PiaP skrev:Spændende, så skal lørdagen planlægges
Nikodk skrev:Hvordan er det med de ekstra "forsikringsgrille" er der venteliste til dem, eller laver vi auktion om dem?
Og hvor mange er der?
Egentlig burde de koste lidt mere end vi andre har givet, så man ikke bare kan købe til samme pris nu uden at have ventet i et halvt år som andre har.
Koontz skrev:Nogen der har plads til en mini + kul, til själland?
Eller skåne;)
Toppen skrev:Synes nu det er meget fair at forsikringsgrillene sælges til samme pris og at "forsikringssummen" så returneres til alle som har været med fra starten af
skaal-um skrev:Koontz skrev:Nogen der har plads til en mini + kul, til själland?
Eller skåne;)
Jeg kan godt have en til + kul med til Rødovre...
KristianK skrev:Toppen skrev:Synes nu det er meget fair at forsikringsgrillene sælges til samme pris og at "forsikringssummen" så returneres til alle som har været med fra starten af
Jeg tror at vi er mange, som vil blive overrasket over det stykke arbejde der er lagt her og tror også Scharstein har fået nogle færre timers søvn end antaget... Jeg husker bl. a. tydeligt de mails der blev sendt rundt med venlige rykkere til folk som ikke engang havde overført depositum... Og jeg tænkte, ja endnu engang har den med teten problemerne... Hvem kender ikke det..
Jeg skal være ærlighed sige, at jeg kun har købt stumper og smådele for 1000 kr. og altså ikke en grill, andet end en bordgrill. Jeg ved ikke engang om jeg får "forsikringspenge" retur... Og jeg vil slet ikke have nogen.
Jeg synes at Scharstein fortjener en erkendighed, et par nye griller eller hvad der nu kan blive til. Måske i hvert fald at alt hvad han har bestilt, betales af forsikringssummen så han holdes skadesløs og omkostningsneutral i kr. og ører, ikke timer for det er nok ikke et regnestykke der skal gøre op. Er der penge til overs kan de deles ud til resten.
Jeg er ikke ud på at starte den helt store diskussion, men kunne da bare opfordre til at hver enkelt som ikke ønsker sin forsikringssum retur, skriver en mail til Scharstein med tak for indsatsen og beder ham beholde den del. Det har jeg gjort for længe siden, men vil gøre det igen og håber at flere vil. Så kan han måske give lidt tilbage til familien, som vist har lidt rigeligt. På den måde vil denne tråd ikke eksplodere med lange diskussioner.
Hvis Scharstein er totalt og helt aldeles modstander af mit forslag, så må han selvfølgelig råbe vagt i gevær her i tråden og så undskylder jeg selvfølgelig.
Jeg skal gøre opmærksom på, at jeg ikke "kender" Scharstein, ikke har nogen interesse i ovenstående, ikke får noget ud af det osv. osv. osv....
Mvh
Kristian
thesheep skrev:så er skibet snart i havn
Bjørn Nielsen skrev:thesheep skrev:så er skibet snart i havn
Jeps det er dejligt![]()
Sidste "Piratmelding" jeg fik fra skibet, lød på at kaptajnen har anmodet om 20 frivillige hjælpere, og at Scharstein er i fuld fart mod Hamburg med 200 liter Karlson`s klister...![]()
![]()
TOK skrev:Hejsa
Er der nogen af jer der ved hvordan de er pakket? Trækasse eller pap? Tænker i relation at få skidtet spændt fast på en alm trailer, og om kassen kan ligges ned under transport på trailer eller om den helst skal være oprejst.
Thomas
TOK skrev:Hejsa
Er der nogen af jer der ved hvordan de er pakket? Trækasse eller pap? Tænker i relation at få skidtet spændt fast på en alm trailer, og om kassen kan ligges ned under transport på trailer eller om den helst skal være oprejst.
Thomas
KristianK skrev:Toppen skrev:Synes nu det er meget fair at forsikringsgrillene sælges til samme pris og at "forsikringssummen" så returneres til alle som har været med fra starten af
Jeg tror at vi er mange, som vil blive overrasket over det stykke arbejde der er lagt her og tror også Scharstein har fået nogle færre timers søvn end antaget... Jeg husker bl. a. tydeligt de mails der blev sendt rundt med venlige rykkere til folk som ikke engang havde overført depositum... Og jeg tænkte, ja endnu engang har den med teten problemerne... Hvem kender ikke det..
Jeg skal være ærlighed sige, at jeg kun har købt stumper og smådele for 1000 kr. og altså ikke en grill, andet end en bordgrill. Jeg ved ikke engang om jeg får "forsikringspenge" retur... Og jeg vil slet ikke have nogen.
Jeg synes at Scharstein fortjener en erkendighed, et par nye griller eller hvad der nu kan blive til. Måske i hvert fald at alt hvad han har bestilt, betales af forsikringssummen så han holdes skadesløs og omkostningsneutral i kr. og ører, ikke timer for det er nok ikke et regnestykke der skal gøre op. Er der penge til overs kan de deles ud til resten.
Jeg er ikke ud på at starte den helt store diskussion, men kunne da bare opfordre til at hver enkelt som ikke ønsker sin forsikringssum retur, skriver en mail til Scharstein med tak for indsatsen og beder ham beholde den del. Det har jeg gjort for længe siden, men vil gøre det igen og håber at flere vil. Så kan han måske give lidt tilbage til familien, som vist har lidt rigeligt. På den måde vil denne tråd ikke eksplodere med lange diskussioner.
Hvis Scharstein er totalt og helt aldeles modstander af mit forslag, så må han selvfølgelig råbe vagt i gevær her i tråden og så undskylder jeg selvfølgelig.
