Kan man lave freds burgerboller som langtidshævet/koldhævet blot med den halve mængde gær?
Grunden er at jeg har inviteret til PP burgere til i morgen middag, og for ikke at blive stresset for meget så kunne de laves i god tid.
Springer skrev:Kan man lave freds burgerboller som langtidshævet/koldhævet blot med den halve mængde gær?
Grunden er at jeg har inviteret til PP burgere til i morgen middag, og for ikke at blive stresset for meget så kunne de laves i god tid.
Fred skrev:Springer skrev:Kan man lave freds burgerboller som langtidshævet/koldhævet blot med den halve mængde gær?
Hej Springer
Der er 2 gode muligheder.:
1. Lav dem fix og færdig i rådej og kom dem i fryseren til i morgen, tag dem ud ca. 3 timer før de skal bruges, lad dem hæve så lunt som mulig og bag dem af.
2. Lav dem helt færdig i dag, efter afkøling kommer du dem i en plastikpose til i morgen, i morgen skærer du dem over og derefter luner du dem på grillen. Pga. indholdet af smør/margarine kan de sagtens holde sig til i morgen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster