Nu introducerer grillbutikken så en ny 57 cm Kamado - (og dette indslag skal absolut ikke opfattes som et reklame-indslag

Torp Hedehusene skrev:Det må da være indsiderviden, for der er da ikke nogen på deres hjemmeside.
.
The Smoker skrev:Og jeg kan så forstå at Kinakamado det er synonym med l...Men skal man nu ikke lige have sagerne i hænderne før man fælder så hård en dom!!
Stef skrev:Torp Hedehusene skrev:Det må da være indsiderviden, for der er da ikke nogen på deres hjemmeside.
.
Hej Torp.
Der er lidt skriveri på deres forum
http://grillklubben.dk/forum/viewtopic.php?f=54&t=2517
Så der er vist noget om snakken!
Tattoomann skrev:Det er et frisk initiative du der er i gang med![]()
Det er spændende og se hvad de kommer til, at koste med fragt osv.
The Smoker skrev:Så afventer vi og ser hvad dom der bliver fældet![]()
Amazonas skrev:The Smoker skrev:Så afventer vi og ser hvad dom der bliver fældet![]()
har du bestilt en
NCL skrev:Michael: Du skriver 5.275,- for XL'en i indlægget her, men 3.665,- på den hjemmeside du har lavet?
Hvilken pris er en tastefejl?
Mvh
Christian
Stef skrev:NCL skrev:Michael: Du skriver 5.275,- for XL'en i indlægget her, men 3.665,- på den hjemmeside du har lavet?
Hvilken pris er en tastefejl?
Mvh
Christian
Som jeg læser hans indlæg, så har han undersøgt flere producenter, hvor den ene skulle have over 5.000 kr., mens auplex kan levere samme kvalitet til ca. 3600
Nikodk skrev:En 60cm kan man vælge farve der?
Overvejer du om man måske skal kunne købe et færdigt bord dertil?
Bjørn Nielsen skrev:Jeg er med på en Mini, platesetter kan det skaffes til mini ?
deha skrev:Bjørn Nielsen skrev:Jeg er med på en Mini, platesetter kan det skaffes til mini ?
Hvis den ikke kan skaffes har brugeren Journey lavet en af en weber pizza sten.
Bjørn Nielsen skrev:deha skrev:Bjørn Nielsen skrev:Jeg er med på en Mini, platesetter kan det skaffes til mini ?
Har set det, den er rigtig flot lavet![]()
Men kunne den købes færdiglavet, var det jo det nemmeste
Bjørn Nielsen skrev:deha skrev:Bjørn Nielsen skrev:Jeg er med på en Mini, platesetter kan det skaffes til mini ?
Har set det, den er rigtig flot lavet![]()
Men kunne den købes færdiglavet, var det jo det nemmeste
MartinM skrev:Man skulle da være et skarn, hvis man ikke kunne finde plads til en rød "Mini" på udekøkkenbordet (er allerede i dialog med dig på mail)Spørgsmålet er bare, om man mon bliver træt af den røde farve i længden, og derfor "bør" bestille den i sort!?
MartinM skrev:Man skulle da være et skarn, hvis man ikke kunne finde plads til en rød "Mini" på udekøkkenbordet (er allerede i dialog med dig på mail)Spørgsmålet er bare, om man mon bliver træt af den røde farve i længden, og derfor "bør" bestille den i sort!?
Amazonas skrev:Uanset farver bliver 2013 da spændende på grill siden![]()
Fællesindkøb på GG af mindst 48 kamadoer .
Grillbutikken med må man formode 48 kamadoer .......................
og så de gamle forhandlere
BGE med gamle og nye kamado kunder
Primo med gamle og nye kamado kunder
så der kommer da keramik i de Danske haver i 2013![]()
Timon skrev:Plus alle dem som er solgt fra lauritz.com ,her hen over sommer/efterår
Tilbage til "Kamado keramisk grill"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster