Fodboldetik

Sund mad behøver ikke være kedelig mad. Læs med her.

Emneforfatter
Dunderdiz
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Fodboldetik

Indlæg#1 » 27. maj 2011, 23:10

Championsleague finalen!

Jeg vil starte med at undskylde denne post placering - tænkte i sidste ende at livstil måtte være den bedst passende...

Der må være nogen der tænker at holde lidt fest-i-las lørdag og sikkert inddrage noget grilleri. Hvad står menuen på og hvem vinder? :)

personligt håber jeg på en barca sejr, men tror mere på et x der nok desværre falder ud til Man U's fordel inden sidste fløjte.

Brugeravatar

jørgen
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Re: Fodboldetik

Indlæg#2 » 28. maj 2011, 05:36

hvem tænker fodbold når man skal grille :-D :-D
ikke mig - personligt er jeg måske en af de få danskere som ikke ser fodbold - undtagen hvis jeg er tvunget til det.
men derfor vil jeg også sige at et kamp der er spillet fair og med masser af mål - må være det bedste man kan se hvis igen man er til fodbold.

foretrækker selv Amerikansk fodbold - specielt det man laver før kampen - nemlig at grille og have det sjovt

måske et lidt malplaceret svar men jeg er lige kommet hjem fra min første nattevagt 2200 til 0500 for første gang i 10 år og sidste da jeg var til trænning i bowling hallen og ikke rigtig fik fat i hvad jeg sagde ja til af overarbejde - så jeg er bare lidt træt i poderne.

Men god kamp og masser af grill mad - jeg skal selv til klub mesterskab i bowling klubben og senere er der en festlig sammenkomst for alle i klubben

mit forslag ville være grillguru'ens iransk inspireret kebab spyd det er bare nam nam og kan laves i forvejen så man kan grille dem i halvlegen [smilie=bluecolorz5_pdt_08.gif]
otg 57 - premium 57-wok indsats - bagesten - stege indsats og godt humør

sofus´far
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#3 » 28. maj 2011, 07:35

skal desværre ikke selv se den da vi skal til fødselsdag...
håber også på en barca men tror på at det [smilie=bluecolorz5_pdt_05.gif] manchester hold vinder.

så ingen grill og ingen bold hvorfor stod jeg egentlig op :drunk:
Big Green Egg XL
Rookie Team Barbecue Masters
BEST OF THE WEST TRÆKUL TIL AFHENTNING I SPENTRUP (8 km nord for Randers).
ELLER TIL LEVERING PÅ RUTEN MELLEM RANDERS OG NIMTOFTE

dl09sbr
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#4 » 28. maj 2011, 10:23

Tænder op i grillen, med jomfruhummer, lomo, kartefolomelet og mange andre ting, og masser af cava og får en masse spanske venner på besøg. Ikke overraskende fra ovenstående holder jeg på Barcelona, desværre har de det tit svært ved eng hold

Tilbage til "Den sunde livsstil - Sundhedstema"