De nye modeller er blevet præsenteret i Orlando her for ca 1 måneds tid siden og der har været rygter om at der kom et eller andet og dette er korrekt – Modellerne vil blive frigivet i USA her sidst i MAJ og der vil helt sikkert blive rift omkring dem – Derfor har jeg været i kontakt med fabrikken og fået reserveret produkter til Danmark - Jeg har samtidig fået en helt unik mulighed for at kunne tilbyde modellerne til en helt speciel forudbestillingspris - Men for at vende tilbage til modellerne – Der er i dag blevet taget produktbilleder af dem og dem afventer jeg og skulle komme i løbet af de næste dage- men har dog produktarket som Guruen også har fået fingre i
Det drejer sig om 3 nye produkter
Primo Kamado Rund All In One
Den bliver leveret med :
Primo Kamao Rund
Nest/Vogn
Side Borde
Ny bundrist i metal
Askerager og Ristløfter
Prisen i Danmark vil blive 6995.- og Forudbestilling 4995.- indtil 20 Maj Derefter 6995.-
Til denne kommer der en tilbehørspakke som består af ny 3 i 1 rist og sten til at sætte den til indirekte
Prisen i Danmark bliver på 975.- Forudbestilling 699.- Indtil 20 Maj Derefter 975.-
Primo Oval Large
Primo Oval Large er modellen mellem Junior og XL længe savnet model for mange
Prisen i Danmark bliver 7995.- Forudbestilling 6500.- Indtil 20 Maj Derefter 7995.-
Tilbehørspakke til Oval Large bestående af:
Kuldeler
Forhøjerriste 2 stk
Dryb.bakkestativer
D-Sten
Prisen i Danmark 1970.- Forudbestilling 1395.- Indtil 20 Maj derefter 1970.-
Nyhed nummer 3 der kommer vi til at vente lidt endnu med priser men det er
en Primo Oval Xl i en Jack Daniels Limited Edition
Men Har dog et rigtig fint billede af den

Forudbestillingerne kommer i Webshoppen
Og alternativt kan i allerede nu bestille dem ved at sende mig en mail på sj@tbs.dk eller en pm