| Forfatter |
besked |
|
Paliakis
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 29. jul 2010, 21:31 |
|
 |
| Ny på Grillguru |
 |
|
|
Jeg er også interesseret - hvis datoen passer i min kalender. Jeg vil gerne i gang med at brygge selv, men mangler lige det første afsæt.....
_________________ Paliakis
Travlt optaget af at bruge min grillpark til kulinarisk fornøjelse for familie og venner - og som spændende og udfordrende hobby for mig selv.
navigare necesse est - vivere non est necesse
|
|
| Top |
|
 |
|
morfmir
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 29. jul 2010, 21:34 |
|
Tilmeldt: 9. sep 2006, 13:39 Indlæg: 3065 Alder: 36 Geografisk sted: Tølløse
|
Gunni skrev: Jeg ved endnu ikke hvor det skal afholdes, jeg vil helst have det er centralt sted med adgang til offentligt transport. Vi skal jo også smage på noget godt øl undervejs. Med den overvældende interesse er det nok ikke aktuelt at holde det i min kælder Du skriver du bor en spytklat fra Tølløse, kan du ikke opdatere din profil så man faktisk kan se hvor du kommer fra. /Thomas
| Top |
|
 |
|
Gunni
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 29. jul 2010, 22:41 |
|
 |
| Øvet på Grillguru |
 |
Tilmeldt: 6. jun 2009, 23:40 Indlæg: 85 Geografisk sted: Dianalund
|
morfmir skrev: Gunni skrev: Jeg ved endnu ikke hvor det skal afholdes, jeg vil helst have det er centralt sted med adgang til offentligt transport. Vi skal jo også smage på noget godt øl undervejs. Med den overvældende interesse er det nok ikke aktuelt at holde det i min kælder Du skriver du bor en spytklat fra Tølløse, kan du ikke opdatere din profil så man faktisk kan se hvor du kommer fra. /Thomas Ups profil er opdateret Men uanset hvor du finder ud af det skal være, er jeg villig til at hjælpe hvis noget af mit udstyr kan bruges, eller jeg kan hjælpe på andre måder 
_________________ Med venlig hilsen Den evige Grill lærling......
|
|
| Top |
|
 |
|
jan s
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 29. jul 2010, 22:45 |
|
 |
| Ny på Grillguru |
 |
|
|
det lyder rigtigt spændene jeg kunne meget godt tænke mig at deltage
|
|
| Top |
|
 |
|
Wind Diesel
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 29. jul 2010, 22:53 |
|
Tilmeldt: 23. okt 2008, 16:12 Indlæg: 216 Alder: 38 Geografisk sted: 7184 - Fliegerhorst Vejle
|
Wind Diesel skrev: Jeg er absolut interesseret - og vil lige høre en ven, som jeg tror også gerne vil være med på en tur her fra jylland.
Når jeg ikke kan få den perfekte Bock, så må jeg jo brygge den selv - og det her er jo en kærkommen lejlighed til at komme igang. Og vennen har bekræftet - han var også meget interesseret ! 2 stk. herfra !
_________________ Kind Regards Søren H. Wind - photographer - http://www.photodrive.dk Fotograf fordi det bedste billede ikke er taget endnu !
|
|
| Top |
|
 |
|
BSC
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 30. jul 2010, 11:28 |
|
 |
| Øvet på Grillguru |
 |
Tilmeldt: 7. feb 2010, 10:40 Indlæg: 66 Alder: 55 Geografisk sted: Øster Højst
|
|
Hej
Vi er også med herfra - konen vil absolut med, men ok det går nok, hun elsker alle nye ekspermenter.
Mvh BSC
|
|
| Top |
|
 |
|
Rose
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 30. jul 2010, 14:22 |
|
Tilmeldt: 30. dec 2008, 12:32 Indlæg: 92 Alder: 31 Geografisk sted: Odense S
|
|
Jeg er også med. Hvis datoen passer i kalenderen. Har aldrig brygget før men vil gerne i gang.
_________________ Grill: OTG 57 cm (2008) Smokey Joe (2009)
|
|
| Top |
|
 |
|
Chefen
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 30. jul 2010, 19:09 |
|
Tilmeldt: 28. sep 2006, 18:31 Indlæg: 3050 Alder: 37 Geografisk sted: Præstø
|
Godt initiativ.....jeg er også med på et arrangement, hvis det kan passes ind i mine øvrige planer..... ![PDT_Aliboronz_37 [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]](./images/smilies/PDT_alc.gif)
_________________ Anders
|
|
| Top |
|
 |
|
Jogl
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 31. jul 2010, 21:46 |
|
 |
| Ny på Grillguru |
 |
|
|
Jeg kunne bestemt også være meget interesseret! Har aldrig brygget før, men vil meget gerne lære teknikken!
_________________ Kunsten er ikke at lave god mad - men at finde den helt rigtige vin hertil!
Jeg spiser ikke for at leve, jeg lever for at spise
|
|
| Top |
|
 |
|
jaknil
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 1. aug 2010, 12:01 |
|
Tilmeldt: 2. jul 2010, 15:08 Indlæg: 36 Alder: 35 Geografisk sted: Århus N
|
Hej Morfmir Det er jo en overvældende interesse. Jeg kan i den forbindelse skaffe fine lokaler med god plads, udsigt ud over vandet og mulighed for at være ude/inde afhængigt af temperatur mm. De ligger ved Århus havn, så man kan bare tøffe ind med toget  (+ et par min i en bybus fra banegården) Og der er gratis parkering udenfor Jeg kan leje disse for næsten ingenting Var det noget? Jeg kan tage nogle billeder til dig hvis det har interesse.
_________________ Weber Go Anywhere Hjemmebygget `kamado´ style pottegrill Stor støbejernsmonster til de store begivenheder
Og ved at samle stumper til at gå i gang med noget hjemmebrygget øl
|
|
| Top |
|
 |
|
Palm
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 1. aug 2010, 12:39 |
|
Tilmeldt: 20. mar 2010, 11:14 Indlæg: 215 Alder: 23 Geografisk sted: Odense
|
|
Vil gerne være med. har ikke noget af alt det udstyr eller prøvet det før men vil da gerne se hva det er for noget (gerne på fyn)
_________________ Hilsen Søren
Weber Performer Uden gas! 2010
|
|
| Top |
|
 |
|
morfmir
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 1. aug 2010, 17:54 |
|
|
jaknil skrev: Hej Morfmir Det er jo en overvældende interesse. Jeg kan i den forbindelse skaffe fine lokaler med god plads, udsigt ud over vandet og mulighed for at være ude/inde afhængigt af temperatur mm. De ligger ved Århus havn, så man kan bare tøffe ind med toget  (+ et par min i en bybus fra banegården) Og der er gratis parkering udenfor Jeg kan leje disse for næsten ingenting Var det noget? Jeg kan tage nogle billeder til dig hvis det har interesse. Super med sådan et tilbud. Men jeg vil gerne finde et sted på sjælland. Jeg har allerede et skolekøkken vi kan låne, men det ligger meget langt ude på landet. Så hvis der er en som har adgang til at låne et egnet lokale centralt med mulighed for offentligt transport, så skal I bare sige til. /Thomas
| Top |
|
 |
|
Morten L
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 1. aug 2010, 18:21 |
|
 |
| >3000 indlæg |
 |
Tilmeldt: 5. apr 2007, 11:24 Indlæg: 3282 Alder: 29 Geografisk sted: Svenstrup J
|
Jeg synes morfmir har fået en fantastisk idé. Hvis der er interesserede fra det jyske vil jeg gerne være brygmester for et lignende arrangement vest for storebælt. jaknil skrev: Hej Morfmir Det er jo en overvældende interesse. Jeg kan i den forbindelse skaffe fine lokaler med god plads, udsigt ud over vandet og mulighed for at være ude/inde afhængigt af temperatur mm. De ligger ved Århus havn, så man kan bare tøffe ind med toget  (+ et par min i en bybus fra banegården) Og der er gratis parkering udenfor Jeg kan leje disse for næsten ingenting Var det noget? Jeg kan tage nogle billeder til dig hvis det har interesse. Er det muligt at overnatte i de lokaler? Jeg vil gerne vide lidt mere såfremt det skulle blive til noget.
_________________ Med venlig hilsen
Grillservice NORD
Morten
Primo Kamado XL
Primo Kamado Junior
Far til Emma, d.20/6-2007
|
|
| Top |
|
 |
|
Gunni
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 1. aug 2010, 18:24 |
|
 |
| Øvet på Grillguru |
 |
Tilmeldt: 6. jun 2009, 23:40 Indlæg: 85 Geografisk sted: Dianalund
|
+1 for Sjælland Syntes altid alle arrangementer er i Jylland Desuden har jeg betalt rigeligt til den bro i min ferie 
_________________ Med venlig hilsen Den evige Grill lærling......
|
|
| Top |
|
 |
|
olkn
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 1. aug 2010, 19:33 |
|
 |
| Ny på Grillguru |
 |
Tilmeldt: 15. apr 2010, 14:01 Indlæg: 3 Alder: 44 Geografisk sted: Romalt 8960 Randers
|
Hvordan kan man sige nej til sådan et tilbud. Jeg er klar, hvis der er et hul i min kalender. Ole
|
|
| Top |
|
 |
|
jansej
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 6. aug 2010, 17:54 |
|
Tilmeldt: 8. jan 2010, 11:07 Indlæg: 300 Alder: 35 Geografisk sted: Holbæk
|
Ville bare lige høre, hvor langt planerne var nået ??? Man sidder jo her med tilbage holdt åndedræt... 
|
| Top |
|
 |
|
morfmir
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 7. aug 2010, 15:56 |
|
|
|
Hej Jan
Status er at jeg leder efter en sted vi kan være. Programmet er på plads, en del har meldt sig til at tage udstyr med, og til at hjælpe med deres erfaringer med brygning. Der er endnu ikke sat en fast dato for arrangementet, men den kommer snart.
/Thomas
| Top |
|
 |
|
Mthoger
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 7. aug 2010, 17:08 |
|
 |
| Ny på Grillguru |
 |
Tilmeldt: 11. jun 2008, 11:39 Indlæg: 19 Geografisk sted: Jyllinge
|
|
Jeg vil meget gerne deltage, hvis datoen tillader det .
Med venlig hilsen
Michael Thøgersen
|
|
| Top |
|
 |
|
jansej
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 7. aug 2010, 17:12 |
|
Tilmeldt: 8. jan 2010, 11:07 Indlæg: 300 Alder: 35 Geografisk sted: Holbæk
|
Er det sådan at man får en pm med den endelige dato og invitation ??? Eller ??? Ville jo så nødig misse dagen... 
|
| Top |
|
 |
|
morfmir
|
Titel: Re: Interesse for Grillguru Bryggedag? : 7. aug 2010, 18:31 |
|
|
jansej skrev: Er det sådan at man får en pm med den endelige dato og invitation ??? Eller ??? Ville jo så nødig misse dagen...  Jeg skriver en ny tråd her som folk kan melde sig endeligt på. Denne tråd var for at jeg kunne danne mig et overblik over hvor mange der var interesseret. så jeg ved hvor meget plads det kræver. Hvis der kun havde været 2 kunne vi jo være i et almindeligt køkken. Men den store interesse forsøger jeg at finde et stort sted så alle kan komme med. /Thomas
| Top |
|
 |