Jeg skal gøre opmærksom på, at jeg ikke "kender" Scharstein, ikke har nogen interesse i ovenstående, ikke får noget ud af det osv. osv. osv....
Mvh
Kristian
scharstein skrev:KristianK skrev:Toppen skrev:Synes nu det er meget fair at forsikringsgrillene sælges til samme pris og at "forsikringssummen" så returneres til alle som har været med fra starten af
Mvh
Kristian
Hej Kristian,
Tak for dit indlæg og det kræver vist en lille kommentarog der er flere ting i denne, så lad mig prøve at tage dem fra en ende af
Men allerførst, er det mig meget vigtig at slå fast, at jeg IKKE er gået ind i dette for at tjene på det eller skore kassen (og tro mig det gør jeg heller ikke) men derimod fik jeg ideen til dette efter at jeg havde været ved fredags bøf ved Stig (TBSgrillshop), hvor jeg for første gang smagte mad der var tilberedt på en Kamado og jeg var solgt, både for smagen, men især også de muligheder der var... Men jeg er for nærig til at ofre 10-15.000 på en grill som jeg slet ikke kunne sige ville fange mig (også tror jeg ikke at jeg nogensinde kunne få overtalt min fantastiske kone til at jeg måtte købe sådanne en) - men hvis det der i mod var muligt at kunne få en fornuftig "kopi" og øve mig på og finde ud af hvad det er.... så.... Det her var tilbage i september og før det blev offentliggjort herinde i denne tråd, havde jeg undersøgt flere muligheder... Så kort jeg gik ind i dette for at spare lidt penge selv, men havde også muligheden for at "betale" lidt tilbage til dem der er her på grillguru - verdens bedste forum, med de mest hjælpsomme personer - jeg gør det fordi Grilning er blevet mig en stor lidenskab og når jeg griller betyder hverdags problemerne mindre - ren terapi, med en fantastisk belønning
![]()
Mht. søvn og arbejde der er lagt i dette projekt, så er fakta, at jeg for første gang i mit liv har fejlberegnet omfanget af et projekt jeg hopper på- Dette har betydet at jeg især i perioden hvor dette har kørt mere eller mindre har brugt de fleste af mine aftner (og natter) på det, det har kostet mange manglende timers nattesøvn, men dem henter jeg jo nok ind igen senere
Forsikrings modellerne er kun betalt af dem der har bestilt Kamadoer og det er også de eneste, der vil få noget ud af det...
Ja det er mig der har siddet med problemerne og det har været nogle bump på vejen men de er blevet løst, vi får vores grille - det har været sjovt, udfordrende og lærerigt at få dette projekt gennemført![]()
Mht. dit forslag om at lade mig beholde forsikrings pengene som tak - det er jeg meget beæret over at der er nogle der tænker på den måde og der har været to andre der har skrevet til mig og spurgt om jeg ville have at de skrev det og det skal ikek være op til mig - jeg vil ikke nægte at modtage noget som tak - men jeg vil understrege, at jeg IKKE er gået ind i dette for at tjene penge på det, jeg gik ind i det for at selv spare penge og for at give andre den samme mulighed og om få dage er dette blevet gennemført og jeg glæder mig til det er overstået og vores ferie kan begynde- Dette forslag skal være helt op til folk selv at bestemme hvad de vil og ikke vil... Jeg er endnu mere beæret over at der allerede er nogle der har fulgt dit forslag og har mailet til mig...
Nu håber jeg bare at når weekenden er ovre at alle stadig er lige så glade, som det virker til at folk er nu:-) Knuderne der er begyndt at komme i min mave, vil nok først være helt væk når containeren er tømt og alt er i orden.
TAK TIL JEG ALLE, for at vise mig den store tillid I har og tak for at hjælpe mig med at realisere dette projekt (især pga. et par enkelte bump, der kun gav mig mere lyst til at få det gennemført *SS*)
Jeg kigger på alle jeres mails fra i dag nu her... Så i skal nok for svar
/Michael
- der snart kan sove roligt igen hehe
RuneS skrev:Skal jeg forstå det sådan at det er 100% imorgen de kan afhentes så? Jf. din email fra kl 14.30?
RuneS skrev:Skal jeg forstå det sådan at det er 100% imorgen de kan afhentes så? Jf. din email fra kl 14.30?
Amazonas skrev:Det må være det største fælles køb på GG der er lavet![]()
Når man har fulgt lidt med , og ikke mindst hvad der har været skrevet på et andet grill fora er det utroligt glædeligt at i snart er mange der indtræder i "potteverdenen"
Jeg tror at det arbejde som Michael har udført er og var utroligt og udfordrene for ham og ikke mindst for hans famillie .
Jeg glæder mig bare så meget til at få alle jeres fantastiske beretninger når kullet bliver tændt i jeres nye kamadoer
scharstein skrev:
Så til alle os der skal have nyt legetøj i morgen VI SES om ca 18 1/4 time
/Michael
kongebryder skrev:ja, vi ses mandag engang Michael, når jeg er ovre Weekendens tømmermænd...
glæder mig som et lille barn, og de første par nakkefileter er blevet indkøbt..
Batmand skrev:Nogen der kan have en Mini og en af de små firkantet grille med til det Nordjyske, betaler naturligvis for besværet??
StufMeister skrev:Må man spørge hvad det samlede ordrebeløb løb op i ?
Af ren nysgerrighed
scharstein skrev:StufMeister skrev:Må man spørge hvad det samlede ordrebeløb løb op i ?
Af ren nysgerrighed
ca en kvart million +/- et par håndører inkl. moms, told fragt mv.
/Michael
scharstein skrev:Så er containeren på vej til DK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tilbage til "Kamado keramisk grill"