutikken - han ville hellere sælge til sine egne kunder frem for dem der havde købt i gennem fælleskøbet.
Et eller andet sted, kan man jo godt forstå ham.![]()
.
Torp Hedehusene skrev:Springer skrev:Lytter lige med her, jeg kunne også tænke mig en firebox og ring i den rigtige størrelse.
.
Guruen skrev:Torp Hedehusene skrev:Springer skrev:Lytter lige med her, jeg kunne også tænke mig en firebox og ring i den rigtige størrelse.
.
Weber Danmark yder heller ikke garanti på parallel-importerede produkter.
Der var for år tilbage en stor sag, hvor Jem & Fix havde købt et stort parti "udenom systemet"...
Der er naturligvis forskel på garanti og køb af reservedele. Men når der planlægges container-køb fra f.eks Kina, så beregnes der xx% reservedele til forsendelsen - baseret på producentens egne RMA/DOA tal.
Hvis disse reservedele sælges til "andre", så går det i sidste ende ud over serviceniveauet for ens egne kunder.
Så jeg forstår godt Grillbutikkens politik.
Men mon ikke Idashøj er villige til at sælge nogle reservedele? Har du prøvet dér?
elleh@ge skrev:Har skrevet lidt med "Idashøj" om firebox/ring til hans nye keramikgrill. Den kan købes hos ham til 675 kr + fragt 125 kr. Så burde Auplex XL være 100% intakt...
Boje skrev:Hej !
Er kul rist samme størrelse i en L og en XL
Er der ikke en der kan smide et billede op hvor firebox og ring fra L XL står vwd siden af hinanden ?
Hilsen Bo
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Springer skrev:Boje skrev:Hej !
Er kul rist samme størrelse i en L og en XL
Er der ikke en der kan smide et billede op hvor firebox og ring fra L XL står vwd siden af hinanden ?
Hilsen Bo
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Når jeg kommer hjem - har netop modtaget min nye ring og box her på arbejdet
Boje skrev:på billede 2 ser det næsten ud som man kan nøjes med at købe en ring for at have en xl, er det korrekt antaget eller snyder det ?
Hilsen Bo
Blackorc skrev:passer din deflektor til den "nye" firering ?.
Eller skal man også skifte den ud
Tilbage til "Kamado keramisk grill"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster