himselfish skrev:Der er en verden til forskel! Hvis du stadig har den der følger med din major, vil du ikke fortryde at investere i denne krog.
Treblach skrev:Formentlig på en typeskilt under maskinens bund, det gør det på min.
Treblach skrev:Men jeg tænker, dem der nu har en Kenwood, eller ikke vil investere i en Bjørn, vil naturligvis forsøge at få det bedst mulige ud af sin maskine.
nicolai.k skrev:torp jeg har selv en chef og har kigget på den krog du linker til .
Syntes bare den har samme form som den der følger med maskinen fra ny . Hvor den til major har en helt anden form .
Hvis du prøver den anden må du godt give lyd om hvordan den virker
Nicolai
FSM skrev:Som i kan se skriver firmaet Buyspares hvor jeg i sin tid købte min dejkrog at den
kun bør benyttes til maskiner med Ankersrum motorer.
Efter at jeg kontaktede den danske importør KitchenOne med spørgsmålet hvordan vi kan se om maskinen
har den pågældende motor kom dette svar.
Og her ser i en Kenwood Tinanium
og den omtalte krog
PS. Skal da lige nævne at krogen er perfekt, og dejen kravler absolut ikke op af krogen![]()
Her er link til det tidligere indlæg angående den omtalte dejkrog.
viewtopic.php?f=81&t=30982
smoker skrev:vi har/hade en major titanium og med den omtalte krog, men efter 2½ år var gearet så smadret at den ikke kunne mere, ved ikke om det har noget med krogen at gøre, som iøvrigt virkede som den skulle, nu er der købt en bjørn, dejligt man kan snakke sammen når man ælter dej
CraweN skrev:smoker skrev:vi har/hade en major titanium og med den omtalte krog, men efter 2½ år var gearet så smadret at den ikke kunne mere, ved ikke om det har noget med krogen at gøre, som iøvrigt virkede som den skulle, nu er der købt en bjørn, dejligt man kan snakke sammen når man ælter dej
Vi har også en major titanium med den omtalte dejkrog. Det hele køre fint nok, MEN... De lyde der kommer fra motor/gearet er lidt bekymrende.
Hvor tid brugte i den med dejkrogen?
Erik Poulsen skrev:Glemte lige et link https://m.youtube.com/watch?v=9iuPf-aEx90
Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
Det har jeg såmænd oplevet med begge kroge. Men ledningen er heldigvis så kort at maskinen slukkes før den rammer gulvet...Treblach skrev: I fuld hastighed, vil den hurtigt ende ud over bordkanten.
bskaarup skrev:Det har jeg såmænd oplevet med begge kroge. Men ledningen er heldigvis så kort at maskinen slukkes før den rammer gulvet...Treblach skrev: I fuld hastighed, vil den hurtigt ende ud over bordkanten.
Luske skrev:Når jeg ælter en dej på min, kører den på lavest mulig hastighed, det kører perfekt, uden jeg behøver være nervøs for at maskinen stikker af [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Husk på at en brøddej som f.eks en pizzadej, skal æltes, ikke piskes [WINKING FACE]
Sent from my iPhone using Tapatalk
nicolai.k skrev:Hej torp . Har du fået prøvet den nye krog til chefen ?
nicolai
Ttoeth skrev:får vi rabat ved skiftselv ??
Treblach skrev:Nej der er noget galt.
Moerkbak skrev:den ligner da heller ikke - sådan umiddelbart
BSP skrev:Jeg har også den ny dejkrog til Kenwood. Den ælter klart bedre end den originale!
Jeg synes dog stadig at jeg har problemer med få æltet dejen ordenligt, så hvis der er nogen der har gode råd eller fif, vil jeg meget gerne høre dem!
Skal der en vis dejmængde til?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster