MartinM skrev:
Den tror jeg du bliver glad for - tillykke med valget
Mange tak, og det er jeg ikke et sekund i tvivl om, at jeg gør. ;o)
Nu bliver det bare svært at vente................
MartinM skrev:
Den tror jeg du bliver glad for - tillykke med valget
Toftager skrev:Stig kender du målene på Oval Large?
Både de ydre og indre mål?
Overvejer lidt om man skulle hoppe på sådan en, men skal lige være sikker på den kan stå der hvor den gamle gril står
/Peter
Sternberg skrev:hej Frank
tillykke med den du skal nok blive glad for den nye grill
Søren C. Fischer skrev:En forubestilling er på vej, vi skal bare lige have besluttet om det skal være den ene eller den anden
Er Oval Large virkeligt inklusive det bord der er vist på billedet ??
webershopper skrev:Jeg mangler stadig de nøjagtige mål fra USA på Oval Large samt gode produktbilleder
Søren C. Fischer skrev:webershopper skrev:Jeg mangler stadig de nøjagtige mål fra USA på Oval Large samt gode produktbilleder
Super ærgerligt...
Jeg er virkeligt i tvivl om det skal være den runde eller den ovale
Desværre kan man jo ikke se den ovale før forudbestilling er overstået ...
John.R skrev:Søren C. Fischer skrev:webershopper skrev:Jeg mangler stadig de nøjagtige mål fra USA på Oval Large samt gode produktbilleder
Super ærgerligt...
Hej Søren
Jeg har både en Primo rund og en Primo oval XL
som du er meget velkommen til at komme og sparke lidt til
Nu står du til Geografisk sted Svinninge ved ikke om der er 4520 eller en af de mange andre Svinninge![]()
Hilsen
John
Søren C. Fischer skrev:John.R skrev:Søren C. Fischer skrev:webershopper skrev:Jeg mangler stadig de nøjagtige mål fra USA på Oval Large samt gode produktbilleder
Super ærgerligt...
Hej Søren
Jeg har både en Primo rund og en Primo oval XL
som du er meget velkommen til at komme og sparke lidt til
Nu står du til Geografisk sted Svinninge ved ikke om der er 4520 eller en af de mange andre Svinninge![]()
Hilsen
John
Hej John
Det kan meget vel være, at jeg tager dig på ordet en dag
Vi bor nemlig i 4520 Svinninge
Desværre kan man jo ikke se den nye Oval Large nogle steder, og det er primært den som jeg er meget interesseret i
Mon din "Rund" er direkte sammenlignelig med den nye "Rund all-in-one" ?
webershopper skrev:Pga. af manglende produktbilleder og mål er forudbestillingsdatoen rykket til 31.06.2013 (Dette er absolut sidste dato)
webershopper skrev:Mulighed for forudbestilling er nu aktiveret i shoppen
blomstermand skrev:Man bliver helt savlende af denne tråd, først græd jeg over at bestillings datoen var overskredet og nu over hvordan jeg får råd og overtalt fruen til et keramik køb.
Hvis den runde er for lille (vi er som regel 3 - 6 stykker og af og til flere) er man jo ruineret inden man er færdig, for Primo Oval Large skal vel stå på noget også?
Og så er der trækul problematikken, hvordan får i fat i trækul??
Puha![]()
Venlig hilsen
Jesper Hansen
mtl skrev:blomstermand skrev:Man bliver helt savlende af denne tråd, først græd jeg over at bestillings datoen var overskredet og nu over hvordan jeg får råd og overtalt fruen til et keramik køb.
Hvis den runde er for lille (vi er som regel 3 - 6 stykker og af og til flere) er man jo ruineret inden man er færdig, for Primo Oval Large skal vel stå på noget også?
Og så er der trækul problematikken, hvordan får i fat i trækul??
Puha![]()
Venlig hilsen
Jesper Hansen
Blomstermand
Kul henter du jo bare ved mig eller vi aftaler at mødes i Odense, er jo i Odense hver dag, så nu er der en undskyldning mindre
Og du er velkommen her og sparke dæk og få en snak om de forskellige modeller( bor lige ved Ringe )
blomstermand skrev:Tak Michael, men der er jo kun 4 dage. Tror bare jeg forsøger at overtale fruen og derefter besøger dig.
Hvad koster bordet til Primo Oval Large og findes der flere slags??
Venlig hilsen
Blomstermand c",)
PS. Udover trækul er der noget jeg ikke ville kunne undvære??
Marshall skrev:Synes ikke der er nogen tilbehørsliste til Kamado large oval?
Der er kun til oval xl, junior og rund? Eller kan udstyret fra en xl bruges i en large?
http://www.tbsgrillshop.dk/Shop/kamado- ... fault.aspx
Frank_N skrev:Marshall skrev:Synes ikke der er nogen tilbehørsliste til Kamado large oval?
Der er kun til oval xl, junior og rund? Eller kan udstyret fra en xl bruges i en large?
Der er ikke noget billede, men se dette link : http://www.tbsgrillshop.dk/Shop/kamado- ... large.aspx ude til højre i billedet.
Marshall skrev:Frank_N skrev:Marshall skrev:Synes ikke der er nogen tilbehørsliste til Kamado large oval?
Der er ikke noget billede, men se dette link : http://www.tbsgrillshop.dk/Shop/kamado- ... large.aspx ude til højre i billedet.
Det har jeg godt setMen jeg tænker mere fremadrettet? Kommer det?
Eller hvis man vil have ekstra udstyr udover det? I form af støbejernsplade fx?
webershopper skrev:Hejsa
Som Michael skriver - Er der meget travlt i vores forretning lige pt - Jeg håber på forståelse herfor
Med hensyn til leveringen forventer vi at modtage container med de nye modeller ca medio August
Der findes et stålbord til Oval Large og det blive samme pris som til de andre 3495.-
JD edition modellen bliver noget dyrere end den alm Oval XL prisen på denne bliver ca 13000.-
med hensyn til bordet et det statid lidt defust
Tilbage til "Kamado keramisk grill"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster